Fandom

Chaos to Magia Wiki

Chaotyczny ślub

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Chaotyczny ślub
Tytuł oryginalny: Chaotic wedding
Chaotic Wedding.jpg
Sezon: 1
Numer w sezonie: 03
Numer ogólnie: 03
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Połówka do połówki
Następny
Serce

Chaotyczny ślub - trzeci odcinek pierwszego sezonu. Opowiada o chaotycznym ślubie (odnowieniu więzów małżeńskich).

Opis Edytuj

Odcinek rozpoczyna się screenu z Canterlotu. Księżniczka Cadance, przygotowuje się do odnowienia więzów małżeńskich. Potem pokazuje się Chaosland. Discord śmieje się, po czym śpiewa piosenkę Aria chaotic wedding. W niej opisuje niechybny plan, zrujnowania drugiego ślubu Cadance. Okazuje się, iż Derpy Hooves, zostaje wykorzystana jako narzędzie. Dała się przekupić stosem mufinek, który czeka na nią, po wykonaniu "zadania". Później znowu widzimy Cadance, która czeka na babeczki upieczone przez Applejack. Wtedy do akcji wkracza Derpy. Ciągle obserwuje zakłopotaną księżniczkę. Ta z niesmakiem, bierze babeczkę. Nagle pegaz, odwraca się do niej tyłem i ją kopie. Za chwilę bierze babeczkę. Następnie wchodzi do murów straży, gdzie pojawia się Twilight Sparkle. Derpy bierze dzidę i prawie wbija łucznię w kucyka. Przestraszony Shining Armor, podchodzi do siostry. Szary kucyk znika. Potem robi wiele psikusów. Zza ściany wychodzi alicorn. Podchodzi do ołtarza, gdzie ma wziąć "ślub" i bierze ze sobą tajemniczą, rzecz. Nadchodzi czas ślubu. Celestia długo mówi o miłości i odpowiedzialności. Nagle do sali wbiega druga identyczna Cadance. Okazuje się, że to ponownie jedna z sztuczek Chrysalis. Wtedy przemienia się i śpiewa piosenkę Queen's day. Po chwili wszystko otacza mrok. Różowa bomba, eksploduje i prawdziwa księżniczka z ukochanym, "wyrzuca" królową z zamku. Trafia ona, aż do Chaoslandu, gdzie oczekuje na nią Discord. Ta wyżala mu się a on kończy odcinek niezwykłym cytatem.

Chaotic Wedding01:24

Chaotic Wedding

Odcinek powstał na podstawie filmiku, stworzonego przez "emichwan88".

"Teraz się nie udało - ale kiedyś... Przejmiemy władzę nad Equestrią!"
Discord

Zobacz także Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki