FANDOM

Flim

Producent soku (po prawej)

Galeria postaci
Zajęcia Producent soku
Głos
Flam

Producent soku (po lewej)

Galeria postaci
Zajęcia Producent soku
Głos

Bracia Flim i Flam są głównymi antagonistami w odcinku "Super Szybki Wyciskacz Soku 6000". Chcieli przywłaszczyć sobie farmę Sweet Apple. Choć wyprodukowali dużo soku, nie był on dobrej jakości.

Osobowość Edytuj

Bracia są bardzo przekonujący jeśli chodzi o interesy, zwłaszcza w sprawie soku. Uwielbiają zakłady typu: "Kto wyprodukuje więcej soku w godzinę?". Są bardzo zachłanni i pragną mieć jak najwięcej klientów, tylko po to, by zarobić. Według nich nie liczy się jakość, a ilość. 

WyglądEdytuj

Flim i Flam jako, iż są braćmi wyglądają prawie tak samo. Rozróżnić ich można dzięki wąsowi Flama. Mają jasnożółtą wręcz beżową sierść. Posiadają grzywy w kolorach: ciemnopomarańczowy i biały. Zwykle noszą na sobie niebieską kamizelkę w białe paski z krótkim rękawem. Dodatkowo przystrajają się czarną muchą pod szyją i letnim kapeluszem, oraz błękitnym pasem na środku. Znaczek Flima przedstawia ćwierć jabłka a Flama jabłko, które zostało nacięte.

PokonanieEdytuj

Podczas występu bracia śpiewają piosenkę: "The Flim Flam Brothers". Zachęcali nią klientów by kupowali ich cydr. Jednak mieszkańcy Ponyville wyrzucili ich z miasta, gdyż okazało się, że ich cydr był wykonywany z zepsutych jabłek. Zakład wygrała więc rodzina Apple. W ten sposób bracia przegrali zakład o farmę.

CiekawostkiEdytuj

  • Bracia Flim Flam mają charakterystyczną sylwetkę alikornów tak jak Fleur Dis Lee, choć są jedynie jednorożcami.
  • Bracia są prawdopodobnie bliźniakami, z tym, że Flam posiada wąsy (jego brat już nie), i obydwaj mają różne ułożenie grzywy. Zapewne elementy te zostały dodane, by móc rozróżniać kucyki.
  • Obydwaj są wyższi od ogólnej populacji kucyków z serialu.
  • Są pierwszymi antagonistami, którzy zaśpiewali piosenkę: The Flim Flam Brothers Song.

GaleriaEdytuj

Beznazwydeeeeeeeeeee.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki