Fandom

Chaos to Magia Wiki

Trixie Takes Manehattan

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Trixie Takes Manehattan
Trixie boasting S1E06.png
Sezon: 4
Numer w sezonie: 8
Numer ogólnie: 86
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Butterflys!
Następny
Trixie Crystal Lulamoon

Trixie ciesząca się z wyjazdu.

Rarity kradnie linię ubrań Trixie i chce by to jej dzieła pojawiły się na wystawie lecz Trixie zwycięży.

pojedynek na stroje.

Zobacz także - Trixie.

Przed czołówką:Edytuj

Trixie dostaje przybiega do przyjaciółek z radosnym okrzykiem :

"SŁUCHAJCIE! SŁUCHAJCIE! dostałam bilet na Musical na Chaosthattanie! koniecznie musicie tam być! zaraz powiadomię jeszcze Sombrę i Discorda! ale się ucieszą!"
— Trixie

70px-Znaczek mlotek.png
Artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Możliwe, że nie zawiera jeszcze wszystkich informacji. Jeśli uważasz, że wyczerpały się możliwości rozbudowy - usuń ten szablon z nagłówka.

i rzeczywiście sie ucieszyli. na stacji wesoło się śmiali. w tle Chaosinka ze swoją koleżanką pierwsze w kolejce do pociągu podają konduktorowi bilety. Lightning Dust mówi że to chyba najlepsze miasto na świecie. Gilda potwierdza to krzykiem - tak najlepsze miasto! A Dust zamyka drzwi pociągu skrzydłem. pociąg puszcza parę i odjeżdża. przyjaciółki i chłopcy klaszczą w kopyta ( nie licząc Discorda i Gildy którzy nie mają kopyt ) krzyczą z radości i podskakują z wrażenia na siedzeniach. Trixie obserwuje przez okno inne pociągi i oddalające się wzgórza. nagle z szybkością błyskawicy puka w szybę z przerażoną miną i wrzaskiem. Co się tak drzesz? Lightning Dust zakłada słuchawki na uszy. moja walizka! może zostać w pociągu gdyż nie będę mogła jej zdjąć bo jest  na półce pod sufitem! Lightning Dust mówi że  zdejmie walizkę gdyż ma skrzydła i może tam podlecieć ale Trixie pyta czy chociaż wie jak wygląda ta walizka. wkrótce Sombrze przychodzi do głowy że mogą stać sobie na głowie a na szczycie piramidy będzie Trxie któa zdejmie walizkę. wszystkim podoba się ten pomysł. kiedy już stają a Trixie gramoli się na półkę by zdjąć walizkę mówi że komuś może stać się krzywda gdy nagle pociąg gwałtownie hamuje i wszyscy spadaja na ziemię prócz Trixie która trzyma się jednym kopytkem półki drugim zwisającym w dół trzyma walizkę. konduktor mówi wysiadać a Lightning na której siedział w tej chwili Discord mówi do Smobry że taka drabina zrobiona znik dla Trixie to nie był za dobry pomysł tak samo twierdziła też Trixie. wszyscy główni bohaterowie wzdychają a Chaosinka jej koleżanka i jakieś trzy klacze w pociągu czytające gazety spoglądają na wzdychających ciężko pasażerów. rozpoczyna się piosenka tytułowa.

Po czołówce:Edytuj

Kucyki idą po Chaoshattanie. ( wymowa Haoszetenie Haoszeten ) Trixie przypadkowo wdeptuje w kałuże wody i moczy swe najnowsze buty. panikuje wrzeszczy wyciera kopyta z wody i błota ścierką i szybko kładzie pokrywkę od śmietnika na kałużę by nie zmoczyć swych najnowszych lśniących srebrnych podków naszpikowanych wprost kamieniami szlachetnymi. Chrysailis widząc to poprostu wzdycha i mrucząc ,, jak zwykle phi czyściocha ,, zdejmuje z kałuży pokrywkę zwyczajnie przechodzi przez nią zaś Trixie teleportuje się na drugi koniec ,, rzeki ,, ( kałuży ) i przykleja nos do szyby. widzi za nią manekiny okryte obrzydliwymi okropnymi i koszmarnymi jak ze złego snu kostiumami. zobacz Chrysailis twój wymarzony strój Shadowbolts! zawołała zachwycona Trixie podaje sprzedawczyni pieniądze i kupuje wymarzone suknie płaszcze i strój Shadowbolts. wzdycha że to niebywałe że jej stroje mogą pojawić się w tym sklepie. nagle pojawiają się Applejack Rainbow Dash Fluttershy Pinkie Pie i Księżniczka Twilight Sparkle z Rarity na przedzie która mówi do Trixie

,, dawna wrogowa Księżniczki Twilight i podła iluzjonistko! ,,

twierdzi że będzie zbyt zajęta aby przejmować się tym że i tak jej ,, ciuszki papuśki ,, będą zbytnio nie pasujące do innych i odejdzie z obrażeniem gdyż będzie dla niej ważniejszy występ muzicalny dla przyjaciół. Mane6 odchodzi a Rarity śmieje się manikalnie i uśmiecha się złowrogo. Trixie smuci się i napływają jej łzy do oczu. Lightning ją pociesza by się nie smuciła. Sombra mówi że to musi być super muzical a Lightning mówi że na pewno. rozpoczyna się piosenka Stinginess ( Chciwość Skąpstwo itd. ) Trixie jest w swym domu i szyje kostiumy. Rarity przychodzi w odwiedziny i mówi że przeprasza za dokuczanie na ulicy zwracając się do niej normalnie. 

,, Trixie Lulamoon ,,

mówi że jej kostiumy są olśniewające przepiękne i nie wie jak wyrazić błysk diamentów koronki falbanki cekiny kamienie szlachetne i kolory sukni z futerkiem i drobnymi kołnierzykami mankietami i kieszonkami. pyta czy może pozyczyć kilka sukni. Trixie tylko mówi ,, Hym Hm... ,, wygładzając starannie sukienkę kopytkami ale zaraz krzyczy Nie! i porywa wózek z sukniami. mówi że może wziąć skrzynię róbinów diamentów i szafirów na dodatek koronki cekiny starą część materiału i wszystkie dodatki. Rarity serdecznie dziękuje i wręcz rzuca się na skrzynkę kamieni szlachetnych. cmoka skrzynię i ucieka zamykając z trzaskiem drzwi. na drugi dzień przychodzą kucyki - modelki Chaosthattanu. Rarity ustawia się jak zwykle pierwsza w kolejce z... ubraniami Trixie na wózku! początkowo lazurowy jednorożec myśli że to jej wózek i opierając się o niego czeka na reakcję panny Stinginess Candy. gdy panna Heart Black która sprawdzała listę pyta czy sama to zrobiła Trixie kiwa głową i mówi że jest perfekcyjny. nagle widzi pannę Candy która jest na pogaduszkach z Rarity. Trixir ucieka. przyjaciele skaczą na materacu i się ciesza gdyż mogą obejżeć najczadowszy z muzicalów świata. nagle wbiega Trixie. skacze na łóżko w pokoju hotelowym i wybucha żałosnym szlochem. och Trixie co ci się stało? pyta Wiedźma podając Trixie chusteczkę do nosa. Lightning Dust pyta zaciekawiona czy jej kolekcja wygrała. Trixie mówi że Rarity jej ją skradła. Lightning wylatuje na zewnątrz i obserwuje z chmury Chaoshattan. widzę ją! to Rarity z jakimś innym kucykiem i ubraniami na wózku! o wsiadają do taksówki i gdzieś jadą! widzę wyraźnie że zbliżają się do budynku gdzie ma się odbyć pokaz mody. co?! Trixie prawie mdleje. to okropne! płacze i wtula się w poduszkę. nie martw się przynajmniej miło spędzimy czas oglądając muzical. Lightning Dust wleciała do wnętrza pokoju i zaczęła obcierać obolałe zmęczone skrzydła. szyć! wrzasnęła Trixie i wyjaśniła że jeśli uszyje nowe lepsze kreacje to wygra pokaz mody. wszyscy muszą wygłądzać szyć i dobierać dodatki do sukien według odpowiednich projektów. wszyscy bardzo szybko się męczą. na drugi dzień kończą pracę. Trixie wręcz porywa wózek i leci biegiem do budynku. tam wygrywa pokaz. widzi puste miejsce wśród siedzeń. oczy mienią jej się na czarno buro szary kolor i ta nie chce powrócić do przyjaciół. cieszy się mimo to z wygranej. gdy dowiaduje się od Rarity że przyjaciele wyjechali nagle Trixie leci na stację. widzi tam że przyjaciele na nią czekają. mówią że muzicalk był super i pokazują nagrodę. co ciekawe pod koniec odcinka puchar mieni się na szaro.

Więcej w Fandom

Losowa wiki