Fandom

Chaos to Magia Wiki

Znaczkowa Różyczka

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Znaczkowa Różyczka
Tytuł oryginalny: The Cutie Rubella
Cutie Mark.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 06
Numer ogólnie: 32
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Sojusz Braci
Następny
Konkurs na super zwierzaka

Znaczkowa Różyczka - szósty odcinek drugiego sezonu, oraz trzydziesty drugi ogółem.

Opowiada o Fumarze (odcinek "Grupa znaczkowa"), który choruje na tajemniczą chorobę, nazywaną naukowo "Znaczkową Różyczką".

Opis Edytuj

W kinie Edytuj

Na początku odcinka Grupa Znaczkowa idzie do kina, obejrzeć film grozy (horror). Przed kinem Fumar wymyśla nazwy dla ich klubu, gdy nie będzie już żadną Znaczkową Grupą. Gdy wchodzą do kina, i kupują bilet, rozsiadają się wygodnie. Zaczyna się film. Opowiada o dobrych władczyniach (Celestii, Lunie i Mi Amore Cadenzie), co oznacza dla antagonistów katorgę. Pierwszy zaczyna krzyczeć Brave, kiedy widzi postać, która przyprawia go o ciarki: Księżniczkę Celestię. Potem, przełamuje się Wise, kiedy na ekranie pojawia się Księżniczka Mi Amore Cadenza. Ostatni, tuż przed końcem filmu gdy pojawiła się Księżnicżka Luna, zaczyna bać się Fumar. Wszyscy sprawdzają, czy nie pojawił im się znaczek, związany z oglądaniem horrorów. Okazuje się, że nie. Nagle widzą kucyka, któremu przytrafił się ów znaczek. Fumar wraca z kina smutny.

Musimy pomóc Fumarowi Edytuj

Grupa znaczkowa, postanawia troszeczkę pomóc Fumarowi, bo źle się czuje. Najpierw idą do Mrocznego Kącika, by dać Fumarowi, coś gorzkiego lub ostrego np. babeczkę z chili, wytworu Gildy. Kiedy Fumar zjadł babeczkę przypomniał sobie, że ma uczulenie na chili. Szybko pobiegł do toalety. Nagle zjawia się gryf, który proponuje smutną zabawę. Fumar mówi, że nie chce, żadnych imprez, i żeby Gilda dała mu spokój. Brave, postanawia, że pójdą do Trixie, by ta zrobiła jakąś straszną sztuczkę z Fumarem w roli głównej. Wise odpowiada, że to świetny pomysł. Idą do iluzjonistki. Ta patrzy z politowaniem na Fumara i proponuje uszycie dla niego płaszcza. Brat Sombry, grzecznie odmawia, a Wise i Brave, mówią między sobą, że może pomóc tylko Herbarius.

Wizyta u Herbarius Edytuj

Fumar CM - Znaczkowa Różyczka.jpg

Znaczek Fumara, który pojawił mu się, po zbiciu kręgli.

Fumar, który podsłuchał rozmowę, zgodził się. Wiedział, że Herbarius, wyleczyła już dużo antagonistów i może, pomoże mu zdobyć znaczek. Kiedy wchodzą do lasu, gdzie mieszka szamanka, szary jednorożec potyka się, i kruszy mu się pół rogu. Jest zrozpaczony. Nagle spotykają zielarkę, która ofiaruje, że naprawi mu róg, w zamian za ciekawą historię. Grupa zgadza się. Herbarius przygotowuje lekarstwo, a Wise i Brave, opowiadają jej historię "jak to się poznali". Kiedy napar jest przygotowany, zebra mówi, że musi też skończyć lek, dla podmieńca, który złamał sobie skrzydło. Przez pomyłkę Fumar wypija napar dla podmieńca. Wychodzi i mówi "Do widzenia Herbarius!". Kucyki się ścigają, i docierają do szkoły. Fumar, mówi, że świetnie gra w kręgle. Brave i Wise, nie chcą mu uwierzyć, jednak, po pierwszym rzucie, zbił wszystkie kręgle. Nagle pojawił mu się znaczek.

Znaczkowa Różyczka Edytuj

Wise i Brave, nie wierzą. Jak mu się to udało?! Surly i Sneer, również próbują grać, jednak nie potrafią. Fumar, postanawia pograć na talerzach, bo jak twierdzi: "Znudziły mi się kręgle". Najpierw gra cicho, potem jednak rozgrzewa się. Kiedy kończy grać - o dziwo - pojawia mu się drugi znaczek! Fumar szybko ucieka do domu i mówi bratu, że ma dwa znaczki. Ten, zaś odpowiada, że będzie chwalił się, jego osiągnięciami. Następnego dnia, dostaje pięć znaczków. Sombra, idzie do Wiedźmy, z pytaniem, co się dzieje, z jego bratem. Ta odpowiada, że Fumar ma Znaczkową Różyczkę - chorobę, która jest bardzo podobna do Znaczkowej Ospy, jednak jest o wiele ostrzejsza i nie ma na nią zwykłego lekarstwa. Szczęśliwym trafem, właśnie przechodzi. Herbarius, która leczy jednorożca, kwiatem paproci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki