Fandom

Chaos to Magia Wiki

Bracia Flim Flam

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Flim

Producent soku (po prawej)

Galeria postaci
Zajęcia Producent soku
Głos
Flam

Producent soku (po lewej)

Galeria postaci
Zajęcia Producent soku
Głos

Bracia Flim i Flam są głównymi antagonistami w odcinku "Super Szybki Wyciskacz Soku 6000". Chcieli przywłaszczyć sobie farmę Sweet Apple. Choć wyprodukowali dużo soku, nie był on dobrej jakości.

Osobowość Edytuj

Bracia są bardzo przekonujący jeśli chodzi o interesy, zwłaszcza w sprawie soku. Uwielbiają zakłady typu: "Kto wyprodukuje więcej soku w godzinę?". Są bardzo zachłanni i pragną mieć jak najwięcej klientów, tylko po to, by zarobić. Według nich nie liczy się jakość, a ilość. 

WyglądEdytuj

Flim i Flam jako, iż są braćmi wyglądają prawie tak samo. Rozróżnić ich można dzięki wąsowi Flama. Mają jasnożółtą wręcz beżową sierść. Posiadają grzywy w kolorach: ciemnopomarańczowy i biały. Zwykle noszą na sobie niebieską kamizelkę w białe paski z krótkim rękawem. Dodatkowo przystrajają się czarną muchą pod szyją i letnim kapeluszem, oraz błękitnym pasem na środku. Znaczek Flima przedstawia ćwierć jabłka a Flama jabłko, które zostało nacięte.

PokonanieEdytuj

Podczas występu bracia śpiewają piosenkę: "The Flim Flam Brothers". Zachęcali nią klientów by kupowali ich cydr. Jednak mieszkańcy Ponyville wyrzucili ich z miasta, gdyż okazało się, że ich cydr był wykonywany z zepsutych jabłek. Zakład wygrała więc rodzina Apple. W ten sposób bracia przegrali zakład o farmę.

CiekawostkiEdytuj

  • Bracia Flim Flam mają charakterystyczną sylwetkę alikornów tak jak Fleur Dis Lee, choć są jedynie jednorożcami.
  • Bracia są prawdopodobnie bliźniakami, z tym, że Flam posiada wąsy (jego brat już nie), i obydwaj mają różne ułożenie grzywy. Zapewne elementy te zostały dodane, by móc rozróżniać kucyki.
  • Obydwaj są wyższi od ogólnej populacji kucyków z serialu.
  • Są pierwszymi antagonistami, którzy zaśpiewali piosenkę: The Flim Flam Brothers Song.

GaleriaEdytuj

Beznazwydeeeeeeeeeee.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki