Fandom

Chaos to Magia Wiki

Dumb-Bell, Hoops i Score

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Dumb-Bell
Char 49166.jpg
Male picto.png
Ogier
Dumb-Bell, Hoops i Score - pegazy, dawniej wrogowie Rainbow Dash, teraz najprawdopodobniej pracownicy Fabryki w Cloudsale.

Imiona zostały nadane przez fanów serialu, bronies.

Score
Picture 5.png
Male picto.png
Ogier

WyglądEdytuj

Dumb-Bell jest ciemnobrązowym i dosyć niskim kucykiem. Ma kremową, prostą grzywę, gdzie widać charakterystyczne paski. Być może, jest trochę otyły. Posiada błękitne oczy. Podczas odcinku Ponaddźwiękowe Bum, ma na sobie biały kask oraz strój, tak jak reszta jego kolegów. Jego znaczek przedstawia sztangę.

Hoops ma pomarańczową sierść i brązowe włosy zasłaniające jego zielone oczy, które było widać w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligii". Jest to najwyższy kucyk z grupy. Posiada trzy piłki do koszykówki jako znaczek.

Score to otyły, dosyć niski pegaz o ciemnoszarej sierści i czarnej grzywie zasłaniającej jego oczy. Jego znaczek to trzy piłki do gry w football'a.

HistoriaEdytuj

Hoops
Imagesac.jpg
Male picto.png
Ogier
Ogiery po raz pierwszy pojawiają się w odcinku "Ponaddźwiękowe Bum". Zostają ukazani jako antagoniści i wyśmiewają się z Rainbow Dash. Fluttershy próbuje im się przeciwstawić, jednak oni wyśmiali ją. Nazywali Rainbow "Rainbow Kraksą", co lekko przestraszyło Rainbow i martwiła się, że nie da sobie rady. Ostatecznie Dash dała radę i wygrała, a oni jej pograturowali, przeprosili i chcieli sie z nią umówic. Rainbow Dash jednak odmówiła. 

Później możemy ich zobaczyć w retrospekcji Rainbow Dash w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligii". Byli tam o wiele młodsi. Jednak w tym odcinku nie pojawia się Score. Urządzają wyścig, aby rozstrzygnąć, kto jest najszybszy.

Ciekawostki Edytuj

  • Mają większe skrzydła od innych pegazów.

GaleriaEdytuj

The bullies admiring Rarity 3.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki