FANDOM

Połówka do połówki
Tytuł oryginalny: Half of the halves
Połówka do połówki.png
Sezon: 1
Numer w sezonie: 02
Numer ogólnie: 02
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Jej i jego alternego
Następny
Chaotyczny ślub

Połówka do połówki - drugi odcinek pierwszego sezonu. Opowiada o walentynkach w Chaoslandzie.

Opis Edytuj

Na początku Discord wchodzi na podwyższenie, przypominając o nadchodzącym święcie. Chociaż mieszkańcy się oburzają, wkrótce jednak trochę przekonują się do walentynek. Gdy tydzień przed walentynkami, Discord nagle doznaje olśnienia i robi "konkurs" na najodważniejsze wyznanie miłości. Nikt nie miał odwagi, jednak za niedługo zgłaszają się nowi antagoniści pragnący miłości. Każdy wchodzi na scenę, (oczywiście się jąka) i wyznaje swoją miłość, którą draconequus opisuje jako "miłość życia". Kiedy każdy znalazł już swoją połówkę mieszkańcy śpiewają piosenkę Love is reborn, płacząc. Pary nie znaleźli tylko:

Sami postanawiają spotkać się w nocy, za budynkiem łączącym Equestrię z Chaoslandem. Nigdy nikt "nie zapuszczał się tam", więc jakby określiliby to władcy jest to miejsce idealne. Potem dowiadują się o spotkaniach, których "sądzą", że były z sekrecie. Nagle z bariery wychodzi Celestia, Luna i Cadance. Zdziwieni władcy pytają o powód wizyty. Gdy Cadance mówi im, że nie wierzy, iż nie mają uczuć, ci jej przytakują. Potem życzy im wesołych walentynek i razem z księżniczkami znika. Później widzimy scenę ślubu: najpierw Discorda i Królowej a potem Księżycowej Wiedźmy i Króla. Odcinek kończy się piosenką Heart antagonist.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki