Fandom

Chaos to Magia Wiki

Lightning Dust

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Lightning Dust

Była uczennica akademi Wonderbolts

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Teraz: Nieznane
Wcześniej: Uczennica akademii Wonderbolts
Głos

Lightning Dust - druga antagonistka pegaz, była uczennica Akademii Wonderbolts, oraz była towarzyszka Rainbow Dash.

Występuje w odc. "Akademia Wonderbolts", jako typowa antagonistka, ale i świetna towarzyszka dla Rainbow Dash. Przez swoje wybryki, została wyrzucona z elitarnej Akademii. Od tej pory nie pojawiła się w serialu.

Osobowość Edytuj

Lightning Dust to bardzo bardzo energiczna pegazica, o charakterze troche podobnym do Rainbow Dash. Uwielbia się ścigać i jest bardzo lekkomyślna. Nie dba o innych, byleby być najlepszym w tłumie. Jako prawie jedyna (nie licząc Rainbow) nie przestraszyła się Spitfire. Przez swą lekkomyślność została prawdopodobnie wyrzucona z Akademii.

Wygląd Edytuj

Lightning Dust posiada oryginalny design. Jej sierść ma kolor wodnisty, a grzywa jest pomarańczowa. Lecąc bardzo szybko, zostawia za sobą ślad pomarańczowo-żółto-czerwonej błyskawicy podobnie jak Rainbow Dash.
S03E072012-12-13-12h37m35s25.png

Pokonanie Edytuj

Lightning Dust została "pokonana" przez (prawdopodobne) wyrzucenie z Akademii. Widząc wolne kucyki, postanowiła namówić Rainbow Dash, by zrobiła z nią tornado. Jednak pegazy tracą nad nim kontrolę, a w nie wpadają przyjaciółki Rainbow. Za chwilę Dashie tłumaczy, że mogła przyjaciółom zrobić krzywdę i mówi to Spitfire. Ta przyznaje jej rację, mianuje Rainbow liderem zespołu i wyrzuca Lightning z Akademii.

CiekawostkiEdytuj

  • To pierwszy pegaz antagonista.
  • Ma unikalny design grzywy.
  • Gdy szybko leci, zostawia za sobą ślad, podobnie jak Rainbow Dash, czego nie robią inne pegazy (ani Alikorny).
  • Jest lekkomyślna.

GaleriaEdytuj

Kk.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki