Fandom

Chaos to Magia Wiki

Przytulanka

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Przytulanka
Tytuł oryginalny: Cuddly toy
Trixie1.png
Sezon: 1
Numer w sezonie: 06
Numer ogólnie: 06
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Kłamstewko
Następny
Prawda boli

Przytulanka (ang. Cuddly toy) - szósty odcinek, pierwszego sezonu.

W nim, Trixie odnajduje swoją starą, szmacianą lalkę - Panią Wand. Od razu, przychodzą wspomnienia, które odświeżyły, się jak nigdy dotąd. Jednorożec, zaczyna tęsknić, jednak nie chce, by reszta antagonistów, ją wyśmiała.

Opis Edytuj

Pokaz

"Popatrzcie! Trixie to jednorożec najwyższego rzędu!"
— Trixie na pokazie

Trixie prowadzi właśnie pokaz, który ma służyć za rozrywkę mieszkańcom. Wszyscy są zachwycieni i wiwatują zadowolonej klaczy. Trixie puszcza fajerwerki i uśmiecha się. Nagle, rzuca czar, powodujący, iż kucyk imieniem Moon Princess znika. Wszyscy w popłochu szukają Moon, a jednorożec się śmieje, i wyjaśnia widowni, że żeby Princess wróciła (użyje do tego specjalnego zaklęcia) musi wziąć ochotnika. Zgłasza się Lizzy. Trixie bierze Lizzy na scenę i nakazuje pegazowi trzymać księgę, ale ta pod żadnym pozorem nie zaglądać do środka, w przeciwnym wypadku Moon nigdy nie wróci do Chaoslandu. Lizzy wykonuje polecenie, a Trixie szepcze następującą formułkę: Prawda boli, każdy to wie, więc warto kłamstwem udobruchać się. Z Świata Nieżywych, Moon Princess wróć i stań przed nami teraz już! Nagle, na widowni pojawia się cała i zdrowa, lecz trochę poobijana Moon. Pokaz kończy się.

Zaklęcie Prawda Boli i jego skutkiEdytuj

"Odkurzę tu, i tu... Co?! Pani Wand?!"
— Jednorożec sprzątający swój pokój

Trixie zadowolona wraca do domu i mówi do siebie, jak to świetnie, że odkryła to nowe zaklęcie. Niestety, nie przewidziała jego skutków. Kiedy wchodzi do przyczepy, nagle ogarnia ją ochota na porządki. Jednorożec postanawia spełnić swoją zachciankę i sprząta. Po półgodzinie, Trixie jest wyczerpana. Jakaś niewidzialna siła pcha ją do kącika, którego nie odwiedzała wiele miesięcy. Klacz przegrzebuje rzeczy i postanawia odkrzyć ów miejsce. Nagle, zauważa swoją starą, szmacianą laleczkę - Panią Wand. Przez pięć minut patrzy na nią okrągłymi oczyma, i nagle widzimy scenę z pamięci Trixie: klaczka jest mała, i siedzi na łące ze swoimi rodzicami. Nagle, nadchodzi olbrzymia chmura a wraz z nią wielkie tornado. Przestraszona Trixie ucieka, zostawiając rodziców, którzy mają za zadanie powstrzymać trąbę. Niestety, coś poszło nie tak, a rodzice upadli bez życia na ziemię. Jednorożec trzymał w kopytku zabawkę - była to Pani Wand. 

Księżycowa Czarownica przybywa na ratunekEdytuj

"Trixie! Co jest? Przecież widzę. Powiedz, szybko, nie powiem nikomu. To będzie sekret."
— Księżycowa Wiedźma

Trixie, czuje się tak źle, że siedzi przez całe tygodnie w domu. Do jej okna zagląda Discord, który pyta czy nic jej nie jest, oraz czy może ją rozśmieszyć. Jednorożec smutnie kręci głową na "nie" a draconequus odchodzi ze zdziwieniem. 

Po południu, do Trixie przychodzi Sombra, jak stwierdził "w interesach". Jak się okazuje, chciał ona założyć Lecznicę Sombry i Trixie, lecz iluzjonistka nie ma ochoty rozmawiać, dlatego stwierdza, że choć pomysł Sombry jest ohydny, to ona nie ma na niego czasu i wyprasza z mieszkania Króla. 

Wieczorem do mieszkania puka zawiadomiona przez antagonistów Księżycowa Wiedźma. Trixie nadal nie chce z nikim rozmawiać, zabarykadowała się w swoim pokoju, gdzie jest Wieczna Cisza. Czarownica wpada z impetem do pokoju krzycząc: Trixie!!! Trixie w końcu, nie mając wyjścia pozwala ze sobą porozmawiać, i wyjawia Czarownicy sekret. Jak się okazuje Wiedźma ją rozumie, i stwierdza, że nie ma powodu by się barykadować, tylko trzeba wyjść na świat, popłakać sobie, a wtedy, świat stanie dla niej otworem. Trixie obiecuje, że nie powie Królowi o radzie Czarownicy (wtedy Król uznałby, że nawróciła się na dobro), i postanawia z niej skorzystać.

EpilogEdytuj

"To pomogło!"
— Trixie

Trixie wybiera się na spacer do parku i bierze ze sobą Czarownicę. Wkrótce w parku jednorożec spotyka Sombrę, który obrażony na Lulamoon siedzi na ławce i rozmyśla. Oczywiście daje się udobruchać i idzie z klaczami. Następnie, do grupy dołącza Królowa Chrysalis, Discord i Gilda. Wszyscy spacerując płaczą, a Czarownica stwierdza, że tym razem to Trixie powinna napisać list do Króla, na co ta przytakuje. Garble nadchodzi z atramentem, a Trixie dyktuje:

Królu Antagonisto!

Dzisiaj nauczyłam się, że każdy musi przeżyć jakieś cierpienie, lecz z tego powodu nie należy się w sobie zamykać. Trzeba słuchać głosu antagonistów, którzy mówią każdym gestem, co trzeba zrobić. Teraz, to już zrozumiałam, dzięki nieświadomej pomocy Księżycowej Czarownicy.

Twoja Wielka i Wspaniała poddana, 

Trixie

Odcinek kończy się widokiem maszerujących antagonistów, którzy poklepują się po plecach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki