Fandom

Chaos to Magia Wiki

Laugh at each

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Laugh at each (ang. Śmiej się z każdego) - druga piosenka z odcinka "Jej i jego alternego". Opowiada o przypadkach, gdzie najczęściej się śmiejemy/wyśmiewamy z innych.

Laugh at each
Odcinek Jej i jego alternego
Postać/ci Księżycowa Wiedźma
Discord
Królowa Chrysalis
Długość 2:59
Sezon Sezon 1

Wersje Edytuj

Wersja polskaEdytuj

[Księżycowa Wiedźma] : Śmiej, się z życia z siebie też, z kogoś obok, jeżeli też się śmieje!

[Discord] : Ktoś tak beknął, że... już schować pragnie się, bo wszyscy wpadli w śmiech!

[Królowa Chrysalis] : Życie może piękne jest, jednak trzeba płakać też, bo bez łezki oko suche jest, co oznacza... brak ehe... Możesz płakać jak chcesz mi ze śmiechu płynie dużo łez!

[Księżycowa Wiedźma] : Kropla magii, tarcza magii, superekstra mocna więź... Mówią, każdy to potrafi (yeah!), ale wiele osób skompromitowało się! He, he!

[Discord] : Wyliczankę zrobię, kto szybciej popłacze się... To pomyłka! Ja już nie mogę!

[Wszyscy] : Tak więc ciesz z życia się, bo przyniesiesz wstyd swej rodzinie... Albo nie, rób to dla siebie... HE, HE, HE!

Wersja angielskaEdytuj

[Nghtmare Moon]: Laugh, to live with each other or with someone next door, if it laughs!

[Discord]: Someone belched so that ... longer wants to hide because everyone fell in laughter!

[Queen Chrysalis]: Life can be beautiful, but you have to cry too, because without tears eye is dry, which means ... no ehe ... You can cry as you want me to laugh a lot of tears flowing!

[Nightmare Moon]: A drop of magic, magic shield, superekstra strong bond ... They say anyone can do it (yeah!), but many people have discredited themselves! He, he!

[Discord]: Numbers do, who quickly popłacze to ... This is a mistake! I can not go!

[All]: So enjoy life, because you bring shame to his family ... Or not, do it for yourself ... HE, HE, HE!

Więcej w Fandom

Losowa wiki