FANDOM

Za dużo śmiechu
Tytuł oryginalny: For a lot of laughs
Mlp za dużo śmiechu-1-.png
Sezon: 03 (odcinki dodatkowe)
Numer w sezonie: 03 (odcinki dodatkowe)
Numer ogólnie: 55
Scenariusz: Marcelina1014
Scenorys: Marcelina1014
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
The Dark Empire - part two
Następny
Kilka białych owiec

Za dużo śmiechu - trzeci odcinek trzeciego sezonu odcinków dodatkowych. W tym odcinku Gilda chcąc przebywać z wszystkimi znajomymi antagonistami wchodzi do Lustrzanego Jeziorka by stworzyć swoje kopie.

OpisEdytuj

Gilda musi wybrać tylko jednego antagonistę, z którym spędzi czas. Przytłoczona tą decyzją postanawia użyć Lustrzanego Jeziorka, magicznego zbiornika wodnego, który znała z opowieści babci, ukrytej w grocie w Lesie Dark Tree. Przy jego użyciu udało się jej sklonować samą siebie, dzięki czemu mogła pojawić się równocześnie w dwóch miejscach. Z czasem jednak okazało się, że potrzeba więcej sobowtórów Gildy. Proces klonowania szybko wymknął się spod jej kontroli, zaś horda powielonych gryfów zaczęła rujnować Chaosland. Aby pozbyć się klonów i odnaleźć oryginał, Wiedźma wraz ze Garble'em postanowili przeprowadzić test. Klony zgromadzone przez Sombrę i jego rodzinę w ratuszu miały obserwować rosnącą trawę (wyczarowaną przez Wiedźmę), bez rozpraszania się i utraty koncentracji. Każdy egzemplarz, który odwracał wzrok od trawy, był likwidowany i powracał do Lustrzanego Jeziorka. Na samym końcu, w obszernej hali pozostała jedynie prawdziwa Gilda. Motywację do wielogodzinnej koncentracji czerpała z potrzeby pozostania z antagonistami, bardzo zależało jej na tym. Już razem, wszyscy zaprzyjaźnieni antagoniści poszli do kawiarni.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki