Fandom

Chaos to Magia Wiki

Królowa Nightmare Moon - part one

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Królowa Nigitmare Mun- część druga
Tytuł oryginalny: Chaos is Magic - part two
Sezon: 4
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
TBA
Następny
TBA

Nauka perfekcyjnego latania Edytuj

Na początku epidotu, LD uczy Księżycową Czarownicę perfekcyjnego latania, co niestety wychodzi Królowej bardzo słabo. Król Sombra twierdzi, że wyszło jej naprawdę tragicznie, zwracając się omyłkowo do Czarownicy " Czarownico". Czarownica wpada w szał, każąc im nazywać siebie "Królową". Trixie krzyczy, by ta tak nie histeryzowała. Chociaż na okrągło nosi koronę, to nie znaczy, że od razu jest taka ważna. Wiedźma nie odpowiada na jej słowa, lecz jedynie myśli o tym, jak sobie poradzi na obchodach święta. Następna próba lotu nie kontrolowana przez Pegaza kończy się wpadnięciem do dziupli.

Przygotowania do uroczystości Siódemka antagonistów przybywa do Chaoslotu, by obejrzeć najnowsze dzieło Króla Antagonisty - witraż przedstawiający nową królową Chaoslandu. W krótkich rozmowach-kłótniach, wspominają, że burmistrzyni Chaosville potrzebuje szóstki pracowników natychmiastowo. Mówią również Czarownicy, że chyba nie będą obecni podczas dnia zdobycia Elementów Dysharmonii. Król Sombra mówi jednak, że nie powinni się martwić, bo w końcu to tylko jeden dzień.

Potem antagoniści udają się na Chaoslocki peron, gdzie żegnają się z Królową Czarownicą, ponieważ ta zostaje w Chaoslocie na rozkaz Króla Antagonisty. Gilda na sam koniec postanawia, że aby Wiedźma nie zapomniała, iż żyją zrobią jej coś złego. Trixie przemienia jej złotą torbę w zwykłą, połataną, Discord ozdabia jej róg srebrnym pyłem, LD koie alikorna w skrzydła alikorna, by pozbawić je szans na zrobienie sztuczki podczas obchodów, Sombra zamienia jej grzywę w siano a Gilda dziobie ją w kopyto. Następnie wchodzą do pociągu i odjeżdżają.

Wiedźma i Garble sprawdzają swój plan działania i - jak się okazuje - są ze wszystkimi zajęciami do przodu. Garble proponuje, żeby udać się na chwilę do Chaosville, by sprawdzić wszystko czy też aby nie było trochę za dużo radości. Czarownica nie zgadza się. Do komnaty wchodzi Król Antagonista, który patrzy potakująco na Czarownicę. Ta jedynie stoi. Król daje jej znać kopytem, że powinna się ukłonić władcy. Wiedźma jedynie kręci oczami. Król Antagonista wyjawia Wiedźmie, że dzień święta był dla mieszkańców rocznicą wygnania jego żony. Tymczasem on pamięta to jako przywrócenie Królowej Antagonistki do władzy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki