Fandom

Chaos to Magia Wiki

Shadowbolts

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Shadowbolts
Galeria postaci

Shadowbolts (ang. Shadow - Cień, Bolts - błyskawice, pioruny) - pegazy, grupa akrobatyczna, jedna z pułapek Księżycowej Czarownicy.

Shadowbolts występują w odcinku Przyjaźń to Magia - Część Druga, jako jedna z pułapek Wiedźmy, mająca przeszkodzić Rainbow Dash w zdobyciu elementu lojalności.

Życiorys Edytuj

Próba wierności Edytuj

"Czekaliśmy na przybycie najlepszego pegaza w całej Equestrii."
— Członek zespołu Shadowbolts
Rainbow Dash i Shadowbolts.png

Zostań naszym kapitanem!

Po raz pierwszy, Shadowbolts pojawiają się w odcinku Przyjaźń to Magia - Część Druga. Kiedy przyjaciółki szukają rozwiązania, jak zaczepić most, Rainbow Dash stwierdza, że ma skrzydła, więc może podjąć się zadania. Klacz przelatuje nad dołem i szykuje się do przywiązania sznurka utrzymującego most, gdy nagle słyszy głos innej klaczy, wołającej ją. Rainbow przyjmuje to jako zagrożenie i głośno mówi, że się nie boi. Wtedy głos odpowiada, iż czekali na najlepszego pegaza w Equestrii, czyli Rainbow Dash. Następnie Dash prosi, by Shadowbolts szepnęli słówko o niej Wonderbolts, ponieważ bardzo pragnie się dostać do ów grupy. Niestety tajemnicza klacz się nie godzi i mówi, że chce, by Rainbow Dash została z nimi. Po tych słowach, zza mgły wyłaniają się trzy pegazy: klacz i dwa ogiery. Przywódczyni stwierdza, że ich grupa jest najlepsza w Equestrii, ale potrzebuje kapitana, który nimi pokieruje. Początkowo, oczywiście Rainbow się zgadza, mówiąc, że tylko przywiąże most i jest z nimi. Na to klacz stwierdza ostro, że musi wybrać: przyjaciółki, albo kariera. Po drugiej stronie, słychać głośne nawoływania kucyków, które zostają zagłuszone. Dash zastanawia się, i dokonuje wyboru: chce być z przyjaciółmi. Na te słowa mgła ustępuje, a Shadowbolts zamieniają się w fioletową mgłę i odpływają. Później okazuje się, że zespół akrobatyczny jest fałszywy, to w rzeczywistości pułapka zastawiona przez Księżycową Czarownicę.

Wygląd Edytuj

Shadowbolts1.png

Sylwetki Shadowbolts nie różnią się zbytnio od tych, które posiadają większość kucyków. Ogiery, mają masywną postać oraz pysk, taki jakim charakteryzują się kucyki płci męskiej (prócz Księżniczki Celestii, Luny, Cadence, i Zecory). Modelem postaci prawdopodobnie był Big Macintosh, który ma taką samą posturę jak ogiery z Shadowbolts. Klacz, również nie różni się zbytnio od populacji kucyków. Jej płeć można rozpoznać po zaokrąglonym pysku, typowym dla kucyków płci żeńskiej. Swoim wyglądem przypomina Rainbow Dash, nie licząc rozwianej grzywy. Obie płcie noszą taki sam kostium, składający się z fioletowych gogli z żółtymi szkłami oraz fioletowego kostiumu z uwiecznioną czaszką, na miejscu, gdzie powinien się znajdować znaczek. Klacz i ogiery mają jasnoszarą sierść i nietypowo ułożoną, niebieską grzywę.

Umiejętności Edytuj

Latanie Edytuj

Shadowbolts jako, iż są pegazami, potrafią latać. Możemy zauważyć tą umiejętność, kiedy klacz lata ciągle koło Rainbow Dash, i szepta jej do ucha zalety, jakie powinien posiadać kapitan, co całkowicie zgadza się z cechami Rainbow Dash.

Frekwencja Edytuj

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N Y N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N
Sezon drugi
N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N N N N N N N N N N

Shadowbolts pojawiają się w odcinku Przyjaźń to Magia - Część Druga, jako pułapka Księżycowej Wiedźmy, mająca na celu przeszkodzić Rainbow Dash w zdobyciu Klejnotu Lojalności.

Zabawki Edytuj

W tej chwili, nie mamy doniesień, na temat zabawek Shadowbolts.

Ciekawostki Edytuj

  • Shadowbolts to pułapka stworzona Księżycową Czarownicę.
  • Zespół jest mrocznym odpowiednikiem Wonderbolts, do których chciała dołączyć Rainbow Dash.
  • Na kostiumie, w miejscu gdzie powinien znajdować się znaczek, została wyszyta czaszka, która prawdopodobnie jest znaczkiem Shadowbolts'ów.
  • W odcinku Luna Odmieniona, Rainbow Dash ma na sobie kostium podobny do kostiumu Shadowbolts.
  • To grupa trzy osobowa.

Cytaty Edytuj

— Przyjaźń to Magia - Część Druga
"Jesteśmy najlepszą drużyną pegazów w okolicy, a wkrótce będziemy najlepsi w całej Equestrii, ale do tego musimy mieć kapitana."
— Przyjaźń to Magia - Część Druga
"Czyli... [Rainbow Dash] ciebie."
— Przyjaźń to Magia - Część Druga
"Nie! One albo my."
— Przyjaźń to Magia - Część Druga

Galeria Edytuj

Shadowbolts2.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki