Fandom

Chaos to Magia Wiki

Chaoslot

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Chaoslot - największe miasto, stolica i centrum chaosowe Chaoslif. Siedziba współwładcżyn(i władcy) krainy, Królowej Antegoistki i Króla Antegoisty oraz Królowej Black Flowers i Black Armora. Większość populacji Chaoslotu stanowią jednorożce.

PołożenieEdytuj

Miasto jest położone na zboczu góry, stosunkowo niedaleko od Chaoslliev. Podstawowym i najczęściej używanym środkiem komunikacji pomiędzy miastami jest Ekspres Chaosu.

OpisEdytuj

Chaoslot charakteryzują strzeliste ( popękane i porośnięte roślinami) wieże, wzniesione z cżarnego kamienia i posrebżane dachy. Przez miasto płyną nie-liczne strumienie i wodospady.

W Chaoslocie znajdują się liczne kawiarnie i ogrody, biblioteka, obserwatorium astronomiczne, teatr, tor wyścigowy Shabolts, eleganckie restauracje, Chaosowej klasy apartamenty i galerie sztuki oraz królewskie ogrody.

Znajduję się tam również Szkoła dla Uzdolnionych Jednorożców prowadzona przez Króla Antegoiste. To właśnie w tej placówce Wiedżma rozpoczęła swoją naukę pod opieką Króla Antegoisty.

W odcinku "Ślub w Chaoslocie" był otoczony przez magiczną kopułę kapitana straży królewskich Black Amora.

ZabawobośćEdytuj

Miesżkańcy Chaoslot są bardzo zabawobi nigdy nie mają dość zabawy.W prżećiw do miesżkańców Chaoslive są też mili i na ich buziach zawsże jest uśmiech.

Więcej w Fandom

Losowa wiki