Fandom

Chaos to Magia Wiki

Serce

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Serce
Tytuł oryginalny: Heart
159268-1-.png
Sezon: 1
Numer w sezonie: 04
Numer ogólnie: 04
Scenariusz: Marcelina1014
Scenorys: Marcelina1014
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Chaotyczny ślub
Następny
Kłamstewko

 Serce - czwarty odcinek z serii "My Little Pony: Chaos to Magia". Opowiada on o pojawieniu się w Chaoslandzie nowego mieszkańca.

OpisEdytuj

Na początku odcinka widać panoramę Chaoslandu. Spokojną i cicha atmosferę niszczy krzyk Księżycowej Wiedźmy: "DISCORD!!!". Wiedźma biegnie w kierunku domu draconequusa, a nad nią unosi się czarna, burzowa chmura, sypiąca gradem. Discord wychodzi z domu. W tym czasie przybiegła Królowa Chrysalis oraz zwabiony krzykami Król Sombra. Mroczny jednorożec przyniósł ze sobą wielki worek. Discord kłóci się z Wiedźmą i Królową, twierdząc że to nie jego chmura. Zachwycony niespokojną atmosferą Król za pomocą magi wyjmuje z worka dzidy i daje każdemu antagoniście po jednej. Najwyraźniej miał nadzieję na bójkę. Kłótnię przerywa nagłe pojawienie się czarnego jak noc, nieznanego bohaterom jednorożca. Klacz oznajmia że to jej chmura. Rozpoczęła się nowa dyskusja na temat nowo przybyłej. Zawiedziony Sombra zbiera dzidy i zaczyna przyglądać się klaczy. Zauważył że miała dużą torbę. Wtedy wydarzyło się coś niespodziewanego. Martwe dotąd serce Króla zabiło. Zaniepokoił się tym. Dowiedziawszy się tylko że "nowa" zostaje w Chaoslandzie, czym prędzej ruszył w kierunku swojego zamku. Po drodze nucił My heart. tuż przed zamkiem drogę zagrodziła mu owa tajemnicza klacz. Rozpoczeła rozmowę, nadal podążając w kierunku zamku, w wyniku czego Król musiał wpuścić ją do środka. We wnętrzu klacz otworzyła torbę i wyjeła z niej Krysztalowe Serce. Zaproponowała Sombrze układ: on wyniesie się z zamku, a ona da jemu Serce. Król oniemiały wpatrywał się w kryształ. po paru sekundach z ponaddźwiękową prędkością wyrwał klaczy Kryształowe Serce i wyrzucił ją  z zamku, po czym otoczył go magiczną barierą. Oszołomioniona klacz po paru minutach gruźb oddaliła się i odeszła z Chaoslandu. W tym czasie Król Sombra zabrał kryształ do ukrytego w lochach składowiska swoich kamieni szlachetnych i ustawił Serce na podwyższeniu. Już wiedział czemu jego serce zabiło. Wyczuło ten wspaniały klejnot. Całe zajście skwitował:

"Najlepszy okaz w mojej kolekcji"

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki