Fandom

Chaos to Magia Wiki

Szczodra

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Szczodra
Tytuł oryginalny: Generous
Szczodra.png
Sezon: 06
Numer w sezonie: 01
Numer ogólnie: 06
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Podstęp na pegaza
Następny
Wejście dla smoka

Szczodra (ang. Generous) - szósty odcinek pierwszego sezonu oraz ogółem.

Opowiada o Rarity, która przyjeżdża do Chaosville, by "w końcu ubrać świat". Przy okazji, okazuje swoją szczodrość i hojność, co denerwuje Trixie.

Opis Edytuj

Nowy jednorożec Edytuj

Odcinek rozpoczyna się w mieszakniu Trixie w Chaosville, gdzie Trixie z powodzeniem wykonuje dwudzieste piąte dobranie strojów dla smoka Wiedźmy, które jest dla Garble'a "dziwaczne". Smok klnie swój nowy wygląd, ale mimo wszystko, chce się pokazać Wiedźmie, lecz jednorożec mówi, że są to tylko ćwiczenia i sprawia, iż ​​jej styl zanika. Później, Trixie i Garble idą na spacer po Chaosville. Trixie, tłumaczy, że większość jednorożców zna tylko trochę "prawdziwym stylu", by nie być gorszym od reszty. Garble podkreśla, że ​​talentem Trixie jest magia i "wielki styl", wyraźnie klnąć to drugie. Jednak Trixie szybko zaprzecza opinii Garble'a i twierdzi, że na pewno jest wiele jednorożców, nawet w Chaosville, które są równie dobre w dobieraniu strojów, co ona. Ich rozmowa zostaje przerwana, gdy Daimond Tiara i Silver Spoon, rozpowiadają, że w mieście pojawił się nowy, wspaniały jednorożec.

Wielka Wyrocznia Mody Rarity Edytuj

Scena rozgrywa na placu miejskim z przyczepy, tubalny głos ogłasza nadejście "Wielkiej Wyroczni Mody Rarity". Twierdzi, że potrafi dopasować strój do każdego i opowiada wzruszającą historię, która kończy się cytatem I stanęłam tutaj, by rozwijać swoją pasję. Miasto jest zachwycone jej podejściem do mody. Znajomi Trixie, są jednak pod wrażeniem że przyjezdna poprostu jest "za dobra". Trixie pyta czy jest coś dobrego w byciu utalentowanym. Król Sombra i Wiedźma mówią jej, że nie jest tak długo, dopóki dana osoba nie stara się ideałem zła, i wszystkiego złego. Kiedy Garble próbuje powiedzieć, że Trixie jest większym ideałem mody niż Rarity, kucyk zatrzymuje go, mówiąc mu, że nie chce by jego antagoniści zaczęli traktować go jak dobro wcielone. Kiedy Królowa Chrysalis domaga się wiedzieć, co sprawia, że ​​Rarity jest taka biedna, bezbronna, a ona twierdzi, że kiedyś uratowała miasto Ponyville od modowego kryzysu, wykorzystując przy tym swoją, własną szafę. Potem
Szczodra.png

Rarity mówi że sżyje ładniej od Trixi

mówi, że w Chaosville może i jest lepszy kucyk od niej, ale ona stara się pomóc z własnych dochodów. Król Sombra jest pierwszym kucykiem który rzuca jej wyzwanie, wykonując sztuczki swoim płaszczem. Rarity wyjmuje z szafy nowy, śliczny, czarny płaszcz jak ulał, pasujący na Sombrę. Królowa Chrysalis przychodzi w przepięknym, zielono-czerwonym kapeluszu z chustą, na co Rarity, odpowiada jeszcze ładniejszym, czerowno-białym kapeluszem i chustą z przepięknymi wzorami. Discord odrzucił wyzwanie, mówiąc, że to "nonsens". Ale kiedy Rarity oznajmia, że prawdopodobnie draconequusy nie znają się na modzie, postanawia udowodnić, że jest bardziej utalentowy, tworząc za pomocą magii czerwony płaszcz z atłasu, wyszywany klejnotami. Na to Rarity używa magii, aby "dodać płasczowi blasku i uczynić go modnym". Kiedy Discord dowiaduje się, co się stało, ucieka w upokorzeniu. Garble znowu próbuje skonfrontować Trixie z rzekomo szczodrym jednorożcem.

Po "pokazie" Edytuj

Po spektaklu, Diamond Dizen/Tiara i Silver Spoon pokazują się w pobliżu przyczepy Rarity z zamiarem usłyszenia, jak pokonała kryzys modowy, ale Rarity, mówi im, że jest wyczerpana występem. Sceptyczny Garble mówi im, że nie uwierzy w przemowę Rarity, jeśli nie zobaczy na własne oczy. To daje "koleżankom" pomysł by sprowadzić "odmienioną osobę" z rzekomego Ponyville.

Przekonywanie Trixie Edytuj

Z powrotem do mieszkania Trixie, w którym pracuje, Garble próbuje przekonać ją, że może użyć swojej, własnej "Wyroczni", aby stanąć do walki z Rarity w obronie głupich antagonistów. Jednak Trixie obawia się że antagoniści uznają ją za dobrą, przez to, że ich obroniła.

Świadek Edytuj

Jest noc. W Ponyville, Diamond Tiara i Silver Spoon znajdują wysokiego, szczupłego kucyka, "dobrze ubranego", ale przypadkowo go denerwują, a ten biegnie za nimi do Chaosville. Budzą Rarity, która panikuje widząc obcego kucyka. "Świadek" z łatwością mówi, że Rarity musiała kłamać. Po kilku nieudanych próbach zatrzymania ostrych słów, w końcu wyznaje, że właściwie to ubrała nie projektantkę mody, lecz resztę Ponyville. Trixie (która została zaalarmowana przez Garble'a o przybyciu "projektantki") wreszcie używa swojego dziwnego daru. Korzystając z daru gadulstwa zagaduje kucyka i prowadzi ją z powrotem do miasteczka oraz radzi, iż lepiej więcej się nie pokazywać w Chaoslandzie.

W przeciwieństwie do jej lęków, Trixie dopingowali główni antagoniści i wszyscy mieszakńćy Chaoslandu, którzy widzieli ją jako lepszą od Rarity ze względu na jej dar gadulstwa. Trixe wyjaśnia, że ​​czytała o zagadywaniu kucyków, a kucyk, który ich odwiedził, to nie jest zwyczajna projektantka mody, tylko znana na całym świecie Photo Finish.

Rarity ucieka z miasta rzucając skromne "Do widzenia. Może kiedyś Rarity ponownie was nawiedzi.", nie mówiąc, że Trixie, jest bardziej szanowana w swoim społeczeństwie za dar gadulstwa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki