Fandom

Chaos to Magia Wiki

Rainbow Antagonist Dash

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Rainbow Antagonist Dash
Sezon: 3
Numer w sezonie: 3
Numer ogólnie: 55
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Gdy Chaosu Brak część 2
Następny
Zamknięta na nowości.

  3 odcinek 2 sezonu. RD ma koszmarny sen. w jej śnie Discord podaje jej łyk tajemniczego napoju który sprawia że Rainbow woli antagonistów niż przyjaciół...

Wieczorne sposoby zaśnięcia:Edytuj

Rainbow pije łyk gorącego mleka gdyż nie może zasnąć. o dziwo w lodówce nie ma mleka. Rainbow wzdycha i idzie do pokoju. widzimy ośmioklatkowe sceny. w pierwszzej czyta książkę o dzielnej do w drugiej lata po pokoju w trzeciej uderza głową w szybę w trzeciej śmieje się manikalnie z przekrwionymi oczami. w końcu zakrywa się kołdrą i ze zmęczenia wreszcie nadchodzi upragniony sen.

Sen Rainbow Dash:Edytuj

We śnie Rainbow wącha kwiaty na łące. Jest na pikniku z przyjaciółmi. Nagle widzi Wonderbolts. Patrzy na nich z rozmarzonymi oczami że aż z zachwytu upuszcza kubek z koktajlem z trawy który ledwo łapie Fluttershy. Twilight szarpie Rainbow za ogon i macha jej kopytem. Wreszcie rozlewa herbatę na jej ulubioną książkę o dzielnej Do. RD patrzy na jednorożca krytycznie. Twilight pyta co jej jest. Ta ponownie patrzy na sztuczki grupy akrobacyjnej. wreszcie Twilight kopie ją z całej siły w twarz i mówi aby się ocknęła. nagle z otwartej buzi Twilight wychyla się Discord i wciąga ją do środka. wnętrze wcale nie przypomina żołądka kucyka. Raczej ciemną przestrzeń. Halo? Pyta Rainbow. Nagle widzi słup światła padający na Discorda. Słup powiększa się i powiększa. nagle widzi że jest noc. Discord zmienia krzak w ławkę siada na niej i mówi: Rain Dusia! widzę że mas klopocyky z zasęcem? mówi i przebiera się za clowna człapiąc wokół Rainbow i opluwając ją. ta osłaniając się skrzydłem mówi że tak ma. Discord porzestaje być clownem i wyciąga jej z ucha flakonik z tajemniczą fioletowo zielono białą blulgoczącą miksturą pełną bąbelków. flakonik iskrzył się na srebrno w świetle księżyca. jesteś duper Rainbow Dash ale zmienić się już czas! z takiej miłej na okrutną że aż ci się klepnie jutro! Rainbow pije tajemniczy płyn. nagle wszystko robi się niewyraźne rozmyte i rozpływa się w wodę. Rainbow Dash widzi swe odbicie z okrutną miną. wyciąga kopytko które robi się mokre jakby włożyła je do wody. widzi na kopycie zamiast wody kolorowe plamy. Discord wyczarowuje kryształowe zwierciadło. otwiera się ono na 300 000 56 tysiącleci i wątpię żeby udało ci się zmienić podły urok jeszcze dziś! zaśmiał się Discord i zacierając ręce zaczął oglądać z zapartym tchem jak Rainbow wchodzi do zwierciadła. jeszcze wygląda z niego - podł urok? czyli że będę podła! o nie! nie wejd... Discord w tej chwili wpycha ją ręką do środka.

Obudzenie:Edytuj

Budzik dzwoni już od dłuższej chwili. Rainbow Dash przeciąga się i ziewa w łóżku. odchrząkuje i ścieli łóżko. zaraz po śniadaniu zdjęciu piżamy i kąpieli biegnie na łąkę.

Straszne skutki napoju i czaru zwierciadła:Edytuj

chce po drodze kupić sok z siana lecz widzi jak Derpy go wykupuje. Rainbow mówi : a co ty sobie myślisz? że jesteś najważniejsza?!?! to nie ty lecz ja! potrąca Lyrę bierze sok i zadowolona idzie dalej przy okazji przedeptując po przerażonym jednorożcu. widzi jak Derpy je mufffiny na dodatek polewając ja truskawkowymi konfiturami i jedząc ukradkiem pierniczek z miodem i czekoladą. Derpy oblizuje się -

"Hm mmm.... mmmm! Muffiny! mniam! mmmm!"
— Derpy

zjada dwa Muffiny i zabiera się do następnego. sięga kopytkiem do siatki. zjada powoli Muffina ale postanawia przy okazji spróbować jednego z pierników. nagle Rainbow potrąca kucyka zjada wszystkie smakołyki głośno beka kopie w twarz Derpy śmieje się i urywa jej dwa piórka. to bardzo boli. Derpy napływają łzy do oczu. Dashie skacze jej po skrzydle ( celowo ) z radości i udając że też płacze bierze chusteczkę. zaraz potem okazuje się że tylko wyciera w nią umorusane kopytka i idzie dalej. Derpy zalewa się łzami. kucyk ze śmiechem wkracza do parku. widzi jak Rarity czyści kopytka. mówi żeby uścisnęła jej kopyto na powitanie. Rarity mówi jak to ma w zwyczaju mówić gdy chce coś powiedzieć a jej przeszkadzano:

"Sekundka jeszcze..."
— Rarity

i czyta ulotki. z niechęcią wyciąga do tyłu kopytko gdyż nie chce się odwracać bo może poplamić błotem swoje eleganckie wypolerowane kopytka. RD wpycha jej kopytko do błota. jakieś lepkie to twoje... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! krzyczy Rarity. biegnie do fontanny i moczy kopyto w wodzie i przeciera mydłem a później szmatką. kopytka znowu lśnią. Rarity ucieka do domu. co ci się dzieje? pyta Twilight widząc złowrogi uśmiech tęczowego pegaza. ten zaraz otrząsa się wypija kawę z filiżanki i otulając skrzydłem  Angela którego Fluttershy wzięła ze sobą  mówi że nic. Twilight ponownie zabiera się do picia soku a Pinkie i Fluttershy nadmuchują balony. Applejack ubiera wrotki i jedzie po polanie a w tle leci muzyka Apples to the Core. Pinkie szybko dołącza a Fluttershy idzie w rytm muzyki z wiewiórką w grzywie i Angelem na grzbiecie. o ptaszek! woła Rainbow a gdy Twilight odwraca się szybko wylewa kawę na jej książkę. zasmucona Twilight idzie do domu. Rainbow ukuła Pinkie szpilką. ta podskoczyła wysoko a gdy tylko się obróciła zobaczyła pękające balony. wybuchła płaczem i uciekła. Fluttershy przerażona uciekłą do domu a zła na Rainbow Applejack poszła do stodoły. Rainbow woła przyjaciół. jest na nich zła że odeszli nawet bez powodu. też mi przyjaciele! mamrocze Rainbow. lecz w głębi serca myśli o przyjaciółkach. chciała by ten piknik byl wspaniały. lecz słyszy głośny głos z echem Rainbow bądź złą! Rainbow puka się w czoło i mówi że powinna być i ze zamieszka w Chaoslandzie. lecz ścieżka do Chaoslandu prowadzi przez ciemny las Everfree później wielkie morze ocean parę wysep wielka lodowa bryła i tam w dzikiej puszczy dżungli w olbrzymiej mgle obok Raju Dżinów i Elfów jest wielki półwysep o nazwie Chaosland. to morze jest na końcu Equestrii. tak mówi legenda. Rainbow kroczy w mroczny las. lecz z utęsknieniem patrzy na Ponyville pusty kocyk ulotki książki napoje i wyobraża sobie siebie i przyjaciół na pikniku. lecz nie może się zdecydować. śpiewa piosenkę  o melodii This Day Aria w której decyduje się na antagonistów. wędruje trzy lata i wreszcie jest na półwyspie. spotyka Shadowbolts Wiedźmę i Discorda. ci mówią do niej antagonistko ale Discord jest w siódmym niebie gdyż może poznać głębiej jakąś bohaterkę ( nie licząc Fluttershy ) zasypuje pegaza pytaniami. wreszcie tłumaczy innym że nakłonił Rainbow do zła przez sen. antagoniści oprowadzają Rainbow Dash po krainie. lecz Rainbow Dash postanawia wrócić. nagle jej oczy zabłysnęły jej na różowo. antagoniści zaprzeczają i zasłaniają jej wyjście. ta przelatuje nad nimi i mówi ze zupełnie nie podoba jej się bycie antagonistką i ich podłe zachowanie. mówi też że brakuje jej przyjaciółej i odlatuje.

List:Edytuj

w tym odcinku Discord pisze list:

Królu! dziś nauczyłem się że nie należy nakłaniać dobrych do zła i złych do dobra. sam powinieneś wybrać czy chcesz służyć złu czy dobru. takie są zasady.

twój drogi poddany Discord.

Więcej w Fandom

Losowa wiki