Fandom

Chaos to Magia Wiki

Tylko spokojnie Discord

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

310px-S03E13 204.png
Uwaga!

Ten artykuł edytuje moderatorka czatu! Prosi, by nie wprowadzać w nim zmian do odwołania lub usunięcia tego szablonu.

Tylko spokojnie Discord
Tytuł oryginalny: Just quietly Discord
Fan.jpg
Sezon: 3
Numer w sezonie: 10
Numer ogólnie: 62
Scenariusz: Marcelina1014
Scenorys: Marcelina1014
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Do mnie mój sługo!
Następny
Zadanie dla pomocnika

Tylko spokojnie Discord (ang. Just quietly Discord) - dziesiąty odcinek trzeciego sezonu odcinków dodatkowych, oraz sześćdziesiąty drugi ogólnie.

OpisEdytuj

Królowa Antagonistka przyjeżdża do Chaosville z niespodziewanym gościem. Jest nim zakleta w kamień Celestia. Królowa chce, aby Discord zają się "rechabilitacją" Księżniczki. Draconequus musi stawić czoła wybrykom Celestii, która zaprowadza w Chaosville harmonię.

Gilda podbiega do Trixie i chwali się wypolerowanymi kopytami. Trixie wzdycha i mówi jedynie że to jej wymarzone lusterko. Nightmare Moon pyta gdzie Discord i Sombra. Trixie odpowiada że Discord pomaga Sombrze na farmie. Widać zalaną czekoladą farmę Sombry. Discord próbuje magią zmusić bobry do dobrego zachowania, ale te tylko gryzą Sombrę w kopyta i protestują.

- Masz je przeprosić że je nazwałeś gryzoniami...

- Bo to są wredne, głupie gryzonie!!! Paskudne zwierzaki!!!

krzyczy Sombra i kopie w złości kamień. Bobry wystraszone niszczą tamę i czekolada odpływa do jeziora. Wtedy przylatuje do nich Chrysailis Ma wiadomość żeby się pospieszyły, bo Król nie będzie czekał. Discord jest wystraszony i panikuje że Celestia przeciśnie go na stronę dobra, albo co gorsza zamieni w kamień. Król uspokaja go i odlatuje. NM bierze swój element. Potem Chrysailis sięga po swój. Wreszcie wszystkie przyjaciółki stoją wokół Celestii i używają magicznych mocy. Wtedy Celestia budzi się. Ledwo co, zamienia rzekę czekoladową w zwyczajne, czyste jak lustro jezioro. Wystarczy jedno złowrogie spojrzenie Discorda i celestia wszystko zmienia. Jednak potajemnie zamienia długonogie króliki w malutkie puchate zwierzątka. Widzimy dom Discorda. Nie przypomina już chaotycznego bałaganu otoczonego szeregami gumowych kaczuszek i rozwścieczonych motyli, lecz zwyczajny przeciętny domek. Discord próbuje zachęcić Celestię do zła i urządzić podwieczorek na które są zaproszone wszystkie przyjaciółki. Celestia zrzuca filiżankę z zieloną kawą o zapachu cytryny ze stolika. Wtedy kawa zamiast polecieć do góry, spada na podłogę, i zamienia się w zwyczajną czarną kawę. Przyjaciółki krzyczą że Discordowi nigdy nie uda się zmusić do chaosu Celestii i odchodzą z domu Discorda. Wtedy przybiega do nich Smooze. Przykrywa się jabłkiem i wskazuje na Sombrę.

- Na farmie Black Crystal ktoś pozamieniał kryształy w jabłka!!! I dobrze wiemy kto za tym stoi.

krzyczała Chrysailis. Discord obiecuje tam Celestii że już nigdy nie użyje przeciwko niej swego klejnotu Dysharmonii, a ta wymyka się spod kontroli. Na szczęście później zamienia farmę w normalną i wraca na stronę chaosu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki