Fandom

Chaos to Magia Wiki

Windigos

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Windigos

Magiczne Stworzenia

Windigos.png
Stworzenie
Zajęcia Żywienie się nienawiścią
Prowokowanie kłótni

Windigos (ang. Wind - Wiatr) - konie-duchy, stworzenia prowokujące kłótnie.

Windigos występują w odcinku Wigilia Serdeczności, gdzie zostają przedstawione w przedstawieniu w Canterlocie, z okazji dnia Wigilii Serdeczności.

Życiorys Edytuj

Tułaczka po Equestrii Edytuj

Windigos1.png

Jeden z osobników Windigos.

"Windigos [...] to duchy wietrzne, które karmią się nienawiścią, im więcej czują agresji tylko większy zapada chłód."
— Twilight Sparkle jako Wyrocznia.

Z odcinka Wigilia Serdeczności wiemy, że Windigos to duchy wietrzne, które karmią się nienawiścią i im więcej czują agresji, tym jest zimniej. Tułają się po Equestrii w poszukiwaniu miejsca, gdzie do woli będą mogli się pożywić. Jeżeli wyczują chociaż jedną kłótnię, szybko znajdują się w miejscu, gdzie się ona rozegrała i żywią się nienawiścią oraz złością osób (w tym przypadku kucyków) do siebie. Może wydawać się, iż są długowieczne lub szybko się rozmnażają.

Odkrycie nienawiści władcówEdytuj

Windigos2.png

Stado stworzeń.

Tymczasem na terenie dalszym od współczesnej Equestrii, mieszkało troje władców: Księżniczka Platinum, Dowódca Hurricane oraz Kanclerz Puddinghead. Księżniczka była królem jednorożców, Dowódca pegazów a Kanclerz ziemskich kucyków. Każde plemię żywiło do siebie nienawiść, co wywołało potężną śnieżycę, której nie dało się opanować. Im kucyki żywiły do siebie większą nieprzyjaźń, tym zimniej się stawało. Niestety nikt nie wiedział co jest powodem zimnego klimatu i obwiniało o śnieżycę drugie plemię, co skutkowało jeszcze większym zimnem. Windigos żywiły się właśnie nienawiścią tych plemion, a mając pod dostatkiem pokarmu, nie opuszczały terenu i sprowadzały poważną zimę.

Ponowne sprowadzenie zimyEdytuj

Windigos3.png

Winidigos znów atakują.

W końcu, władcy nie mając wyboru postanowili poszukać nowego miejsca do osiedlenia. Niestety, wszyscy mieli pecha, gdyż w tym samym czasie odkryli to samo miejsce, które było rajem dla każdego gatunku: miało żyzną ziemię, obdarowywało kamieniami szlachetnymi oraz posiadało liczne tereny, gdzie mogłyby się osiedlić pegazy. Dodatkowo, królowie spotkali się i znowu doszło do kłótni. Windigos, podążyły za nimi i w nowo odnalezionym miejscu zapadła zima. Wszyscy ponownie się pokłócili i sprowadzili jeszcze więcej Windigos. Nie mając wyboru, wszyscy (królowie i ich pomocnicy) szukając schronienia, udali się do jaskini.

Siła przyjaźni - pokonanie stworzeń nienawiściEdytuj

Windigos4.png

Windigos ostatecznie unicestwione.

Kiedy władcy udali się do jaskini, nakazali swoim pomocnikom by oznaczyli granice krajów poszczególnych gatunków. Oczywiście pomocnicy chcieli dojść do porozumienia, ale niestety władcy nie mogli tego przełknąć. Ponownie doszło do kłótni, tym razem o kamień. Przez krzyki, kamień, który został naruszony spadł prosto na wejście. Oznaczało to, że nikt, nigdy nie przedostanie się nie powierzchnię. Dodatkowo, to mniej pracy dla Windigos, które mogą tylko znajdować się w jaskini i karmić nienawiścią do woli. W czasie kłótni, Dowódca stwierdził, że ziemskie kucyki nie mają szans z pegazami, Księżniczka, iż pegazy to brutale, a Kanclerz, wtrącił Jednorożce to snoby. Teraz, Windigos wdarły się do serc królów i od stóp do głów zamroziły wszystkich. Pomocnicy zbliżyli się do siebie i chórem stwierdzili, że wcale nie chcą wojny, a nawet się lubią. Kiedy wszyscy zamarzli, z rogu Wyroczni wystrzelił promień przyjaźni stworzony przez Wyrocznię, Szeregową i Doradcę. On, pokonał Windigos, które zostały wypędzone. Wydaje się jednak, że stworzenia te, żyją do współczesnych czasów[1].

Wygląd Edytuj

Windigos5.png

Windigos to stworzenia, które bardziej przypominają prawdziwe konie niż kucyki. Są zdecydowanie wyższe, a ich pysk jest dłuższy i bardziej smukły, niż ten u kucyka. Dodatkowo, każdy ze stworzeń jest identyczny. Podstawowe różnice między wyglądem kucyków a Windigos to: kształt pyska, podobieństwo do prawdziwych koni, smukłość, świecące oczy oraz brak uroczego znaczka.

Barwy stworzeń są dobrane tak, by kojarzyły się z zimnem, lodem i nienawiścią. Oczy Windigos błyszczą, kiedy używają swojego rodzaju "magii" lub odkrywają nowe miejsce, gdzie mogą się pożywić. "Grzywa" i "ogon" zwierząt mogą spokojnie poruszać się, a stworzenia, jak widać mogą zlewać się z otoczeniem lub chmurami. Same zwykle pojawiają się znikąd, lub zlewają z chmurami.

UmiejętnościEdytuj

Sprowadzanie Zimy i ZamrażanieEdytuj

Skutki nienawiści.png

Zima sprowadzona przez Windigos.

Windigos, sprowadzają lód i zimę w miejsce, gdzie się znajdują i żywią. Kiedy osiedlają się w miejscu, gdzie mogą się do woli posilić, w ów miejscu, natychmiast zaczyna padać śnieg, niebo się chmurzy a stawy zamarzają doszczętnie. Dodatkowo, oznacza to nędzę dla mieszkańców, gdzie osiedliły się te osobliwe stworzenia. Śnieżycy, którą sprowadzają nie da się powstrzymać od tak, trzeba zakopać topór wojenny, i wyczarować Ogień Przyjaźni. Dzięki Płomieniowi, Windigos zostają wygnane z serc nienawidzących się osób, i przenoszą się tam, gdzie na nowo, rozpoczynają się kłótnie i góruje nienawiść. Kiedy nie udaje się wyczarować magicznego Ognia, WIndigos zaczynają zamrażać nielubiące się kucyki. Proces ten może zostać zatrzymany, jednak, osoby, które się nie lubią, muszą sami zrozumieć swój błąd i go naprawić.

Frekwencja Edytuj

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N
Sezon drugi
N N N N N N N N N N Y N N N N N N N N N N N N N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N N N N N N N N N N

Windigos występują jedynie w odcinku Wigilia Serdeczności, jako główni antagoniści i sprawcy zamieszania związanego z nadnaturalną śnieżycą. Osobliwe stworzenia ostatecznie zostają pokonane, przez pogodzenie się trzech starożytnych plemion: jednorożców, pegazów i ziemskich kucyków oraz wyczarowanie Ognia Przyjaźni.

Stworzenia nie zostają wspomniane w żadnym odcinku, ani więcej nie występują.

Ciekawostki Edytuj

  • Wendigo, to stworzenia czczone, przez Indian, które prawdopodobnie są stworzeniami, na których wzorowali się twórcy serialu tworząc Windigos.
  • Żywią się nienawiścią kucyków.

Galeria Edytuj

Windigos.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Przypisy Edytuj

  1. Główne bohaterki: (Kłócą się i przestają, gdy słyszą Windigos)

Więcej w Fandom

Losowa wiki