Fandom

Chaos to Magia Wiki

Bobasy z nieba

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Ten artykuł był tworzony przez użytkowniczkę, która odeszła z Wiki. Zgodnie z tym, projekt wkrótce zostanie przejęty przez jednego z członków administracji. Prosimy, by nie edytować tego artykułu do usunięcia tych słów lub szablonów. Z góry dziękujemy:

Administracja My Little Pony: Chaos to Magia Wiki. 

Bobasy z nieba
Tytuł oryginalny: Baby Bruntcake
Babybratcake.jpg
Sezon: 2
Numer w sezonie: 13
Numer ogólnie: 39
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Dzień krzyczenia nad swoją rodziną"
Następny
"Najszybsza gonitwa"

Bobasy z nieba (ang. Baby Bruntcake) to trzynasty odcinek drugiego sezonu oraz trzydziesty dziewiąty ogółem. W tym odcinku Gilda opiekuje się bliźniakami Państwa Bruntcake, jednak okazuje się to znacznie trudniejsze niż myślała.

FabułaEdytuj

W szpitaluEdytuj

Wszystko zaczyna się w szpitalu. Wszyscy bohaterowie szukają maluchów przez okienko. Król Sombra cieszy się, że mają nowego małego dzidziusia, Księżycowa Wiedźma oznajmia, że Państwo Bruntcake muszą być dumni, Trixie w zamyśleniu mówi, że jest ciekawa czy to ogierek, czy klaczka, a Gilda mówi, że chce zobaczyć małego kucyka i pyta się który to. Pan Carrot Bruntcake pokazuje im synka Pound Bruntcake, który jest pegazem, ma jasnokremową sierść, ciemnobrązową grzywę, pokazany jest w niebieskim kapturku. Wszystkim bohaterom on się podoba. Następnie, gdy on pokazuje swoją córeczkę Pumpkin Bruntcake, wszyscy się dziwią oprócz Gilda. Cieszy się że będzie miała dwóch kompanów do zabawy. Od razu chce świętować ich narodziny lecz Nurse Badedheart ją ucisza. Za czwartym razem pielęgniarka ją wyrzuca z sali.

Gilda w odwiedzinachEdytuj

Rodzina Bruntake jest w domu, a rodzeństwo się bawi. Nagle wpada Gilda i zaczyna śpiewać urodzinową piosenkę z okazji miesiąca bliźniaków. Po zakończonej piosence, bliźniaki wchodzą na kucyka i zaczynają się bawić. Pierwszą zabawą miało być dotykanie Gildy, przez dzieci. Już na samym początku mały Pound się cieszy, ale mała Pumpkin nie, lecz się przekonuje na końcu śmiejąc się z bratem. Lecz zabawa po chwili się kończy, kiedy Pani Bruntake pyta się czy kogoś przewinąć. Gilda odmawia przewijania, gdyż sądzi że nie trzeba, po czym bierze Pound Bruntake i wącha jego pieluszki, mówiąc ironicznie że jednak trzeba. Po tym stwierdzeniu Pan Bruntake przychodzi i zmienia pieluchy. Po chwili się pyta czy ktoś nie jest głodny. Gilda mówi że nie jest, gdyż jadła śniadanie, lecz po chwili przychodzi matka bobasów i kopnięciem "wsadza" do buziek butelki z mlekiem. Dzieci piją zachłannie, a Gilda patrzy na nie z niecierpliwością kiedy skończą. Kończąc picie bobaski robiły dziwne minki. Brązowo-biały gryf myślał, że chcą się z nią bawić, więc dołączyła się w robieniu głupich min.

Więcej w Fandom

Losowa wiki