Fandom

Chaos to Magia Wiki

Garble

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Garble

Przywódca paczki smoczych nastolatków

Galeria postaci
Smok
Male picto.png
Męska
Zajęcia Liderowanie gangiem smoków

Garble - smok, lider gangu smoczych nastolatków, prawdopodobnie uważający się za przyjaciela wszystkich smoków przyjętych przez niego do paczki.

Garble występuje w jednym odcinku - Poszukiwacze Smoków. Był wtedy głównym antagonistą jak i zarówno jednym z głównych bohaterów wymienionego wyżej odcinka.

Osobowość Edytuj

Garble to typowy smok-nastolatek, lider gangu. Uwielbia wystawiać smoki na sprawdzian zdolności. Jako iż spotkał Spike'a dał mu szansę na wykazanie się. Próby wystawione przez smoka wyglądały mniej więcej tak:                                                                       

  • Bekanie ogniem na zasadzie: Kto beknie najmocniej". Spike przez przypadek wypluł list od Księżniczki Celestii, który Garble przeczytał i nazwał go "Korespondatorem, kucykowych księżniczek" po czym wyrzucił go do lawy,  
  • Siłowanie na ogony na ogony, które oczywiście znamy. Tego wyzwania podejmują się kucyki przebrane za smoka. Jasne jest, że Spike wygrał i musiał wybrać 2 przeciwnika. Jego wybór padł na małego smoka, który w rzeczywistości był mały, jednak miał bardzo "najeżony" ogon kolcami i Spike przegrał, 
  • 3 próba "Władca Stada", która polegała na wspięciu się na szczyt i strąceniu z niego Garbla'a. Spike wszedł na samą górę, jednak zachwiał się i spadł,                                                                                   
  • Ostatnią próbą był skok do lawy, gdzie trzeba było skoczyć z urwiska do morza lawy robiąc jak największy "plusk". Spike niechcący skoczył na brzuch, a Garble widząc to przyjął go do gangu mianując "Nowicjuszem".

Wygląd Edytuj

Garble jest smokiem o czerwonych łuskach, kremowym brzuchu i pomarańczowo-złotych kolcach. Posiada również długie, białe zęby co nie odróżnia go jednak od innych typowych smoków.

PokonanieEdytuj

Garble razem ze Spike'm i innymi smokami, wybrał się na misję, którą było zdobycie jaj feniksów. Zadaniem Spike'a było odciągniecie rodziców feniksów a reszty zabrać jaj. Jednak gdy już Spike wywabił z gniazda rodziców okazało się że małe feniksy się wykluły. Po chwili Garble wpadł w złość, lecz postanowił zabrać malutkie feniksy, jednak nie udało mu się to. Smoki  zaczęły gonić malutkie feniksy a przy tym strącają ostatnie jajko feniksów. Dorosłe feniksy słyszą to i przestają gonić Spike'a a zaczynają Garble'a i inne smoki. Lider gangu próbuje zatrzymać malutkie feniksy, jednak samiec feniksa atakuje i spala Garble'owi łuski a resztę smoków uderzyła w drzewo. Kiedy rodzina feniksów odleciała, okazało się że Spike ma ostatnie jajko. Garble kazał Spike'owi rozbić ostatnie jajko, jednak Spike odmówił co rozzłościło Garble'a. Lider i smoki otoczyli Spike'a lecz wtym momencie Twilight Sparkle, Rainbow Dash i Rarity nadeszły mu z pomocą i ostrzegły smoki że jeśli zadadzą ból Spike'owi to skrzywdzą smoki Garble. Inne smoki wyśmiały groźby kucyków i spytały Spike'a czy zna te kucyki. Spike jednak nie kłamał, i powiedział że je zna i są jego przyjaciółkami. Mały smok i kucyki zaczeły uciekać a Garble i inne smoki zaczeły gonić Spike'a i kucyki. Twilight, Spike i inne kucyki z pomocą teleportacji uciekły z rąk Garble'a i innych smoków a smoki uderzyły w drzewo. Do tej pory, nikt ich nie widział.

Więcej w Fandom

Losowa wiki