Fandom

Chaos to Magia Wiki

Mane-iac

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mane-iac

Antagonistka w komiksie

Mane iac ID.png
Zajęcia Superzłoczyńca
Właścicielka zakładu produkcji preparatów do pielęgnacji włosów
Głos

Mane-iac — klacz, która pojawia się w odcinku "Power Ponies". Jest ona głównym antagonistą komiksu.

WyglądEdytuj

Przed przemianąEdytuj

Mane-iac przed przemianą.png

Mane-iac przed przemianą

Przed przemianą, miała ona jasno-różową sierść, błękitną grzywę i niebieskie oczy. Była ziemskim kucykiem. Jej znaczek nie został nam ujawniony.

Po przemianieEdytuj

Mane-iac ma grzywę składającą się z dużych, zielonych, kosmyków włosów, którymi potrafi poruszać oraz zielone oczy z czerwonymi źrenicami. Nosi fioletowy płaszcz i czarne wysokie buty ze złotymi elementami. Jej sierść jest koloru jasnego fioletu. Design jej ciała oraz oczu jest taki sam jak u Księżniczki Luny.

CharakterEdytuj

Strona komiksu.png

Przemiana Mane-iac

Mane-iac jest bardzo energicznym kucykiem ziemskim. Wiele jej kwestii jest poprzedzanych złowieszczym śmiechem. Nawet w momencie porażki złowieszczo się śmieje. Kiedy to wszelkie siły Power Ponies nie skutkują, ona bacznie i na luzie obserwuje ich kompromitację. Również myśli, że Spike jest tylko "szarym" pomocnikiem. Nie przeszkadza jej to, że zabrała do niewoli szóstkę bohaterek.

Przedstawienie w seriiEdytuj

Mane-iac pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Power Ponies", jednak tylko w komiksie jako główna antagonistka. Spike w nocy czyta go i nie daje Twilight spać. Potem smok pokazuje jej komiks i opowiada jak to Mane-iac stała się zła. Jest ona określana jako "most evil nemesis". Początkowo była okrutną właścicielką fabryki produktów do pielęgnacji włosów. Stała się ona jednak ofiarą wypadku, gdyż wpadła do zielonej mazi i pod wpływem prądu doszło do reakcji chemicznej z czego przeobraziła się w złą istotę. Ten wypadek zmienił ją całkowicie, zmusił do "oszalenia

-S04E06 Oszalała.png

Mane-iac obserwuje Power Ponies

". Na kolejnej stronie widzimy jak włamuje się do muzeum w Maretropolis i kradnie coś, co nazywa się "The Electro-Orb".

Kiedy Spike i jego przyjaciele zostali zassani do komiksu, kucyki stają się superbohaterkami, a Spike ich pomagierem. By się stąd wydostać, muszą pokonać samą Mane-iac. Ona jednak ciągle z nich żartuje i obserwuje jak przyjaciółki się kompromitują, gdyż nie umieją jeszcze używać swoich mocy.

Kucyki śledzą Mane-iac po tym jak pozwoliły jej uciec. Doprowadza je do swojej kryjówki, jednak antagonistka zwołuje "Hairspray Ray of Doom".

Mane-iac widzi uciekająca Fluttershy.png

Mane-iac widzi uciekającą Fluttershy

W końcu Mane-iac zamraża kucyki swoim lakierem do włosów. Następnie bierze je do niewoli. Zapomina jednak, że zostawiła Spike'a. On tymczasem uznaje, że jest bezużyteczny.

Mane-iac z kulą.png

Elektryczna kula

Mane-iac używa Electro-Orb do zasilania swojej maszyny zagłady, która sprawi, że wszystkie kucyki będą miały podobne grzywy do niej. W czasie kiedy ona naprawia swoją maszynę, Spike ratuje swoje przyjaciółki. Fluttershy/Saddle Rager jednak nie chce walczyć i idzie do wyjścia. Spike próbuje ją przekonać, by została, wtedy Mane-iac celuje w nią swoją maszyną. Przeszkadza jej jednak świetlik i go uderza. Fluttershy/Saddle Rager od razu do niego podbiega i strasznie jej przykro. Ze złości rośnie i zaczyna walczyć z Mane-iac. Pozbyła się jej jak i broni.

W wyniku uderzenia przez własną broń grzywa Mane-iac rośnie i wychodzi poza kontrolę, w końcu zamknięta zostaje w kaftanie bezpieczeństwa, a Mane 6 może wrócić do domu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki