Fandom

Chaos to Magia Wiki

Defeat fix it alone

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Discord przyprowadza do Chaoslandu Fluttershy. Trixie nie radzi sobie z uczesaniem grzywy a nawet w chodzeniu jest dość kiepska co wyjaśnia w sposób dość nietypowy: zaplątała się w narzutkę z gwiazdkami. Fluttershy chce pomóc jednorożcowi lecz ten upiera się że poradzi sobie sam byleby Chrysailis przestała ją zaczepiać i nazywać ją ,, niezdarą " . piosenka melodii Bats.

Defeat fix it alone
Odcinek Porażka to dla mnie fraszka
Postać/ci Trixie Fluttershy Lightning Dust Gilda Mane6
Sezon Sezon 2

Trixie: Niezdarą ciągle przezywają mnie! ze względu na to że taka jestem! a ja wcale nie , nie jestem ją gdyż jak widzicie moje nerwy wciąż pracują. Hej! Nightmare Moon! Gildo Discordzie! Oduczyć was muszę nazywania mnie niezdarą.

Fluttershy: Hej Triks! Nie złość tylko się! gdyż mocno wierzę w to że , Chrysailis przestanie tak kpić. Przecież jest wiele innych kuców które cię kochają no i wspierają!

Trixie: No wiesz ty głupia nudziaro ty nie znasz się na Chrys-eye-lis! ona dokucza ciągle mi tak mocno że sza! Nie! i Nie nie pozwolę na to nie!

Fluttershy: Posłuchajcie proszę mnie Chrysailis pewnie poprawi się! ty nie będziesz niezdarą....

Trixie: Ale stanę się wszystkich niezdar królową! Ta Chrys-ailissy, to koszmar wprost bo mówi że jam niezdara mi prosto w nos!

Fluttershy: Może uda wam się pogodzić razem?

Trixie: Zwariowałaś? Nie pogodzimy się!

Lightning Dust: Sądzę że Trixie ma rację Chrysailis to powór poważnie.

Gilda: Okropnie zachowuje się i zdaje że mam przeczucia złe!

Trixie: Nie! i Nie! i jeszcze raz Ni-e! Najlepiej byłoby gdyby:

Mane6: Chrysailis Chrysailis przestała przezywać ją. Chrysailis Chrysailis przestała przezywać ją. Chrysailis Chrysailis! Przestała przezywać ją!

Trixie: Musi przestać! Chyba rozumiesz mnie. Ja nic nie umiem według niej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki