Fandom

Chaos to Magia Wiki

Chaos to magia - część druga

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Chaos to magia - część druga
Tytuł oryginalny: Chaos is Magic - part two
Klejnoty Dysharmonii.jpg
Sezon: 1
Numer w sezonie: 02
Numer ogólnie: 02
Scenariusz: Harmonixia

Marcelina1014

Scenorys: Harmonixia

Marcelina1014

Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Chaos to magia - część pierwsza
Następny
Bileto-chaos

Chaos to magia- część druga (ang. Chaos is Magic - part two) - drugi odcinek dodatkowy serii "Chaos to Magia". W tym odcinku, po przybyciu Księżnicżki  Dobroci, sześcioro śmiałków, musi wybrać się do lasu "Peaceful leaf", gdzie spoczywają Klejnoty Dysharmonii. Wkrótce okazuje się, iż każdy z nich stanowi jakiś element dysharmonii.

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się podsumowaniem części poprzedniej i wznawia się w czasie śmiechu Królowej Dobroci. Pani Burmistrz nakazuje Królewskim Strażnikom rozpocząć za nią pościg, podejrzewając, że to ona jest odpowiedzialna za zniknięcie Króla. Królowa jednak prosi ich by przestali, a wykorzystuje przy tym "spojrzenie" i w postaci błyszczącej mgły ucieka z ratusza. LD wyrywa się Sombrze i podąża za nią, jednak mgła jest dla niej za szybka i znika w oddali.Pegaz widzi Księżycową Wiedźmę wybiegającą na zewnątrz i zastanawia się co zamierza zrobić.

W bibliotece Czarownica kładzie smoka do łóżka i gorączkowo zaczyna szukać informacji o Klejnotach Dysharmonii. Lightning Dust wlatuje do środka i konfrontuje się z Wiedźmą, oskarżając ją o szpiegostwo, z powodu jej wiedzy na temat Królowej. Nagle zostaje powstrzymana przez Sombrę, który każe jej się uspokoić i pyta Czarownicę co się dzieje. Gilda, Trixie, Disocrd dołączają do Sombry i pegazica i słuchają wyjaśnień skrzydlatego jednorożca na temat Klejnotów. Wiedźma przyznaje się, że nie wie czym są Klejnoty elementy, gdzie się znajdują i jak działają. Gryf szybko znajduje odpowiednią książkę, z której Wiedźma wyczytuje nazwy pięciu Klejnotów Dysharmonii: chaosu, pychy, zazdrości, chciwości i nieufności. Czyta również, że podobno istnieje szósty klejnot, o którym nic nie wiadomo, a znane pięć najpewniej znajdują się w pradawnym zamku królewskiej pary, w Lesie  Dark Tree. Bez wiedzy innych, Królowa Dobroci przysłuchuje się całej rozmowie po czym odlatuje do lasu.

Skrzydlaty jednorożec prosi inne kucyki aby pozwoliły jej pójść do Lasu samej, ale Sombra mówi jej, że kucyki też chcą być sławne. Spacerując po lesie Sombra wspomina, że w nim wszystko jest inaczej niż w Chaoslandzie. W czasie ich rozmowy, różowa mgła przemieszcza się wzdłuż klifu pod nimi. Legin Dusza stara się nastraszyć bohaterów i mówi im, że inni, którzy raz weszły do lasu nigdy z niego nie wyszli. Kiedy kończy to zdanie, załamuje się pod nimi klif, a mgła znika, przez nikogo nie zauważona.

Legin Dusza,Wiedźma Gilda uratowały Discord'a(był ciężki jak na siebie).Sombra uchwycił się korzenia, który wystawał z ziemi, ale Trixie wisiała na klifie i w każdej chwili mogła spaść. Sombra puszcza się korzenia, by pomóc iluzjonistce. Nagle widzi na jej czapce, rubiny. Postanawia za wszelką cenę, je zdobyć. Puszcza jednorożca, który zostaje złapany przez Wiedźmę.

"Rubiny... Chcę je mieć!"
— Król Sombra

Dusza opowiada o tym co przed chwilą z Gildą i Wiedżmą robiły, kiedy rozwścieczona Mantykora pojawia się przed grupą. Inni, na marne próbują ją atakować, jednak nic się nie udaje. Discord ucisza wszystkich, mówiąc, o tym, że potrafi ujarzmić zwierzę. Po chwili, używa magii chaosu. Przestraszone zwierzę, ucieka.

"Chaos to wspaniała, wspaniała rzecz!"
— Discord

Włos, który wypadł uciekającej Mantykorze, staje się różową mgłą. Ta wnika w kilka drzew. Księżyc, zostaje osłonięte, przez gałęzie. Wszyscy zaczynają jęczeć. Gilda, patrzy na nich "okrągłymi oczyma" i wpada w szał. Twierdzi że kamienie i drzewa wyglądają jak Rainbow Dash z bawiącą się Pinkie Pie. Przez nerwy, rozbija skałę i zaczyna płakać.

"Ona... Ona mi zabrała mojąbyłą "przyjaciułke"Rainbow Dash!!!"
— Gilda

Zdziwieni antagoniści, idą koło rzeki. Tam spotykają Węża Morskiego, krytykującego swoje ubytki w grzywie. Tak długo jęczy że Legin Dusza nie wytrzymuje i zaczyna go wypytywać o wszystko.

"Hej! Spokojnie, wężusiu! [...] Skąd jesteś? [...] Dlaczego tak siebie krytykujesz? [...] Co wiesz o klejnotach dysharmonii? Mów, jeśli życie ci miłe!"
— Legin Dusza

Zmęczony Wąż zaszywa się na samym dnie rzeki.

Wkrótce wszyscy docierają do mostu. Był tylko jeden problem: linki od mostu były przecięte. Trixie ogłosiła, że zawiąże most, ponieważ potrafi używać magii w takim zakresie i jest dość szybka. Jednak po drugiej stronie woła, że jej się tu nie podoba i nie będzie tutaj. Twierdzi, że woli, ciepły kurort. Po tym wraca do innych.

"Brr! Jak tu zimno! [...] Mam nadzieję, że mnie tak nie zostawią! [...] Już bym wolała, swój dom, albo jeszcze lepiej: kurort!"
— Patrycja Lulamoon (Trixie)

Odchodzący jednorożec, który siedzi i lamentuje dołącza do grupy. Tym razem, magii używa Księżycowa Wiedźma. Razem, wchodzą do zamku. Na figurze, leży 5 kamieni szlachetnych - były to Klejnoty Dysharmonii. Księżycowa Wiedźma mówi, że sprubóje je aktywować ale pozostali muszą się odsunąć, bo nie wie co sie może zdażyć. Nagle pojawia się Królowa Dobroci i mówi: Po co używać tych zakurzonych staroci? Nie chcecie być mili? Tłucze kopytem ostatnią nadzieję antagonistów. Wszyscy przychodzą na miejsce, i są zrozpaczeni. Nagle Wiedźma doznaje olśnienia: chaos to przecież bezgraniczna magia tak jak przyjażń!!

"Otóż, możemy cię pokonać. Bo to my reprezentujemy klejnoty dysharmonii!"
— Wiedźma

Wtedy, tłumaczy, że Discord reprezentuje Element Chaosu, Patrycja Lulamoon Pychy, Legin Dusza Nieufności, Sombra Chciwości a Gilda zazdrości. Do każdego, dopasowują się ułamki klejnotów. Królowa zaczyna się bać. Królowa Dobroci, mówi, że nie mają szóstego klejnotu i nie mogą ich aktywować. Wtedy, Wiedźma, tłumaczy, że sama reprezentuje klejnot Czaru i wtedy ten się pojawia. Elementy aktywują się.

W ten sposób, tworzą czarno-biało-szary warkocz i pokonują Królową Dobra. Ta wraca do dawnej postaci i wita Króla z radością.Potem jest ceremonia wszyscy się cieszą oprucz Księżycowej Wiedźmy.Król Chaosu pyta się o co chodzi.Wiedżma mówi że niechce odajść...Wtedy władca mówi że jeżeli tego chce może zostac w Chaosponywiil jeżeli  będzie pisac listy o magi chaosu Wiedźma się zgadza.

Koniec!!

Zobacz także Edytuj

                                                    Koniec części drugiej

Więcej w Fandom

Losowa wiki