FANDOM

OdcinekEdytuj

Tajemnica Grzywy
Tytuł oryginalny: Mystery Mane
Sezon: 1
Numer w sezonie: 12
Numer ogólnie: 12
Scenariusz: Harmony220
Scenorys: Harmony220
Zobacz także
• transkrypt

• błędy w animacji

Przewodnik po odcinkach
Poprzedni

Szał Draconeusów

Następny

TBA

Tajemnica Grzywy to 12 odcinek 1 sezonu. W tym odcinku Nightmare Moon poznaje Mane-iac i zaczyna spędzać z nią czas.

OpisEdytuj

Tajemniczy gośćEdytuj

Tego dnia NMM leciała sobie i bawiła się swoją grzywą. W powietrzu napotkała... kucyka ziemskiego!

,,Nie no rozumiem, chaos, ale coś takiego?! Albo Discord znowu się zabawił, albo... Super-grzywowa moc!''

Spytała się klaczy kim jest, a ona odpowiedziała:

,,Jestem Mane-iac. Z Maretropolis.''

Nightmare zapytała się, czy będzie konkurowała z nią w nowowymyślonych zawodach-Na Najlepszą Moc Grzywy. Oczywiście Mane-iac zgodziła się i o północy z całym Chaosville zebrali się na placu. Była tam także reszta antagonistów, którzy chwalili Mane-iac za to, że nie uiekła, jak inni przed pojedynkiem.

PojedynekEdytuj

NMM na początek podniosła grzywą leżący obok wielki kamień.

Coś Tam

NMM podnosi kamień.

Mane-iac za to podniosła cały budynek. Oficjalnie pojedynek wygrała Mane-iac. NMM zaproponowała zapoznanie się, bo była pod wrażeniem, jednak reszcie nie podobało się, bo Nightmare spędzała z nią cały swój czas. Zaczeli protestować, ale ona ich nie słyszała. Pewnego dnia Sombra po prostu wszedł i powiedział, że tak dalej być nie może, a Garble powiedział, że jak coś takiego będzie jeszcze raz, to napisze do Króla. Zmartwiona Księżycowa Czarownica zaczekała, aż Mane-iac przyjdzie, ale nie zamierzała jej powiedzieć. W końcu, jednak powiedziała jej, ale Mane-iac powiedziała, że nie obchodzi ją zdanie innych. Ucieszona Czarownica napisała list do Króla:

,,Drogi Królu!

Dzisiaj nauczyłam się, że jeśli czujesz, że coś jest Twoim przeznaczeniem, to nie powinno cię obchodzić zdanie innych.

Twoja uczennica. Nightmare Moon.''

Więcej z Fandomu

Losowa wiki