Fandom

Chaos to Magia Wiki

Power Antagonist 2

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Power Antagonist 2
Sezon: 4
Numer w sezonie: 6
Numer ogólnie: 84
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Power Antagonist 1
Następny
Bats

Walka z Tajemniczą Klaczą Power Blonde:Edytuj

Klacz uśmiecha się czule mówiąc : nigdy nie chciałam i teraz też nie chcę wywołać płaczu czy smutku u jakiegokolwiek kucyka. to jest Clemency Summer! wioska w którym od 50000 908 000 lat nie było ani jednego płaczu czy smutku! Phy! prycha Lightning Dust i depcze burzową chmurę z której woda i błyskawice padają na Nice. mały fioletowy źrebaczek rzuca się na swą siostrę która nieruchomieje na widok zmoczonego deszczem miłego kucyka. Chrysailis trzęsie się ze złości. w końcu skacze z rozpędem na przerażonego kucyka. używa swej Magii aby oplątać Nice siecią by ta uległa im i zabrała obraz. miła klacz płacze że nie może tego zrobić. mały źrebaczek czerwieni się ze złości i każe księżniczce Firefriend o sylwetce Luny różowej sierści i błekitno żółto białej falującej grzywie o desingu Celestii i olbrzymich skrzydłach aby porwała antagonistów do lochu. Trixie chce obrzucić klacz sukienkami i koszulkami z jej wizerunkiem ale przypadkowo jej ,, broń ,, mrozi w lód Nightmare która przeprasza za to że zniszczyła jej ciuchy a Trixie oburza się że to jest jej amunicja. nastepnie przypadkowo obrzuca sukienkami z koronkami falbankami i cekinami na dodatek filiżankami Chrysailis. tylko Gilda ubiera się w ,, broń ,, ( sukienki i koszulki ) Trixie i chce odlecieć do Chaoslandu gdyż twierdzi że woli poczytać z Garble komiks. smok się nie zgadza. mówi aby się rozzłościła. klacz chce przytulić  Gildę. drogę zagradza jej ten sam mały fioletowy źrebak. ta odsuwa go. Gilda złości się bo nie chce sie przytulić. w koncu kopie ją w twarz i trzaska nia o biurko. podaje jej obraz i podlatuje do NMM Lightning Sombry Trixie i Chrysailis. w tej chwili coś porywa je wszystkie z wielkim białym błyskiem i hukiem do domu.

Powrót Edytuj

NMM wpisuje tekst do pamiętnika -

nie trzeba mieć takich Power mocy jak Power Antagonist. starczy tylko być super wrogiem i być całkiem hojnym jeśli zajdzie taka potrzeba. Nightmare Moon.

Więcej w Fandom

Losowa wiki