Fandom

Chaos to Magia Wiki

Powrót do Chaosu - część pierwsza

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Powrót do Chaosu - część pierwsza
Tytuł oryginalny: Return to Chaos - part one
Vlcsnap-2013-06-22-12h26m02s147.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 01
Numer ogólnie: 27
Scenariusz: Harmonixia

Marcelina1014

Scenorys: Harmonixia

Marcelina1014

Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Ślub w Chasolandzie - część druga
Następny
Powrót do Chaosu - część druga

Powrót do Chaosu - część pierwsza (ang. Return to Chaos - part one) - pierwszy dodatkowy odcinek drugiego sezonu, serii "Chaos to Magia". Opowiada o harmonii, jaką zasiała Celestia w Chasolandzie. Nosiciele klejnotów, muszą je odnaleźć, by przeszkodzić jej planom. Dodatkowo, elementy są ukryte, a Celestia, przygotowała kilka pułapek...

Fabuła Edytuj

Prolog Edytuj

W prologu, widać Trixie chodzącą po Chaoslandzie. Wszystko jest dobrze, wszędzie jest chaos. Jednorożec, spotyka Discorda, Księżycową Wiedźmę, Gildę, Króla Sombrę i Królową podmieńców. Kładą się na kartową-ziemie , rozmyślają, piją czekoladowy deszcz... Słychać cichy śmiech, należący do księżniczki Celestii.Antagoniści mruczą coś pod nosem i nie zwracają uwagi na chichot, który staje się coraz głośniejszy.

Pierwsze oznaki Edytuj

Po zakończeniu czołówki serialu widzimy latającą Lightning Dust i Chrysalis, które próbują manewrować białą, puszystą chmurą. Za chwilę, całe niebo pokrywa się białymi chmurami a z nich, zaczyna padać zwykły, nie czekoladowy deszcz. Zdziwiony Skrzydlaty Jadnorożec traci równowagę i spada na zieloną, miękką trawę.

Sombra, hoduje czarne kryształy, na swojej farmie - Black Crystal. Sekundę potem, pojawia się Królowa Podmieńców, która narzeka na pogodę. Nagle, kryształy, zaczynają pęcznieć a z nich, wydobywa się, gorący, oleisty płyn, który okazuje się prawdziwą zawartością kryształów. Sombra, jest załamany obrotem sprawy. Jedynie Gilda, jest bardzo zadowolona, ponieważ przez chwilę, może sobie przypomnieć harmonię. Na farmie pojawia się Patrycja Lulamoon z parasolką oraz swoim przeciw desczowym płaszczem. Mówi, że chce pomóc, by później być bohaterką Chaoslandu. Wtedy, kryształy rosną na kamieniach, a one łamią się pod ich ciężarem. Pojawiają się zwierzątka Discorda, które zaczynają zjadać kryształy. Król Sombra, krzyczy by, Discord "wziął te swoje futrzaki". Kiedy, draconequus, bierze się za "futrzaki", tym zaczynają wyrastać krótkie nogi i małe ogonki - jak w rzeczywistości.

Na farmę przybywa również Księżycowa Wiedźma i Garble. Skrzydlaty jednorożec oznajmia że zna zaklęcie, które to wszystko naprawi. Użycie go, nie przynosi efektu. Wtedy wpada na plan B: Królowa Podmieńców zbierze wszystkie normalne chmury i ściśnie je tak mocno że zostanie z nich tylko woda, która zaleje farmę, wymyje kryształy z mazi i przepłoszy zwierzaki. Plan się powodzi. Wtedy Garble podaje Wiedźmie list od Króla Chaosu: Mają natyczmiast przybyć do Chaoslotu.

Powrót Celestii Edytuj

Antagoniści przybywają do zamku, gdzie już przy wejściu, czeka na nich Król. Wyjaśnia, że dziwna pogoda je skutkiem czarów jego dawnego wroga, Celestii, która dawno temu rządziła Chaseqłestrią. Ponieważ za czasów jej panowania, wszystkie rodzaje kucyków wiodły nieszczęśliwy żywot, Król i Królowa użyli Klejnotów Dysharmonii by ją pokonać i zamienić w kamień . Jednak ponieważ, władcy nie są już powiązani z klejnotami, Celstia zdołała się uwolnić i znów wprowadza harmonię. Dlatego teraz musi zostać pokonana jeszcze raz - przez główną szóstkę. Sprzeciwia się temu tylko Gilda, której podoba się, że następstwem harmonii jest "normalność". Władca otwiera magiczną komnatę, w której trzyma Klejnoty, ale ku jego nieszczęściu, okazuje się, że ich tam nie ma.

Nagle w sali rozbrzmiewa cichy śmiech księżniczki Celestii, a ona sama pojawia się na jednym z witraży. Opowiada ona, co wie na temat mocy kucyków i mówi że ona i Luna razem by to zalatwiły ale nie ujawniła jej planów bo chce sama władać, a później w formie zagadki, tłumaczy gdzie schowała ukradzione klejnoty. Wiedźma wnioskuje, że są gdzieś w labiryncie i tam postanawia się udać.

"Kiedy, dysharmonię odnaleźć chcesz, musisz zdarzeniom nadać sens, zakręty i powroty to tylko zabawy część. Bo potem coś innego stanie się!I to też zagadka dla was trudna jest!!"
— Celestia

Kiedy dochodzą do labiryntu, pewna siebie Królowa Podmieńców postanawia przelecieć się nad nim i wypatrzeć miejsce ukrycia Klejnotów, jednak kiedy wzbija się w powietrze, jej skrzydła znikają. Chwilę potem to samo dzieje się Wiedźmie i Gildzie, a Sombra i Patrycja Lulamoon tracą swoje rogi. Wtedy pojawia się Celestia i tłumaczy, że aby znaleźć Klejnoty, muszą grać w jej grę i to według jej zasad:

  • Zero latania i magii.
  • Każdy kucyk musi grać w grę, a jak ktoś przestanie to gra się kończy i wygra Celestia.

Szóstka antagonistów wie, że razem dadzą radę dzięki magii chaosu, ale wtedy z ziemi wyrastają nowe ściany labiryntu, które odgradzają ich od siebie. Ustalają, że spotkają się w środku.

Szczodrośc Edytuj

Król gorączkowo biegnie przez labirynt. Wtedy zauważa trzy toczące się kryształy. Sombra rusza za nimi. Znikąd rozlegają się pytania: "Dlaczego lubi kryształy? Dlaczego jest chciwy?". Król chciwie wpatrzony w błyszczące znalezisko.Potem pojawia się obraz na którym kuce się dzielą i ci ktoży dosali sie uśmiechają.Sombra myśli że dzielenie może jest miłe i gapi się w obraz,nie orientuje się nawet kiedy pojawiła się Celestia i hipnotyzuje go.

Życzliwość Edytuj

Nagle, widzimy Gildę, biegnącą za trzema piorunami. Te zwabiają ją do burzliwego raju. Zadają jej pytania: "Co robi? Czy lubi Rainbow? i najbardziej podchwytliwe: "Dlaczego ciągle jest zazdrosna?Przeciesz moga przeprosić i mieć (oblicza: 4 (znajome Dasi)+PP+Dasi=6) 6 przyjaciułek!!Wtedy pojawia się Celestia i ją chipnotyzuje.

Porządek Edytuj

Widać Discorda podążającego za świeżo odnalezionymi chmurami z waty cukrowej. Kiedy dociera na polanę pełną takich chmur, one znikają razem z całym chaosem.I wtedy pojawiają się normalne chmury draquoles ich dotyka i myśli że są wygodniejsze niż te z waty cukrowej<kładzie sie na 1 lepszą>.Wtedy pojawia się Celestia i go chipnotyzuje.

Uczciwość Edytuj

Potem widzimy Trixie, która biega po labiryncie jak opętana. Nagle widzi różdżki. Bez zastanowienia biegnie za nimi. Znajduje się w magicznej krainie. Różdżki pytają ją: "Chcesz być prawdziwą iluzjonistką? Zostań uczciwa!" Tak też robi, a Celestia zaciera kopyta z zadowolenia i ją chipnotyzują.

PrawdaEdytuj

Widzimy odmienionych bohaterów, wypatrujących Patrycji Lulamoon. Królowa Podmieńców, oświadcza iż Trixi właśnie, biega po Chaoslandzie i rozdaje darmowe cukierki. Księżycowa Wiedźma jej nie wierzy, jednak, gdy poznaje prawdę, jest załamana.Legin Dusza mówi im, że w końcu jest prawdziwym kucykiem - najufniejszym! Wiedźma uporczywie myśli: O co tu chodzi?! Chrysalis shocked S02E26.png

KoniecEdytuj

Nagle rogi i skrzydła powracają a Celestia mówi że gra skończona i że ona wygrała.Odcinek kończy się przy śmiechu Celesti.

Zobacz teżEdytuj

                                                          Koniec części pierwszej

Więcej w Fandom

Losowa wiki