Fandom

Chaos to Magia Wiki

Smoki

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Smoki

Smoki

1000px-Dragons flying S2E21-1-.png
Smoki
Zajęcia Sianie zniszczenia

Smoki - typowe, antagonistyczne postacie z My Little Pony: Przyjaźń to Magia. W wielu odcinkach widać ich chciwość. Potrafią one latać i ziać ogniem, siejąc spustoszenie. Zwykle poruszają się na 4 kończynach (nie licząc Spike'a).

Osobowość Edytuj

Smoki są typowymi złodziejami złota i klejnotów, tak jak przedstawiano je przed wiekami. Lubią dużo spać, szczególnie na górach swoich bogactw. Jak wiadomo istnieje dużo rodzajów smoków, a każdy ma inny charakter. 

Wygląd Edytuj

Smoki zwykle mają różny wygląd, zależy on od rodzaju. Przykładowo Garble jest smokiem czerwonym, "królującym" wśród innych, co może pokazać liderując gangiem smoczych nastolatków. Następny rodzaj to smok zielony. Występuje w odcinku "Sowa mądra głowa", gdzie nie różni się od innych smoków, nie licząc ubarwienia. Potem mamy przyjemność spotkać Garbla i jego gang. Tam widzimy 2 fioletowe smoki z żółtym grzebieniem, oraz 1 smoka o 8 kończynach. Tak więc przezentują się gatunki smoków i ich odmienny wygląd.

Historia Edytuj

Zapewne smoki istniały dawno temu, nawet przed założeniem Equestrii. Patrząc na liczbę skarbów, jakie uzbierały można by myśleć, iż były to jedne z pierwszych istot w "Kucykowym Świecie". Pierwszy raz widzimy smoka (Nie licząc Spike'a) w odcinku "Wyjście Smoka". Tam śpiący smok "wydziela" czarny dym, zagrażający Ponyville. Przyjaciółki ruszają na pomoc, jednak mają jedną przeszkodę - nieśmiałą Fluttershy. Gdy jednak wszystkie sposoby wydają się klapą, Fluttershy przestaje się bać i prosi smoka o "nie chrapanie". Potem widzimy smoka w odcinku "Sowa mądra głowa", gdzie Spike szukający schronienia trafia do jego jaskini. Nie wiedząc o lokatorze, zaczyna zajadać się klejnotami. Po chwili mieszkaniec się budzi i postanawia "zabić" intruza. Na pomoc przyjacielowi rusza Twilight ze swoją sową - Sowalicją. Potem udaje im się zgubić smoka w Lesie Everfree. Następnie widzimy je w odcinku "Poszukiwacze Smoków", gdzie odbyła smocza migracja. Pojawiają się nastoletnie smoki, nieco mniejsze dorosłych, lecz wciąż wyższe od Spike'a. Mają różne kolory łusek, kształty pysków, na głowach mają rogi, grzebienie lub grzywy i w przeciwieństwie do dorosłych osobników, chodzą na dwóch nogach. Wśród smoków w tym odcinku jest Garble, szef gangu smoczych nastolatków oraz Kracz - dziwaczny smok z ośmioma nogami i z zezowatym spojrzeniem.

Główni przedstawiciele - antagoniści Edytuj

Galeria Edytuj

Smoki ID.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki