Fandom

Chaos to Magia Wiki

Mała i duża niedźwiedzica

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mała Niedzwica i Duża Niedźwiedzica

Dwa gwiazdozbiory

536px-Ursa Major-1-.jpg
Gwiazdozbiór
Female picto.png
Żeńska
83-3.png

Mała niedźwiedzica

Mała i duża niedźwiedzica - dwa gwiazdozbiory, występujące w odcinku "Chwalipięta". Zostały pokonane przez Twilight Sparkle, która karmiąc małą niedźwiedzicę, "odprowadziła ją" do domu.

WyglądEdytuj

Duża niedźwiedzica posiada fioletową sierść, ozdobioną gwiazdkami. Na jej czole widać błękitną, sześcioramienną gwiazdę, prawdopodobnie symbolizującą Gwiazdę Polarną. Oczy niedźwiedzicy są czerwono-żółte. Ma długie kły i pazury u dolnych łap. Jest wielkości tytana.

Mała niedźwiedzica zaś posiada granatowo-niebieską sierść, z gwiazdami. Nie ma kłów, ani pazurów, gdyż jest niedźwiedziątkiem. Mimo to jest jest wielkości dorosłego smoka. Jest bardzo podobna do dużej niedźwiedzicy.

Historia Edytuj

"Chwalipięta" Edytuj

Niedźwiedzice, pierwszy raz pojawiają się w odcinku "Chwalipięta". Kiedy Patrica Lulamoon, chwali się pokonaniem wielkiej niedźwiedzicy, jej fani - Snips i Snails, sprowadzają małą niedźwiedzicę z lasu. Przestraszony jednorożec jednak, przyznaje się mówiąc, że to wszystko co powiedziała to kłamstwa. Na pomoc, przychodzi jej Twilight Sparkle, która za pomocą magii, usypia niedźwiedzicę "odprowadza ją" do wielkiej niedźwiedzicy. Pod koniec, Twilight, mówi, że to była mała niedźwiedzica, a ta prawdziwa jest przeogromnych rozmiarów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki