Fandom

Chaos to Magia Wiki

Królowa Antagonistka odmieniona

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Królowa Antagonistka odmieniona
Tytuł oryginalny: Queen Antagonist inflected
Królowa Antagonistka odmieniona.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 04
Numer ogólnie: 30
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Lekcja głupoty
Następny
Sojusz braci

Królowa Antagonistka odmieniona (ang. Queen Antagonist inflected) - czwarty odcinek drugiego sezonu, oraz trzydziesty ogółem.

Opowiada o Królowej Antagonistce, które chce odnowić więzi z poddanymi w trakcie Nocy Dobroci, jednak coś idzie nie tak...

Opis Edytuj

Przebranie Wiedźmy Edytuj

Odcinek rozpoczyna Garble, który chodzi w koło pokoju i czeka na Wiedźmę. Skrzydlaty Jednorożec w końcu wychodzi, przebrana za Stellar'a Night'a Wizard'a . Smok nie wie jednak za kogo się przebrała i próbuje to na początku ukryć. Do drzwi pukają dzieci, które chcą słodycze. Jest z nimi Babka Fog, która jest zmęczona. Queen, Chaos i Black Pony, śpiewają rymowankę Wiedźmie, a potem klacz, daje im cukierki. Okazuje się, że jest z nimi Big Castle i Gilda. Skrzydlaty Jednorożec boleśnie żartuje sobie z pomarańczowego gryfa, mówiąc, że jest za duża na zbieranie cukierków. Gilda jednak zaprzecza. Big Castle przebrany za amora, mówi, że to jego pierwsze święto dobroci. Potem Gilda, również boleśnie żartuje z kostiumu Wiedźmy, że przypomina w nim klauna. Wiedźma oburzona krzyczy, że kostium jest ręcznie haftowany, a Garble nazywa ją dziadkiem.

Noc Dobroci Edytuj

Wiedźma ze Garble'm zmierzają do Chaosville na święto dobroci. Po drodze, Skrzydlaty Jednorożec spotyka Gildę i dzieciaki, które nadal zbierają słodycze. Podczas opowiadania gryf, jak zdobywali słodycze, zostaje przestraszona przez Królową Podmieńców. Wiedźma krzyczy na nią, mówiąc, że Garble się prawie udławił. Tu ponownie Wiedźma zostaje nazwana, staruszkiem. Potem spotykają Sombrę, który ogląda kostium Garble'a, a Wiedźmę nazywa piosenkarzem country. Pyta się, czy chcą wyłowić jabłka. Widzimy wtedy Derpy i Queen, jak wyławiają jabłka, jednak przez nieuwagę pegaza, zostaje opróżniona beczka z wodą. Przerywa im przemowa Pani Burmistrz. Zaprasza wszystkie kucyki do posłuchania legendy o księżniczce Dobroci, którą w postaci rymowanki, opowiada Herbarius. Garble w tym czasie śmieje się z kostiumu Pani Burmistrz. Potem wszyscy idą pod pomnik . Herbarius zaczyna swoją opowieść:

"Gdy spotkacie Księżniczką w snach, wiecie już co znaczy strach. Dobrotliwa noc nieprzenikniona! Biała Królowa oto, i ona. Tylko ubranie - jak co roku - ocali nas od "dobrej" wzroku. Przemiła Królowa, nie zna litości, uczy o harmonii, nie ma przy niej kości. Wesoła po niebie leci, i szuka niemiłych dzieci aby je odmienić. Jeżeli nie znajdzie żadnego - wraca na rok do domu swojego!"
— Herbarius

Mały Black Castle pyta się Herbarius, skoro ich kostiumy chronią ich przed wzrokiem tej Księżniczki Dobra, to dlaczego muszą jej oddawać cukierki. Herbarius natomiast znów odpowiada rymowanką:

"Wspaniale, że pytasz, kucyku mały. Na Księżniczką to bowiem sposób doskonały! Gdy zje cukierka (albo lepiej sześć) nie wróci tutaj by ZŁAPAĆ CIĘ!"
— Kolejna rymowanka Herbarius

Gilda w tym momencie panikuje i wysypuje całe trzy torby cukierków, pod pomnik Księżniczki.

