Fandom

Chaos to Magia Wiki

Mroczne Królestwo - część pierwsza

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Mroczne Imperium - część pierwsza
Tytuł oryginalny: The Dark Empire-part one
640px-Throne shadowed S3E2-1-.png
Sezon: 3 (odcinki dodatkowe)
Numer w sezonie: 01
Numer ogólnie: 53 (odcinki dodatkowe)
Scenariusz: Marcelina1014
Scenorys: Marcelina1014
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Ślub w Chaoslandzie - część druga
Następny
Mroczne Królestwo - część druga

Mroczne Imperium - część pierwsza (ang. The Dark Empire - part one) - pierwszy odcinek trzeciego sezonu oraz trzydziesty trzeci ogółem.  

W tym odcinku, główna szóstka, dowiaduje się o powrocie Mrocznego Imperium. Każdy z nich ma inne plany...

OpisEdytuj

Do Chaoslandu powracają szpiedzy-podmieńcy których antagoniści wysłali do Canterlotu. Mają oni ważne wieści: na mapy Equestri powróciło Mroczne Imperium, jedno z  najpotężniejszych  rzeczy w świecie. Imperium jest złe, więc "dobrzy" chcą "nawrócić"  mieszkańców. Antagoniści nie chcą do tego dopuścić, już myśląc o nieograniczonej władzy. Podczas rozmowy  Sombra jest bardziej małomówny niż zwykle. Discord, Księżycowa Wiedźma,Chrysalis, Trixie i Sombra wyruszają w kierunku Imperium. 

Pod bramami miasta odnajdują Twilight i jej przyjaciółki, które nie mogą dostać się do Imperium przez strzerzącą je czarną magię. Rozbawieni antagoniści bez problemu wchodzą do środka, gdzie od razu spotykają mrocznego kucyka. Ten z ekscytacją wita przybyłych i biegnie zawiadomić o tym resztę, krzycząc "Wrócił! On wrócił!". Każdy antagonista (oprócz Sombry) myślał że jego chwała dotarła aż tutaj(daleko).

"Hmm, dziwne. Czy mroczne kucyki nie powinny być... mroczne? Dlaczego mają białą sierść?"
— Wiedźma

Podążajac w kierunku zamku napotykali więcej kucyków, które z pokłonem rozstępowały się przed nimi. W zamku przywitał ich Sekretarz Imperium. Wiedźma wymusiła na nim opowiedzenie historii Imperium. Kucyk opowiedział ją w postaci rymowanki:

"Imperium ogromne, niepokonane,

kucyki zawsze były zuchwałe.

Wkradła się jednak chciwość w ich serca,

posiadła umysły, dusze opotła.

Potęga to wspaniała, bez końca,

reszta historii jest następująca:

Brat zabijał brata, dla jego skarbu,

okrutny stan to, bez umiaru.

Chciwe kucyki rządziły się same,

brakło im władcy, któż nim zostanie?

Reszte rymowanej opowieści przerwała mu Chrysalis, zadając głupie pytania. Zdenerwowany Sekretarz dokończył już w normalnym tonie. 

Kucyki ustaliły że przeprowadzą głosowanie na najchciwszego z nich i to on zostanie ich władcą. Wybrano Sombrę - od tamtego czasu Króla Sombrę. W czasie swojego panowania zaradził nad chciwymi podwładnymi: kto  wykopie kryształy w kopalni, zatrzymuje je. Tak upływały setki lat. Kiedy skończyły sie kryształy w kopalniach, Król ruszył na północ. Tam odnalazł Kryształowe Imperium i szybko je sobie podporządkował. Tym czasem o Mrocznym Imperium dowiedziała się Celestia. Chciała "nawrócić" tamtejsze kucyki, jednak czarna magia Sombry ich chroniła. Po ostatecznej, nieudanej próbie, Imperium zapadło się pod warstwę lodu.

Antagoniści zorganizowali naradę. Ustalili, że poznają historię Imperium i dowiedzą się jak kucyki rozpowszechniały chciwość i nienawiść między sobą, przed panowaniem Sombry. Sekretarz przyniósł im odpowiednie książki. Wszyscy zabrali sie za czytanie. Każdy miał swoje intencje w obronie Imperium:

-Discord miał nadzieję na zaprowadzenie chaosu, kiedy przepędzą "białych".

-Wiedźma na wieczną noc.

-Trixie na nowe wystepy, na których by zarobiła.

-Chrysalis na sławę.

-Gilda imprezy po zwycięstwie.

-Sombra ponownie władać Imperium.

Tym czasem zapadł zmrok. Twilight i jej przyjaciółki stoją zmęczone pod bramami. Zauważają wędrującą po nocnym niebie Księżniczkę Lune. Pani noy użyła swojej magi by na chwilę otworzyć małe przejście do miasta. Dobre bohaterki ukryły się w opuszczonej kopalni kryształów.

                                                                  Koniec części pierwszej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki