Fandom

Chaos to Magia Wiki

Psy na Diamenty

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Psy na diamenty
Galeria postaci
pies
męska

Psy na diamenty są głównymi antagonistami w odcinku "Kucyki i psy". Porwały Raity przymuszając ja do wiezienia ciężkich klejnotów.

OsobowosćEdytuj

Psy nie są za bardzo inteligentne, ale znają się na kopaniu tunelów i ich zakopywaniu. Z łatwością znajdą każdy ukryty klejnot, jednak nie przewyższają tym talentem Rarity. Ich cechą również jest zachłanność, gdyż nie bały się porwać kucyka do tunelu.

WyglądEdytuj

 Spot posiada jasno-żółte oczy z czarnymi źrenicami i brązową sierść. Nosi szarą kamizelkę, wypełnioną klejnotami i obrożę z białymi diamentami.

Rover ma zielone oczy, czarne źrenice i brązowo-szarą sierść. Również nosi kamizelkę z diamentami tyle, że czerwoną. Także posiada czarną obrożę z klejnotami.

Fido zaś ma żółte oczy, czarne źrenice i szaro-niebieską sierść. Ma na sobie kamiezelkę identycznego koloru co Spot i rówież obrożę.

Cechy wyglądu ogólne

Psy mają wydłużone łapy jak u goryli, żółtawe zęby i kolczaste ogony. Ich oddech jest bardzo nieprzyjemny, co przeszkadzało porwanej Rarity. Jak każde psy posiadają pazury i małe nosy. Poza tym są jedynymi "psami" w serii. 

Pokonanie Edytuj

Psy nie zostały pokonane lecz same uciekły błagjąc o litość Rarity. Nie znoszą narzekań zwłaszcza kucyków, więc słysząc lament jednorożca pozwoliły wziąść mu wszystkie skarby, byleby wyprowadziła z się z tunelu. "Zwierzaki" uciekły niechybnie, porzucając cenne diamenty chociaż potrafiłyby "zrzucić z nóg" każdego kucyka.

CytatyEdytuj

"Dosyć! Przestań jojczeć! To nie do zniesienia!"
— Kucyki i psy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki