Fandom

Chaos to Magia Wiki

Chaosowe dyscypliny

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Chaosowe dyscypliny - szósty odcinek pierwszego sezonu. W tym odcinku mieszkańcy Chaoslandu organizują zawody sportowe.

Chaosowe dyscypliny
Discord 5.png
Sezon: 1
Numer w sezonie: 6
Numer ogólnie: 6
Scenariusz: RarityCrystal
Scenorys: RarityCrystal
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Kłamstewko
Następny
TBA

OpisEdytuj

PoranekEdytuj

Z samego ranka mieszkańcy Chaoslandu rozmawiali tylko o nadchodzących zawodach sportowych. Mieli jednak mały problem, - nikt nie wiedział, jak będą nazywały się igrzyska. Nagle jeden z mieszkańców Chaoslandu, Discord wymyślił nazwę: "Chaosowe dyscypliny"!. Wszystkim spodobał się ten pomysł. Nim ktoś by się obejrzał, wszyscy zaczęli ćwiczyć do nadchodzącyh igrzysk. Zawody miały się odbyć jutro i wszyscy byli zdenerwowani, a jednoczeście cieszyli się, że w końcu nadszedł ten długo oczekiwany dzień. Mieli wiele różnych zadań do wykonania. Księżycowa Wiedźma zajęła się rozkładaniem toru przeszkód, Discord robił plakaty, a inni dużo ćwiczyli, ponieważ bardzo chcieli wygrać. Wiedzieli już, kto będzie liczył punkty i będzie trenerem. Trwały różne dyskusje. Ostatecznie trenerem została Gilda. Gryfowi podobał się ten pomysł.

Wielkie przygotowaniaEdytuj

Wszyscy mieszkańcy Chaoslandu przygotowywali się do tej ważnej chwili. bowiem rozstrzygnie się, kto zostanie najlepszym sportowcem roku. Każdy chciał wygrać, ale może byc tylko jeden sportowiec roku. Mieszkańcy Chaoslandu wszędzie rozwieszali plakaty, na których napisane było:

Dnia 14.06.2013, o godzinie. 13.00 odbędą się zawody sportowe, ale dokładniej "Chaosowe dyscypliny". Przyjdź i zobacz, co będzie się działo! Zobacz, kto wygra!

Wybrano już, kto będzie uczestniczył w zawodach, a jest to: Discord, Królowa Chrysalis, Silver Spoon, Król Sombra, Bracia Flim i Flam oraz Księżycowa Wiedźma. Pozostali, których nie wybrano, zasiądą na widowni i będą kibicować, wybranym zawodnikom.

Planowanie trwania wszystkich konkurencjiEdytuj

Wszystko było prawie gotowe, ale zostały jeszcze tylko dwie rzeczy - ustalenie regulaminu oraz jakie będą konkurencje. Mieszkańcy mieli wiele pomysłów, ale wybrano tylko 9 konkurencji, a są to: biegi, boks, skok w dal, jazda na rolkach, rzut talerzem, rzut patykiem, kręcenie hula - hoopem, skok do wody oraz kto najdłużej bedzie stał bez ruchu. Jednak jeden z uczestników, Silver Spoon martwiła się, czy da radę. Wtedy Discord podszedł o niej, że to zabawa jest fajna, a nie wygrana. Spoon trochę już się nie bała.

RegulaminEdytuj

Wszystko było gotowe, ale teraz zostało tylko zrobic regulamin. Był on właściwie poświęcony tylko widowni, ale też uczestnikom.

DyscyplinyEdytuj

Podczas trwania igrzysk, wszyscy sądzili, że Gilda będzię dobrą trenerką i to była prawda. Liczyła wszystko uczciwie, pochwala za sukcesy lub za wygraną, ale za porażki była niezbyt uszczęśliwiona. Kiedy wszystkie dyscypliny zostały zakończone, trzeba było policzyć punkty.

WygranaEdytuj

Kiedy policzono już punkty, można było ogłosić, kto wygrał i kto został sportowcem roku. Ostatecznie wygrał...Discord! Wwszyscy mu pogratulowali, a Discord został sportowcem roku.

Koniec!Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki