Fandom

Chaos to Magia Wiki

Parasprite

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Awawawawatarr.png
Ten artykuł zostały wybrany na artykuł miesiąca!

Zgodnie z głosowaniem fani antagonistów wybrali ten artykuł na artykuł miesiąca.

Parasprite's

Małe, żarłoczne owady

Galeria postaci
Owad
Zajęcia Niszczenie Ponyville
Jedzenie wszystkiego
Artykuł miesiąca
Parasprite - owady, które jedzą wszystko co spotykają na swojej drodze. Cała kolonia jest prawdopodobnie jedną, wielką rodziną.

Parasprite występują w odcinkach Rój stulecia oraz Pojedynek na czary. Początkowo cała kolonia znajduje się w Ponyville, które następnie demoluje. W Pojedynku na czary, jeden z owadów zostaje wyczarowany przez Twilight, by potem również za pomocą magii zniknąć.

Żarłoczność Edytuj

Parasprite'y są bardzo żarłoczne. Zwykle jedzą owoce i warzywa, jednak przez zaklęcie Twilight Sparkle rzuciły się na całe Ponyville. Przykładowo TwiLight podała im wiadro z jabłkami. Pod wpływem zaklęcia zjadły wiadro zamiast jabłek. Zdemolowały Ponyville w bardzo krótkim czasie. Jeden z nich "wypluwał" drugiego, w ten sposób się rozmnażając i obrzydzając Rarity.  

Wygląd Edytuj

Parasprite'y to małe, okrągłe, żarłoczne owady. Zwykle są w kolorach od: czerwonego do czarnego. Zdarzają się również okazy tęczowe. Bardzo przypominają większe i bardziej okrągłe muchy ze skrzydłami ważki. Kucykom bardzo się podobały i wkrótce każdy chciał mieć małego "słodkiego" owada.    

Pokonanie Edytuj

Parasprite hipnotyzuje muzyka 10 instrumentów. Pomimo, iż przyjaciółki sprzeciwiały się pomysłowi Pinkie Pie, ta znalazła instrumenty i "hipnotyzując" owady, wyprowadziła je z Ponyville. Potem pojawiają się przez chwilę w odcinku "Magic Duel", gdzie są pod czarami Trixie. Potrafiła je odesłać, tak więc zrobiła.

GaleriaEdytuj

Parasprites.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki