Fandom

Chaos to Magia Wiki

Powrót do Chaosu - część druga

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Powrót do Chaosu - część druga
Tytuł oryginalny: The Return of Chaos - part two
Celestia.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 02
Numer ogólnie: 28
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Powrót do Chaosu - część pierwsza
Następny
Lekcja głupoty

Powrót do Chaosu - część druga (ang. The Return of Chaos - part two) - drugi odcinek, drugiego sezonu, ogólne dwudziesty ósmy, odcinków dodatkowych. Opowiada o drugiej części przygód, antagonistów, którzy pragną na własną rękę pozbyć się Celestii.

Opis Edytuj

Harmonia Edytuj

Na początku odcinka Księżycowa Wiedźma oraz zaczarowani już antagoniści godzą się między sobą. Gilda i Discord podają sobie ręce, a Chrysalis i Sombra po podaniu sobie rąk, rozmawiają ze sobą o miłości.

Celestia natomiast zasiadła na tronie władców i śmieje się zaglądając do okna. Wiedźma zarzuca jej, że nie miała szans znaleźć Klejnotów, skoro zniszczyła labirynt. Księżniczka śmieje się i pokazuje Czarownicy retrospekcję z zamku, kiedy to przedstawiał im rymowaną zagadkę oraz napomina, że nigdy nie powiedziała, że klejnoty są w labiryncie. Później ironicznie mówi, że może "magia chaosu" im pomoże oraz odchodzi "siać harmonię". Wiedźma zastanawia się, co może znaczyć zdanie "zakręty i powroty" i wnioskuje, że muszą wrócić do Chaosville.

Klejnoty Dysharmonii Edytuj

Podczas ciężkiej podroży wypełnionej kamiennymi drogami i stadami króliczków, antagoniści wciąż sprawiają Czarownicy kłopoty. Ponownie rozmawia z Celestią, która przedstawia jej Chaosville jako nową stolicę harmonii. W końcu dochodzą do biblioteki, a zaczarowane kucyki stają się soczysto kolorowe. Sombra wchodzi do środka i mówi, że zostawi swoje torby przed domem. Wyjaśnia, że w środku są klejnoty, ale jak ktoś chce to może je wziąć. Garble odnajduje dla Wiedźmy książkę o klejnotach dysharmonii, ale antagoniści przekazują ją między sobą, by podać ją ciekawskiemu smokowi. Kiedy w końcu udaje jej się ją odzyskać, okazuje się, że Klejnoty były cały czas w niej.

Sfrustrowana Czarownica zakłada im ich naszyjniki. Z powodu braku Trixie, jej naszyjnik dostaje Garble. Wiedźma wypycha kucyki na zewnątrz i postanawia pokonać Celestię. Antagoniści formują szyk i próbują aktywować moc klejnotów, ale ostatecznie im się to nie udaje. Po utracie całej nadziei, Czarownica rezygnuje z walki i postanawia rozstać się z innymi. Jej kolor zmienia się na biały, a z jej oka wypływa łza, która na ziemi układa się w kształt, złączone serca. Celestia uradowana, świętuje swoje zwycięstwo, wprowadzając w Ponyville jeszcze większą harmonię.

Magia chaosuEdytuj

Wiedźma wyrzuca swój diadem elementu nienawiści i mówi Garble'owi, że opuszczają Chaosville. Jednak Garble zwija się z bólu i co chwilę "wypluwa" kolejne zwoje od Króla. Okazuje się, że są to raporty o chaosie, które Czarownica mu wysłała. Po ich przeczytaniu, znów uświadamia sobie jak ważny jest chaos, odzyskuje determinację i kolor i wyrusza, by odzyskać antagonistów.

Do pierwotnych formEdytuj

Wiedźma przybywa na farmę Black Crystal i używa zaklęcia, które odczarowuje Króla. Farmer pluje na Wiedźmę. Później tego samego czaru używa na Discord'a. Przywraca do normy też Gildę. Ostatnia jest Chrysalis, która śmieje się z tego, że była kolorowa. Antagoniści odnajdą Trixie, która siedzi na małej chmurce w przeświadczeniu, że jest to miejsce do medytacji. Chrysalis podlatuje do śpiącej Trixie, z zamiarem związania jej, by Wiedźma mogła ją odczarować, jednak jej "stara natura", nakazuje jej obudzić jednorożca i zapytać, czy nie miałaby temu nic przeciwko. Trixie łapie chmurę i lewituje swoim rogiem. Wiedźma, Discord, Sombra i Gilda gonią ją w balonie, który ciągnie Chrysalis. Sombra próbuje złapać Trixie na linę, ale zahacza się ona o kopyta Gildy i Discord'a, którzy wypadają z balonu i zwisają na linie. Discord krzyczy na Gildę, że ta nie zabezpieczyła liny. Królowa nie jest w stanie nadążyć za Trixie, ale kiedy przypomina sobie, że Celestia może na stałe przejąć władzę, denerwuje się i przyśpiesza. Wtedy Sombra ponownie zarzuca na Trixie linię i ściąga ją na ziemię. Tam Wiedźma przywraca ją do pierwotnej formy.

Konfrontacja z Księżnicżką CelestiąEdytuj

Celestia ciesż się z triumfu i mówi że Harmojnia to wspaniała żeć.

"Powiem ci Celestio, co już wiemy! Chaos to ważna rzecz i zawsze trzeba o nią walczyć nawet gdy jest trudno!"
— Wiedźma
Antagoniści, z powrotem są sobą, konfrontują się z Celestią, która siedzi na tronie ze oświadczeniem w ręce. Wypełnia je i każe strażnikowi je zanieść. Celstia jest niezwykle pewna siebie i nie wierzy, że magia chaosu może ją pokonać. Jest więc łatwym celem. Ponieważ antagoniści znowu władają klejnotami, aktywują ich moc i tworzą wielką czarno-biło-szarą tęczę, podobną do tej, którą pokonali Królową Dobroci. Celestia patrzy na nich z przerażeniem, a za chwilę zostaje zamieniona w kamień, Chaosville wraca do normy, a harmonia i normalność znikają.
Klejnoty Dysharmonii.jpg

Klejnoty dysharmoni tuż przed pokonaniem Celestii.

ZakończenieEdytuj

Na końcu odcinka, Król organizuje uroczystość na cześć bohaterów, na której dziękuje im za pokonanie Celestii oraz odsłania nowy witraż, który przedstawia ich zwycięstwo. Wiedźma zamiast napisać list, mówi słownie, że chaos jest tak ważny jak przyjaźń dla Equestrii i zawsze trzeba o niego walczyć.

Koniec!

Więcej w Fandom

Losowa wiki