Fandom

Chaos to Magia Wiki

Lekcja nieśmiałości

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lekcja nieśmiałości
Tytuł oryginalny: Lesson of shyness
S03E072012-12-13-12h34m37s43.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 19
Numer ogólnie: 45
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
To kwestia czasu
Następny
Niepotrzebny przyjaciel

Lekcja nieśmiałości (ang. Lesson of shyness) - dziewiętnasty odcinek drugiego sezonu oraz czterdziesty piąty ogółem.

Opis Edytuj

Lightning Dust robiła śniadanie dla swojego pupila. Jednak piesek nie był zadowolony ze swojego śniadania, LD nakrzyczała na niego. Ostatecznie, jednak poszła do miasta po zakupy. Na zakupach spotyka wiele kucyków starających się wyłudzić od niej pieniądze, m. i. n. sprzedawca wiśni, który żądał 15 monet za wiśnię i sprzedawca pomidorów, który chciał od niej 35 monet na kilogram warzyw. Pegaz nakrzyczał na nich i wyrzucił im wszystko w twarz. Królowa Chrysalis i Trixie próbują nauczyć Lightning Dust, jak dbać o swoje interesy lecz ona wszystko myli i robi z siebie "wrzeszczącą kulkę". Wkrótce znajduje ogłoszenie od Black Bull'a, minotaura który twierdzi że z każdego wrzeszczącego zrobi delikatną istotę. Nasza bohaterka postanawia wybrać się tam i sprawdzić czy ona też się nadaje. Porady, które dawał Black Bull zmieniają Lightning Dust nie do poznania i w końcu przestaje być zła dla antagonistów. Oni oznajmiają, że jest przemiła przez Black Bull'a. Nie nadaje się na wartościową antagonistkę. Lightning Dust rozumiejąc swój błąd zamyka się w domu i gdy Black Bull przychodzi po pieniądze mówi mu stanowczo, że nie da pieniędzy Black Bull'owi, za niepotrzebne rzeczy. Lightning Dust nauczyła się, że należy zachować umiar w życzliwości, a poza tym być najgorszą osobą jaką antagoniści znają. Black Bull odchodzi; on też to zapamiętuje. Potem  Lightning Dust pisze list do Króla Antagonisty:

Królu Antagonisto!

Piszę ten raport, ponieważ dowiedziałam się ważnej rzeczy o antagonizmie. To sprawa niecierpiąca zwłoki.

Ostrzegam króla przez Black Bull'a - zrobił ze mnie miernotę! Nauczyłam się, że w chcąc być antagonistą, trzeba być złym a nie potulnym.

To tyle! o zobaczenia!

Najszybsza i Najwspanialsza (Bynajmniej Lepsza od Trixie) Lightning Dust

Więcej w Fandom

Losowa wiki