FANDOM

Wiki-wordmark

O naszej Wiki

Nasz projekt, My Little Pony: Chaos to Magia Wiki, został założony przez użytkownika CukrowyKącikTwilightSparkleAlicornnr1, dnia dwudziestego piątego stycznia, tego roku. Jest to zatem niedawno, dlatego nasz projekt nie posiada jeszcze wielu dopracowanych stron, tak jak starsze Wikie. Główną tematyką naszej Wiki są antagoniści z serialu My Little Pony: Przyjaźń to Magia. Tworzymy również fanowskie odcinki oraz piosenki. Dołącz do naszej społeczności, byś również Ty mógł stworzyć własny!

Regulamin

Prosimy zapoznać się z regulaminem naszej Wiki. Pamiętajmy! Regulaminu należy przestrzegać, w przeciwnym razie jesteśmy narażeni na blokadę nałożoną przez administratorów. Jeżeli jesteś użytkownikiem niezalogowanym, tzw. anonimowym, nie zwalnia Cię to z obowiązku przestrzegania zasad naszego projektu.

Pomoc

Jeżeli pierwszy raz odwiedzasz tego typu stronę, zalecamy zapoznać się z podstawami edycji. Pomogą Ci one, jeśli nie wiesz co zrobić w danej sytuacji, czegoś nie rozumiesz, lub po prostu chcesz wiedzieć więcej. Pamiętaj, iż również możesz zapytać administratora, który na pewno odpowie na Twoje pytanie.

Artykuł Miesiąca

Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem, możesz wziąć udział w głosowaniu na artykuł miesiąca. Wystarczy, że edytując stronę, podpiszesz się pod wybranym artykułem. Nic Cię to nie kosztuje, choć daje wiele. Zapraszamy do głosowania!