Fandom

Chaos to Magia Wiki

Mean Dashie

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Mean Dashie
Odcinek Rainbow Antagonist Dash
Postać/ci Rainbow Dash
Sezon Sezon 1
Rainbow Dash śpiewa w piosence o tym że dziś ma wyjątkowy dzień bo będzie mogła wreszcie wejść do Chaoslandu lecz śpiewa też jak trudno jej opuścić Ponyville i przyjaciół. wszystko to wina Discorda który chciał wreszcie poznać którąś z Mane6 ( nie licząc Fluttershy ) podał we śnie Rainbow pewien płyn. wlał się on do jej mózgu i sprawił że RD zrobiła się podła nielitościwa okrutna zła i pragnęła płaczu i złości przyjaciółek z czego jedynie coraz bardziej się śmiała i postanowiła zamieszkać w Chaoslandzie. później oczywiście szybko się leczy poprzez zaklęcie Twilight lecz płyn przelewa się na Pinkie która śpiewa tą samą piosenkę i śmieje się manikalnie.

Tekst Polski:Edytuj

Rainbow Dash: Ten dzień jest tak okropny! od źrebięcia marzyłam o tym dniu. kucyki tylko płaczą nie znoszą  się zmienię je od dziś w poddanych zła  o tym zawsze jam marzyła gdyż nie jestem od dziś miła ale ( podwyższonym złowrogim tonem ) mroczna zła i podła nie pukaj w me drzwi!

Rainbow Dash: Ten dzień jest tak okropny! od źrebięcia nie znosiłam takich dniów. me przyjaciółki opuścić czas me Ponyville pożengać czas żem się zgodziła w przywódczynię zła przemienić się?!

Rainbow Dash: Nie przejmuję się smutkami i takimi drobnostkami! ( wyrzuca do kosza zdęcie jej i przyjaciółek ) przyjaźń zerwałam no i już! przyjaciółek nie pożegnam a czas zemsty jest tuż tuż że nie znoszę ich nigdy nie polubię! zemsta będzie no i już a zeeeeemsty czas jest tuż tuż! bo ja chcę się zemścić no i JUUUUŻ!!

Rainbow Dash: muszę opuścić Ponyville a nie chcę tego o nie gdyż przyjaciółki kocham ja! naprawdę nie chcę opuszczać ani nawet się rozjuszać lecz nie mam ochoty opuścić ich! ja je lubię bardzo tak jak własną matkę tak! muszę zostać z nimi! lecz zasady nie pozwalają mi!!!!

Rainbow Dash: Jak zasady to zasady! muszę trzymać się z antagonistami!

rainbow Dash; muszę wreszcie zdążyć w pędzie wreszcie aby zdecydować się kogo wybrać mam nie wiem! och tak antagonistów oczywiście ( śmieje się manikalnie ) ( scena powoli zanika )

Tekst zmieniony angielski:Edytuj

70px-Znaczek mlotek.png
Artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Możliwe, że nie zawiera jeszcze wszystkich informacji. Jeśli uważasz, że wyczerpały się możliwości rozbudowy - usuń ten szablon z nagłówka.

Rainbow Dash: This day is sad very to me! I,m of children dream about day! pony cry end dislike to! from to day subjects evil! ever dream because I,m not nice but dark evil do not knock in my door!

Rainbow Dash: This day very to me! I,m of children not like day today! my friends leave time my Ponyville say ,, Goodbye ,, leave time I,m the leader evil what o no!

Rainbow Dash: I do not care ponies sad end such a trifle trifle yes! frendship broke and no have! friends no say ,, Pony Goodbye! ,,  and time payback just have have I,m evil I like end HAAAAAAAAAAAAAAAAAAVE!

Rainbow Dash: I must leave Ponyville not want to is friends I like you! no want to leave or even to infuriate!

Więcej w Fandom

Losowa wiki