Fandom

Chaos to Magia Wiki

Lightning Dust i tajemnica magicznego jeziora

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lightnind Dust i tajemnica magicznego jeziora.
Tytuł oryginalny: Lightning Dust end secret lake the magic
S03E072012-12-13-12h31m00s169.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 4
Numer ogólnie: 30
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
TBA
Następny
TBA

Opis:Edytuj

Ligtning leży w łóżku. właśnie jest północ. za oknem było ciemno i świeciły już gwiazdy. ta w piżamie nałożyła na głowę czapkę bejsbolową i wybiega na mokre od deszczu który leje się jak z cebra zarośla i kopie piłkę do futbollu amerykańskiego. nagle wyskakuje przerażony Discord. Lightning Dust zdziwiona przeciera oczy. rzuca się mu w ramiona. tak dawno cię nie było! krzyczy. pegaz płacze ze szczęścia. przytula go i pyta czemu był wcześniej w Ponyville. ten tłumaczy że Fluttershy jest Flutterbat. co takiego? spytała klacz na chwilę zdejmując bejsbolówkę. owocowy wampir! Wampiry? Super kocham wampiry! krzyczy uradowana Dust. Fluttershy właśnie nim się stała! Lightning Dust macha kopytem i dusząc się ze śmiechu mówi że kiedyś była Mantykorą i Windigos. Discord mówi że nie żartuje. Lightning Dust mówi że takie gadu-gadu to tylko zawracanie sobie głowy i gra dalej w piłkę. obrażony draconequees nocą odwiedza wszystkich mieszkańców Chaoslandu i mówi o Vampirshy. rano wszyscy odwiedzają zaspanego pegaza. ten oczywiście śpi.    Mane6   oskarża pegazicę. ta postanawia odmienić swój los. idzie do magicznego jeziora i mówi zaklęcie: Na amen,na zawsze oddmieni się los gdy wypowiesz słowa legendy.... i nagle coś błyska i kucyk olśniewa na tęczowo. idzie do parku. Tam Chrysailis chrupie pączki Discord robi salta przez plastikowe obręcze Trixie polerując sobie kopytka czyta gazetę a obok niej jest zakochany w jednorożcu Garble a NMM leży na trawie w okularach przeciwsłonecznych. Lightning Dust podlatuje do Discorda i mówi że przeprasza za wczorajszy wieczór. ten macha jej kopytem tak mocno jak APplejack Twilight w pierwszym odicnku serialu MLP FiM że aż klacz mdleje. mruczy pod nosem : a jednak moje szczęście się odmieniło. lecz gdy wszyscy to słyszą Discord wybucha słowami: Byłaś nad magicznym stawikiem i wypaplałaś zaklęcie i ten stawik cię zaczarował. przyszłaś na ten piknik bo chciałaś się z nami pogodzić. To ten stawiok czaruje? oczywiście no Discord przecież.... Lightning Dust zatyka w tym momencie usta Discordowi pączkiem i ucieka pod koc. Chrsyailis mówi że to nieprawda. lecz gdy mówi o tym koleżankom osobiście naśmiewają się z niej. ta zasmucona idzie do Cloudsdale. budzi Rainbow Dash i pyta czy razem polatają. tęczowogrzywa klacz się zgodzi. wzlatują w powietrze. Lightning Dust wieczorem kiedy wiał silny wiatr więc założyły sobie okulary i bluzki ujawnia Rainbow że w Chaosville nikt jej nie lubi bo obraziła Discorda wieczorem więc żeby przestał się na nia obrażać spełniła swoje życzenie nad magicznym stawem ale nikt jej nie uwierzył. Rainbow Dash spytala czemu w ogóle chce się bawić z Discordem. Przecież to rodzony wariat. mówi Rainbow i daje kukusańca Lightning Dust w skrzydło. Lightning pyta Rainbow czy ona ma fizia w głowie ale tęczowogrzywa klacz dusi się ze śmiechu i płacząc jak fontanna i śmiejąc się głośniej niż syrena strażacka spada na trawę i chcichocze dalej. Lightning Dust przedeptując po niej idzie spowrotem do Chaosville i pyta czy antagoniści mają ochotę na piknik. wszyscy się zgodzą. List w tym odcinku napisała Lightning Dust.:

Królu! Kiedy ktoś ci nie wierzy bo myśli że to nieprawda obrażasz się co?                                                     Och! idziesz wtedy pewnie gdzie indziej by było ci lepiej. niestety tam też ci  bie wierzą? uwierz że najlepiej jest przyjść i spowrotem ruszyć do akcji.

Twoja Droga Poddana Lightning Dust.

Więcej w Fandom

Losowa wiki