Fandom

Chaos to Magia Wiki

Czarodziejska wojna

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czarodziejska wojna
Tytuł oryginalny: Wizarding War
Czarodziejska walka.jpg
Sezon: 3
Numer w sezonie: 05
Numer ogólnie: 57
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Biała owca
Następny
Bezsenność w Chaosville

Czarodziejska wojna (ang. Wizarding War) - piąty odcinek trzeciego sezonu, oraz pięćdziesiąty siódmy ogółem.

Opis Edytuj

Twilight przychodzi do Chaosville z nowym nabytkiem - Amuletem Czaru, najpotężniejszym amuletem w całym Chaoslandzie. Rzuca Trixie wyzwanie - ta która przegra odejdzie z Chaosville na zawsze. Twilight za pomocą amuletu rzuca na Snipsa i Snailsa zaklęcie zmiany wieku. Trixie doznaje szoku, gdyż owe zaklęcie sprawia trud nawet największym i najpotężniejszym jednorożcom. Ona sama, nie będąc w stanie go wykonać, przegrywa pojedynek. Twilight zemściła się na Trixie za incydent z odc. "Pojedynek na czary"(dokładniez za to co zrobiła mieszkancą Ponyvile i jej)i wyrzuciła ją z miasta na wieczne wygnanie. Wygnana z miasta idzie do Herberius, która przygotowuje ją do ponownego starcia z Twilight. W tym czasie w Chaosville pozostali bohaterowie odkrywają tajemnicę o magicznym naszyjniku cżyli to że opętuje używającą go osobeoraz to że dają wielką magie.Potem za pomocą bobrów przemycają Discord'a poza magiczną próżnię wyczarowaną przez Wielką i Potężną Twilight. Discord, spotkawszy i opowiedziawszy wszystko Trixie, wraca do Chaosville i przekazuje od niej list. Zaczynają się przygotowania do rewanżu. Nasza bohaterka powraca do Chaosville i wyzywa Twilight do ponownego starcia. Trixie pokazuje moc swojego amuletu z lasu White Leaf i pokonuje ją. Twilight, oczarowana potężną mocą naszyjnika Trixie, przez nieuwagę zrzuca swój na ziemię i zdejmuje Trixie. Dzięki temu Królowa Chrysalis podnosi jej Amulet Czaru i wtedy prawda wychodzi na jaw. Trixie użyła magii nienawiści. Twilight skromnie przeprasza Trixie za małe zamieszanie i odchodzi z Chaosville.

Więcej w Fandom

Losowa wiki