Fandom

Chaos to Magia Wiki

Power Antagonist

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Power Antagonist 1
Numer w sezonie: 5
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Flight to the Finish
Następny
Motyle!

NMM wierci się niewygodnie w łóżku. otwiera powoli oczy i pyta Garble'a czy nie może zaczekać z czytaniem ulubionego komiksu do rana i mówi by przestał czytać bo światło lampki nocnej razi ją w oczy. Smok zaś mówi że jeszcze dwie minutki. Następnie pokazuje miłą bojaźliwą nieśmiałą i wielce hojną i dobrą klacz sprzedawczynię różowego żelu do włosów. Nagle ta wpadła do białoróżowego pudru i żelu, przez co stała się jeszcze milsza i hojniejsza. Nightmare mówi że jeśli mają zrobić jakikolwiek postęp w naprawie starego zamku Króla muszą najpierw przespać całą ciemną noc gdyż nie chcą chyba żeby ktoś zasnął w czasie pracy. Smok mówi "Okropnych Snów!" i wsuwa się głęboko pod pierzynę. Chce zasnąć lecz NMM przypomina mu żeby czytał póki może bo zaraz skończy mu się czas. Smok chwyta komiks i wręcz przykleja go sobie taśmą klejącą, do twarzy.

Po czołówce:Edytuj

Widzimy jak NMM kończy śniadanie myje twarz wodą ścieli łóżko i biegnie do przyjaciół przedeptując leżącego na dywaniku i czytającego komiks Garble'a. widzimy jak otwierają się drzwi wielkiego zamku z pozłoconymi na niebiesko szarymi pokojami z czarnymi kryształami i twardą podłogą pełną pajęczyn. Lightning Dust i Gilda zawieszają szare dekoracje między innymi czarne wstęgi zielone pająki czarne balony i stare pajęczyny. Sombra wiesza obraz czarnych kryształów i jego rodziny. Discord ślizgający się na mydle aby "przeczyścić" pałac mówi że obraz musi być brudny przekrzywiony w lewo z nadłamaną ramą. Garble mówi że idzie poczytać komiks bo jest "zwykłym bezużytecznym małym pomagierem". Czyta komiks. Widzi jak różowa klacz z białymi włosami i promiennym uśmiechem daje Power Antagonist czarodziejski cenny obraz który powinien być w muzeum sztuki starożytnej. Power Antagonist muszą odddać kulę do muzeum. Lecz dobrotliwa głaszcze ich bo kopytkach i mówi że chciała je czule obdarować takim drobiazgiem. lecz następnie oczom Garble ukazuje się pusta strona. smok przyjrzewa się dokładnie i widzi maleńki zapisek. nagle komiks go wciaga. NMM chce mu pomóc. Sombra porywa koleżankę. Gilda i Trixie podbiegają do kucyków. wskakuje również Discord.

Bohaterowie nowe wyzwania i supermoce.Edytuj

Garble budzi się ze snu ociera oczy i ukazuje mu się  -

NMM - Mater Horn

Chrysalis - Zap

Trixie - Radiance

Gilda - Filly Second

Sombra - Misterss-Mare-velous

Discord - Saddle Rager

Garble krzyczy ze zdziwienia że są Power Antagonist. nagle na błękitnym rozświetlonym słońcem niebie na małym obłoczku siada dość miła pegazica i mówi - myślę że to jesteście wy Power Antagonist ci którym podarowałam cenny nabytek z muzeum sztuki starożytnej. witajcie w krainie gdzie zawsze panuje miłość dobroć grzeczność i harmonia zawsze jest słońce zawsze kwitną kwiaty i latają motyle. Chętnie was oprowadzę. Tajemnicza klacz potrząsa grzywą i miło się uśmiecha.

Więcej w Fandom

Losowa wiki