FANDOM

Garble

Przywódca paczki smoczych nastolatków

Galeria postaci
Smok
Male picto.png
Męska
Zajęcia Liderowanie gangiem smoków

Garble - smok, lider gangu smoczych nastolatków, prawdopodobnie uważający się za przyjaciela wszystkich smoków przyjętych przez niego do paczki.

Garble występuje w jednym odcinku - Poszukiwacze Smoków. Był wtedy głównym antagonistą jak i zarówno jednym z głównych bohaterów wymienionego wyżej odcinka.

Osobowość Edytuj

Garble to typowy smok-nastolatek, lider gangu. Uwielbia wystawiać smoki na sprawdzian zdolności. Jako iż spotkał Spike'a dał mu szansę na wykazanie się. Próby wystawione przez smoka wyglądały mniej więcej tak:                                                                       

  • Bekanie ogniem na zasadzie: Kto beknie najmocniej". Spike przez przypadek wypluł list od Księżniczki Celestii, który Garble przeczytał i nazwał go "Korespondatorem, kucykowych księżniczek" po czym wyrzucił go do lawy,  
  • Siłowanie na ogony na ogony, które oczywiście znamy. Tego wyzwania podejmują się kucyki przebrane za smoka. Jasne jest, że Spike wygrał i musiał wybrać 2 przeciwnika. Jego wybór padł na małego smoka, który w rzeczywistości był mały, jednak miał bardzo "najeżony" ogon kolcami i Spike przegrał, 
  • 3 próba "Władca Stada", która polegała na wspięciu się na szczyt i strąceniu z niego Garbla'a. Spike wszedł na samą górę, jednak zachwiał się i spadł,                                                                                   
  • Ostatnią próbą był skok do lawy, gdzie trzeba było skoczyć z urwiska do morza lawy robiąc jak największy "plusk". Spike niechcący skoczył na brzuch, a Garble widząc to przyjął go do gangu mianując "Nowicjuszem".

Wygląd Edytuj

Garble jest smokiem o czerwonych łuskach, kremowym brzuchu i pomarańczowo-złotych kolcach. Posiada również długie, białe zęby co nie odróżnia go jednak od innych typowych smoków.

PokonanieEdytuj

Garble razem ze Spike'm i innymi smokami, wybrał się na misję, którą było zdobycie jaj feniksów. Zadaniem Spike'a było odciągniecie rodziców feniksów a reszty zabrać jaj. Jednak gdy już Spike wywabił z gniazda rodziców okazało się że małe feniksy się wykluły. Po chwili Garble wpadł w złość, lecz postanowił zabrać malutkie feniksy, jednak nie udało mu się to. Smoki  zaczęły gonić malutkie feniksy a przy tym strącają ostatnie jajko feniksów. Dorosłe feniksy słyszą to i przestają gonić Spike'a a zaczynają Garble'a i inne smoki. Lider gangu próbuje zatrzymać malutkie feniksy, jednak samiec feniksa atakuje i spala Garble'owi łuski a resztę smoków uderzyła w drzewo. Kiedy rodzina feniksów odleciała, okazało się że Spike ma ostatnie jajko. Garble kazał Spike'owi rozbić ostatnie jajko, jednak Spike odmówił co rozzłościło Garble'a. Lider i smoki otoczyli Spike'a lecz wtym momencie Twilight Sparkle, Rainbow Dash i Rarity nadeszły mu z pomocą i ostrzegły smoki że jeśli zadadzą ból Spike'owi to skrzywdzą smoki Garble. Inne smoki wyśmiały groźby kucyków i spytały Spike'a czy zna te kucyki. Spike jednak nie kłamał, i powiedział że je zna i są jego przyjaciółkami. Mały smok i kucyki zaczeły uciekać a Garble i inne smoki zaczeły gonić Spike'a i kucyki. Twilight, Spike i inne kucyki z pomocą teleportacji uciekły z rąk Garble'a i innych smoków a smoki uderzyły w drzewo. Do tej pory, nikt ich nie widział.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki