Fandom

Chaos to Magia Wiki

Grupa znaczkowa

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Grupa Znaczkowa
Tytuł oryginalny: Group of Stamps
Fumar-1-.png
Sezon: 1
Numer w sezonie: 12
Numer ogólnie: 12
Scenariusz: Marcelina1014
Scenorys: Marcelina1014
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Pożegnanie lata
Następny
Jesienny chaos

Grupa Znaczkowa - dwunasty odcinek pierwszego sezonu odcinków dodatkowych. W tym odcinku młodszy brat Sombry - Fumar - poszukuje sposobu by szybko zdobyć swój znaczek.

OpisEdytuj

Antagoniści w wieku szkolnym odbywają właśnie bardzo ważną lekcję: o znaczkach (kucyki) i zmienianiu postaci (podmieńce). Fumar z zainteresowaniem słucha nauczycielki, ponieważ nie ma jeszcze znaczka. Po lekcji, na podwórku szkolnym dwa podmieńce  - Surly i Sneer - zaczynają donośną rozmowę o tych co nie potrafią zmieniać się, oraz o tych nie posiadających znaczka. Fumar jest smutny, bo widzi że podmieńce patrzą na niego. Zawiedziony, postanawia nie przychodzić na imprezę w Mrocznym Kąciku. Po  lekcjach wraca na farmę starszego brata. Chcąc zdobyć jakikolwiek znaczek pomaga Sombrze zbierać kryształy, jednak nic to nie daje. Leżąc na trawie wpada na pomysł: może Księżycowa Wiedźma wyczaruje mu znaczek! Jednorożec czym prędzej biegnie do biblioteki Wiedźmy.

Wiedźma próbuje mu pomóc. Mimo jej starań znaczki utrzymują się tylko przez chwilę. Fumar idzie do Mrocznego Kącika Gildy, gdzie próbuje piec ciasteczka. Kiedy mu nie wychodzi postanawia wracać na farmę, wtedy uświadamia sobie że impreza odbywa się w sali obok, a uczestniczą w niej także złośliwe podmieńce. Próbuje niezauważony dostać się do wyjścia. Niestety, nie udaje mu się to. Zauważony przez Sneer chowa się pod stół, gdzie odnajduje także ukrytych jednorożca i alikrona. Obydwaj nie mieli znaczków. Po krótkiej rozmowie Fumar dowiaduje się że jednorożec nazywa się Brave i jest bratem Trixie, a alikorn Wise i jest podopiecznym Wiedźmy. Razem wychodzą spod stołu i już nie zwracają uwagi na szyderstwa Surly i Sneer. Postanawiają założyć organizację nie posiadających znaczka. Ustalają, że będą się nazywać Grupa Znaczkowa.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki