Fandom

Chaos to Magia Wiki

Diamond Tiara

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Diamond Tiara

Uczennica

Galeria postaci
Zajęcia
  • Uczennica
  • Głos

    Diamond Tiara (z ang. Diamentowy Diadem/Tiara) - ziemski kucyk, uczennica, córka Filthy Rich'ego i najlepsza przyjaciółka Silver Spoon.

    Diamond Tiara jest główną przeciwniczką Znaczkowej Ligii, głównie Apple Bloom. Zwykle wyśmiewa ją jak i drobny klub założony przez trzy kucyki.

    Osobowość Edytuj

    Diamond Tiara jest zachłanną, zarozumiałą uczennicą. Często wyśmiewa się z Apple Bloom, Sweetie Belle i Scootaloo oraz ich "żałosnych" prób zdobycia znaczka. Zawsze jest przedstawiana z Silver Spoon - jej najlepszą przyjaciółką, która również wyśmiewa się z Znaczkowej Ligii. 

    Wygląd Edytuj

    Diamond Tiara jest różowym, ziemskim kucykiem. Jej grzywa ma dwa kolory: fioletowy i biały. Zawsze nosi na sobie dziecięcy, srebrno - niebieski diaden, który widnieje u niej jako słodki znaczek. Oczy kucyka są błękitne.

    Historia Edytuj

    Diamond Tiara pierwszy raz pojawia się w odcinku "Znaczkowa Liga". Zaprasza wtedy ona Apple Bloom, Twist i resztę klasy na "znaczkową" imprezę, śmiejąc się z braku znaczków. Po tym Twist wraca do domu z Apple Bloom, częstując ją swoim wypiekiem. Po jakimś czasie nadchodzi czas zabawy. Apple Bloom puka do Twist z pytaniem o pójście na zabawę. Wtedy ta pokazuje jej znaczek, który przedstawia lukrowe laski złożone w kształt serca. Tak więc siostra Applejack, sama idzie na imprezę. Tam zakrywa swój "boczek", obrusem i mówi Diamond Tiarze, iż zdobyła swój znaczek przed chwilą i nie chce go pokazywać. Tiara odpowiada na to, że nie chce widzieć jej znaczka. Bloom, niepostrzeżnie postania uciec z imprezy, ale zachacza o obrus i okazuje światu swój "gładki boczek". Później spotyka Sweetie Belle i Scootaloo - tak samo jak ona "gładkie boczki". Potem wszyscy mówią, iż "gładkie boczki" mają szczęście z odkrywania swojego talentu. Tak, więc została założona "Znaczkowa Liga".

    Potem pojawia się w odcinku "Konkurs talentów" i "Powrót do Harmonii". W "Konkursie talentów" występuje z Silver Spoon na scenie. Możemy ją także zobaczyć w odcinku "Znaczkowej Ospie", gdzie próbuje wytłumaczyć Cheerilee, że nie można posiadać 2 znaczków.

    Pojawia się również w odcinku "Dzień uznania dla rodziny", u boku swego ojca, Filthy Rich'iego. Kiedy odwiedza z nim farmę Sweet Apple i zauważa dziwne zachowanie Babci Smith, wmawia Apple Bloom, że to byłby straszny wstyd gdyby jej babcia pojawiła się w szkole na "Dniu Uznania Dla Rodziny". Mimo wszystko Babcia Smith przychodzi jednak do klasy swojej wnuczki i opowiada wszystkim jak jej rodzina założyła Ponyville. Po opowieści, Apple Bloom dochodzi do wniosku, że gdyby nie jej babcia i Zap Jabłka, ojciec Diamond Tiary nigdy nie zostałby tak bogaty. Pod koniec odcinka, Filthy Rich, wyraźnie wściekły, że jego córka obraziła jego najcenniejszego dostawcę dżemu z Zap Jabłek, zmusza ją do udziału w różnych dziwnych obrzędach praktykowanych na farmie, przez co wprawia ją w złość i zirytowanie.

    W odcinku "Sekrety Ponyville", Diamond Tiara zostaje redaktorem naczelnym szkolnej gazetki i wyznacza Znaczkową Ligę do pisania artykułów do kolumny z plotkami. Kiedy Liga chciała zrezygnować, Diamond Tiara zaszantażowała je ich żenującymi zdjęciami. Później jednak, Cheerilee zwalnia Tiarę z posady redaktora i oddaje to stanowisko dotychczasowemu fotografowi, Featherweightowi.

    W odcinku "One Bad Apple", Diamond Tiara i Silver Spoon poznają kuzynkę Apple Bloom - Babs Seed. Dołącza ona do ich "grupy znaczkowej" i razem dokuczają znaczkowej lidze. Bezznaczkowa klaczka nie skarży na swoją kuzynkę, gdyż nie chce być skarżypytą. W końcu różowa klacz dowiaduje się o braku znaczku koleżanki. Pomarańczowy kucyk odchodzi od niej i zostaje członkiem Znaczkowej Ligii.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki