Fandom

Chaos to Magia Wiki

Queen Nightmare Moon - part one

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Trixie CM.png
Ten artykuł edytuje administrator!

Ten artykuł edytuje jeden z administratorów. Prosi, więc, by nie wprowadzać w nim zmian (nie licząc interpunkcji i ortografii).

Queen Nightmare Moon - part one
Tytuł oryginalny: Queen Nightmare Moon - part one
Sezon: 4
Numer w sezonie: 01
Numer ogólnie: 66
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Lekarstwo na czar
Następny
Queen Nightmare Moon - part two

Queen Nightmare Moon - part one (ang. Królowa Księżycowa Czarownica - część pierwsza) - pierwszy odcinek sezonu czwartego oraz sześćdziesiąty szósty ogółem.

W nim Księżycowa Czarownica - świeżo koronowana królowa, musi zmierzyć się z atakiem Lasu White Leaf.

Opis Edytuj

Nauka perfekcyjnego latania Edytuj

Na początku epidotu, Królowa Chrysalis uczy Księżycową Czarownicę perfekcyjnego latania, co niestety wychodzi Królowej bardzo słabo. Król Sombra twierdzi, że wyszło jej naprawdę tragicznie, zwracając się omyłkowo do Czarownicy "Czarownico". Czarownica wpada w szał, każąc im nazywać siebie "Królową". Trixie krzyczy, by ta tak nie histeryzowała. Chociaż na okrągło nosi koronę, to nie znaczy, że od razu jest taka ważna. Wiedźma nie odpowiada na jej słowa, lecz jedynie myśli o tym, jak sobie poradzi na obchodach święta. Następna próba lotu nie kontrolowana przez podmieńca kończy się wpadnięciem do dziupli.

Przygotowania do uroczystości Edytuj

Siódemka antagonistów przybywa do Chaoslotu, by obejrzeć najnowsze dzieło Króla Antagonisty - witraż przedstawiający nową królową Chaoslandu. W krótkich rozmowach-kłótniach, wspominają, że burmistrzyni Chaosville potrzebuje szóstki pracowników natychmiastowo. Mówią również Czarownicy, że chyba nie będą obecni podczas dnia zdobycia Elementów Dysharmonii. Król Sombra mówi jednak, że nie powinni się martwić, bo w końcu to tylko jeden dzień.

Potem antagoniści udają się na Chaoslocki peron, gdzie żegnają się z Królową Czarownicą, ponieważ ta zostaje w Chaoslocie na rozkaz Króla Antagonisty. Gilda na sam koniec postanawia, że aby Wiedźma nie zapomniała, iż żyją zrobią jej coś złego. Trixie przemienia jej złotą torbę w zwykłą, połataną, Discord ozdabia jej róg srebrnym pyłem, Chrysalis strzela zielonym płomieniem w skrzydła alikorna, by pozbawić je szans na zrobienie sztuczki podczas obchodów, Sombra zamienia jej grzywę w siano a Gilda dziobie ją w kopyto. Następnie wchodzą do pociągu i odjeżdżają.

Wiedźma i Garble sprawdzają swój plan działania i - jak się okazuje - są ze wszystkimi zajęciami do przodu. Garble proponuje, żeby udać się na chwilę do Chaosville, by sprawdzić wszystko czy też aby nie było trochę za dużo radości. Czarownica nie zgadza się. Do komnaty wchodzi Król Antagonista, który patrzy potakująco na Czarownicę. Ta jedynie stoi. Król daje jej znać kopytem, że powinna się ukłonić władcy. Wiedźma jedynie kręci oczami. Król Antagonista wyjawia Wiedźmie, że dzień święta był dla mieszkańców rocznicą wygnania jego żony. Tymczasem on pamięta to jako przywrócenie Królowej Antagonistki do władzy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki