Fandom

Chaos to Magia Wiki

Kucyko Zmieniator Realizator 2000

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kucyko Zmieniator Realizator 2000
Tytuł oryginalny: Pony Creator 2000
Discord EvilLaugh S02E01.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 7
Numer ogólnie: 20
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Róg dla Mane-iac
Następny
TBA

Był pogodny ranek w Chaosville. Pewnego dnia żółty pegaz z szarymi włosami i fryzurą Trixie przyniósł 5 kopert. 5!!! Dał je Chrysailis, Sombrze, Trixie, Nightmare Moon i Lighnight Dust. A potem odleciał. Discord pofrunął za nim z pytaniem gdzie JEGO list ale listonosz pchnął go w dół i krzyknął żeby Discord przestał mu przeszkadzać bo musi doręczyć całemu Chaosville listy na czas i mu spieszno. Discord wrócił do przyjaciół i patrzył jak otwierają koperty. Wtem...

"Aaa!!! Bilety na Wielką Galę Grand Chaosu!!! Yessss!!!!"
— TrixieWszystkie kucyki chórem krzyknęły i rozbiegły się po łące. Chrysailis opowiadała Sombrze i Lightnight Dust o tym jak odwiedzi niesamowity ogród pełen zwierząt, a LD zaczęła wrzeszczeć że tam będą Shadowbolts i to jest najważniejsze. Trixie wreszcie krzyknęła że oni, zwyczajni prostacy nie rozumieją co to znaczy być w Chaoslocie, wśród celebrytów i prawdziwych elegantów. Powiedziała że najlepiej będzie jeżeli uszyje Królowej w podziękowaniu suknię, ale LD kazała jej się popukać w czoło kopytem. Wtedy Sombra zapytał Discorda co będzie robił na Gali. Wtedy Discord powiedział że nie ma biletu. Nagle NM krzyknęła że to oczywiste że Discord nie ma biletu, i wyjęła liścik który wcześniej wypadł listonoszowi w pośpiechu z torby. A brzmiał on tak:

Drogi Discordzie!!!

Pewnie jesteś zawiedziony bo nie dostałeś biletu. Czy jednak zwróciłeś uwagę na to że Garble również nie ma biletu? To oczywiste - Garble jest smokiem a nie kucyków. A to jest gala dla KUCYKÓW. A ty NIE JESTEŚ KUCYKIEM. Dlatego nie masz biletu. Wyrazy szacunku Król.

Discord poszedł do domu i zaczął szlochać do poduszki. Wtedy go olśniło. Pracował ciężko całą noc, aż wreszcie stworzył maszynę uzbrojoną w 5 fiolek z kolorowymi płynami, wiele systemów rur, przyciski, wahadła, wiatrak i kółka. Discord wypił płyn z dwóch fiolek naraz i wszedł do maszyny. Tymczasem Chrysailis umyła zęby i przykryła się kołdrą. Jej łóżkiem wstrząsnęła eksplozja. Gwałtownie wybiegła na dwór. Zastała tam pędzącą NM, lecącą za nią w powietrzu LD i resztę przyjaciółek. Wszystkie wpatrywały się w ciskający błyskawicami dom Discorda. Wtedy Ten eksplodował. Nad domem unosił się czerwony dym i kawałki szła. Wszędzie pływały strumienie kolorowych płynów które wylały się z fiolek. Po kilku dniach na galę przyszedł oprócz zwykłych antagonistów szary kucyk z żółtymi białkówkami, czerwonymi źrenicami, bez tęczówek, z czarną grzywą i tornadem na znaczku. Całą galę radośnie bawił się z innymi, aż wreszcie gdy przyjaciółki smutne wracały z gali do domu ( nie wiedziały że discord był tym tajemniczym kucykiem ) zaczepił je i przyznał się do zamiany w jednorożca.

"Chciałem tylko pójść na galę... Król mówił że draconequusy nie mogą iść na galę bo nie są kucykami. Wybaczycie mi, please...?"
— DiscordPrzyjaciółki zgodziły się i wspólnie odbudowały Kucyko Zmieniatora Realizatora 2000 aby przemienić Discorda w draconequusa jakim był dawniej.

Drogi Królu!!!

Zrozumiałem że nawet jeżeli chcesz być gdzieś gdzie ci nie wolno, nie można się pod kogoś podszywać żeby tam pójść, bo możesz utracić przyjaciół.

Twój wierny poddany Discord.

Więcej w Fandom

Losowa wiki