Odmieniona Królowa w Chaosville Edytuj

Nagle pogoda zaczyna się zmieniać, chmury zmieniają umiejscowienie i zaczyna być jasno. Zza jasnych chmur, wylatuje różowy rydwan i ciągnące przez niego pegazy z pasażerem. Wszyscy się cofają, a potem Gilda krzyczy, że to Księżniczka Dobra i kucyki uciekają. Wszyscy uciekli do miasta, a za nimi rydwan. Wiedźma stanęła z boku. W mieście, postać zeskakuje z rydwanu, okazuje się, że jest nią Królowa Antagonistka. Podchodzi do Star, krzyczy na nią, lecz pegaz krzyczy ze strachu. Królowa zwraca się do mieszkańców:

"Mieszkańcy Chaosville! Zaszczycamy wasze, małe miasteczko swoją, własną obecnością, by dodać trochę mroku tej waszej, przyziemnej uroczystości. Już nie jesteśmy, miłą królową z snów. Od tej pory, jesteśmy waszą złą Królową, czekającą na podziw. Razem zmieńmy to święto w ciemne i mroczne."
— Królowa Antagonistka powraca do Chaosville, w dobrym stylu

Gilda sądzi, że chce ich zmienić w dobrych i razem z innymi antagonistami ucieka. Królowa cicho zaprzecza. Prosi, by okazały jej szacunek, lub po prostu sobie poszły. Antagonistka udaje, że ją to nie poruszyło, i odchodzi. Wiedźma postanawia nauczyć Królową, tego i owego, mimo ostrzeżeń Garble'a. Znajduje ją pod pomnikiem Białej Zmory. Królowa rozpoznaje strój Wiedźmy, co w końcu, daje jej do myślenia. Wiedźma, tłumaczy Antagonistce, że przestraszyła innych swoim, cichutkim głosem. Jednak, po izolacji na Słońcu, Antagonistka nie potrafi przystosować do warunków na to królowa odpowiada jej:

"Tak kiedyś z królem mówiłyśmy do poddanych to staro głos Chaoslot."
— Królowa Antegoistka. Wiedźma mówi że teraz jest inacżej, zaprowadza Królową do Discorda.

Akceptacja Edytuj

Wiedźma mówi, że Discord jej na pewno pomoże. Jak mówi draconequus, jest niemiły, nie uroczy oraz ma donośny głos. Gdy jednak Wiedźma puka do drzwi, Discord cichutko mówi:

"Odejdźcie, proszę nie mam cukierków!"
— Discord

Skrzydlaty Jednorożec jednak nie próbuje zwracać na to uwagi i przedstawia się przez drzwi Discord'a, że to ona. Draconequus otwiera drzwi, gdy jednak zobaczył Królową, szybko je zamknął. Wiedźma wchodzi do domu i siłą wyciąga Discord'a. Królowa zaczyna mówić cichutkim głosem, czym przeraża pana chaosu. Potem próbuje uciec, jednak Wiedźma zamyka jej drzwi. Mówi do Antagonistki, by ta mówiła głośniej. Udaje jej się. Dziękuje Discord'woi, który ma niezbyt ciekawą minę. Przychodzi gryfica Gilda, sądzi, że Królowa chce obedrzeć Discord'a ze skóry i uciekają. Królowa woła ich, by zaczekali, ale po chwili z zadowoleniem patrzy w Księżyc. Wiedźma wpada na plan B.

Kucyki świetnie się bawią, do momentu gdy zauważają zmierzającą w ich stronę Królową. Królowa zauważa ich niepokój i chce się poddać. Wiedźma jednak wspomina o  Sombrze i mówi, że na pewno da im kilka rad. Mały Chaos, prawie wpada do beczki, lecz Samber zauważa, iż Królowa, ma zamiar wyciągnąć malucha. Po chwili, KS zauważa, że to żona Króla i panikuje. Wiedźma jednak mówi mu, że Królowa pragnie się przystosować. Sombra sarkastycznie pyta czy na pewno. Wiedźma warczy ze złości. Mówi do Królowej, by się poczuła smutna i ponura.

"Najważniejsze jest nastawienie! Rozerwij się! Poczuj się smutna i ponura!"
— Wiedźma ma dla Antagonistki radę

Antagonistka jednak nie wie co zrobić, więc kucyki podpowiadają  jej by rzuciła pająkiem do pajęczyny. Za pierwszym razem udaje się, jednak za drugim nie, na co Królowa spochmurniała. Próbuje rzucić dynią i nie trafia. Wszyscy są "wspaniale ponurzy" i idą razem z Królową. Antagonistka, każe im mówić do siebie Antagonistka (po imieniu). Wszyscy idą z Antagonistką porzucać jabłkami.

Pokaz Królowej Edytuj

Nagle Antagonistka zauważa Chaos'a, który prawie wpadł do beczki z wodą. Pędzi by zrobić mu psikusa. W tym momencie przychodzi Gilda i widząc płatającą figla Królową, sądzi, że ta chce pomóc Chaos'owi i ucieka. Mały ogier krzyczy, że chciał sobie popływać, a Królowa odpowiada wyjęciem z beczki. Bardzo się smuci i równocześnie cieszy. Królowa próbuje przekonać antagonistów, by się z nią pobawili, ale to nie działa. Wtedy używa magii by ożywić dynie, i krzyczy, że może zasiać dobro. Antagonistka próbuje ich zatrzymać, jednak nikt jej nie słucha. Królowa, jest zmuszona wygłosić pokaz głosem dobroci. Nastaje cisza. Wiedźma, przypomina klaczy, by nie używała dobrego głosu. Ta jednak ogłasza majestat:

"Dosyć, Księżycowa Wiedźmo. To co pragniemy powiedzieć wymaga odpowiedniego tonu i . Widzimy, że wolicie nas unikać, niż oddawać hołd. Obrażacie nas tą niemądrą uroczystością. Ogłaszamy, że święto Dobroci, zostaje odwołane. Na jaki okres? Na zawsze i już nigdy nie powruci(no chyba że mnie przebłagacie)."
— Królowa używa swojego głosu

Sombra stwierdza, że wszystko poszło nie tak. Wszystkie kucyki do czasu były smutne, a teraz są szczęśliwe

"Ale super!Ja nie chciałam się przebierać za jakieś dziwactwo znowu!"
— Jakiś kucyk z tła. Wiedźma jednak wpada na pomysł i biegnie pogadać z Królową.

Kolejny pomysł Edytuj

Wiedźma odnajduje Królową na moście. Ta jest załamana, że nikt jej nie akceptuje, a ona nie potrafi się przystosować. Wiedźma jednak tłumaczy jej o co chodzi.

"Królowo... nasz plan się nie powiódł, wiem. Ale uwierz: Święto Dobroci, to najpopularniejsze święto w całym Chaoslandzie!"
— Wiedźma i jej tłumaczenia

Królowa tylko wzdycha i idzie dalej. Wiedźma ponownie wpada na pomysł.

W miasteczku, wszyscy są szczęśliwi. Gilda zauważa słodycze i idzie ich śladem. Nagle zza krzaku wyskakuje Wiedźma i każe Gildzie nie krzyczeć. Wchodzi Królowa Antagonistka. Gryfica powstrzymuje się od krzyczenia. Antagonistka próbuje zawrzeć pokój.

"Ah... przyjaciółka krzykliwych kucyków... możemy zawrzeć umowę?"
— Królowa Antagonistka

Gilda powoli podchodzi do Królowej, jednak przez kolejny żart Królowej Podmieńców, próbuje uciec przerażona. Wiedźma karci podmieńca i łapie gryfa. Mówi do niej, że z całą pewnością nie chce być miła. Gilda (o dziwo) przyznaje jej rację i tłumacz Wiedźmie, że banie się czegoś to super zabawa. Skrzydlaty Jednorożec krzyczy, że na Gildę, że to jest genialne i biegnie do Królowej. Ta nie podziela jej entuzjazmu. Wiedźma jednak tłumaczy jej wszystko po drodze.

Udany pomysł Edytuj

Chaos żałuje, że to jego ostatnie święto Dobroci. Pani Burmistrz pociesz go jednak, że co to za uroczystość bez ofiary ze zebranych słodyczy. Garble podchodzi do innych i mówi, że jej peruka go rozkłada. Wszyscy idą pod pomnik dobrej postaci. Chaos żegna się z Księżniczką jednak pogoda zaczyna się zmieniać a oni słyszą ponownie głos:

"Mieszkańcy Chaosville! Macie rację, co do słodkiej ofiary. Uwielbiam słodycze... teraz zjem je a was uczyć o dobroci nie będę!"
— Królowa w postaci zmory

Wszyscy się przerażają i uciekają. Z Białej Księżniczki przemienia się zła Antagonistka. Ponownie nie podziela entuzjazmu Wiedźmy. Podchodzi do niej mały Chaos. Każe jej by ta wróciła za rok i trochę ich postraszyła. Królowa nie może w to uwierzyć, ale przywraca święto dobroci. Chaos w podzięce nazywa ją swoją ulubioną Królową. Wiedźma przyznaje, że kucyki w końcu polubiły złą. Ta z radości krzyczy, że to najlepsza noc w jej życiu.

Epilog Edytuj

Pod koniec odcinka, Wiedźma pisze list do Króla:

"Wielki Władco! Kiedy wysłałeś mnie do Chaosville, nie wiedziałam nic o Chaosie. Dziś spotkałam kogoś w podobnej sytuacji: Twoją żonę Antagonistkę. Nauczyłam się od niej, jak źle jest obdarzać kogoś chaosem, i nie pomagać mu go znaleźć. Myślę, że wszyscy się dziś nauczyli, że nawet jeśli ktoś budzi w nas lęk lub strach, wystarczy zaoferować mu Chaos, by odkryć zupełnie nową osobę. Nawet jeśli moje przebranie, nie zdobyło uznania to i tak była to najlepsza uroczystość dobroci!"
— Wiedźma

Na koniec, widzimy skradającą się Królową Podmieńców. Nagle zostaje porażona piorunem i ucieka. Okazuje się, że to Królowa, puszcza oczko a wszyscy zacżynają sią nabijać z podmieńca.

Więcej w Fandom

Losowa wiki