Fandom

Chaos to Magia Wiki

Bileto-chaos

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bileto-chaos
Tytuł oryginalny: Tickets-Disharmony
Bileto-chos.jpg
Sezon: 1
Numer w sezonie: 3
Numer ogólnie: 3
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Chaos to magia - część druga
Następny
Sezon na zbiory

Bileto-chaos (ang. Tickets-Disharmony) - trzeci odcinek pierwszego sezonu odcinków dodatkowych i trzeci ogólnie. Księżycowa Wiedźma dostaje dwa bilety na Wielką Gale Grand Chaosu. Wszyscy jej przyjaciele chcą pójść i mają ważny powód, lecz Księżycowa Wiedźma może wziąść tylko jednego.

FabułaEdytuj

Księżycowa Czarownica otrzymuje biletyEdytuj

Odcinek rozpoczyna się na farmie Black Crystal. Księżycowa Czarownica pomaga Sombrze w zbieraniu i niszczeniu kryształów, gdyż ten założyl się z Big Evil. Towarzyszy im Garble. Księżycowa Wiedźma dostaje przez Garble'a list od króla. Informuje on bohaterów o Wielkiej Gali Grand Chaosu i przysyła dwa bilety, dla Księżycowej Czarownicy i osoby towarzyszącej. Garble wydaje się nie być zainteresowany mowiąc przy tym, że to zbyt "kucykowe". Za to Sombra wydaje się być bardzo
Biletochos1.jpg
zainteresowany mówi Księżycowej Wiedżmie że mogł by tam sprzedawać swoje wyroby, a za zarobine na Gali pieniądze odbudować dach stodoły, kupić nowy pług dla Big Evil oraz kupić nowe biodro dla babki. Księżycowa Wiedźma pyta Sombre:

"W takim razie, chcesz do...?" ale przerywa jej Lightning Dust, która rozbija się pomiędzy nimi i mówi: "Czy mówimy o Wielkiej Gali Grand Chaosu?". Lightning Dust mówi Księżycowej Wiedżmie o tym, że na Gali występują Shadowbolts i dalej opisuje jak zadziwi Shadowbolts i widownię swoimi popisami. Mówi, że Shadowbolts, zachwyceni jej pokazem, od razu przyjmą ją jako nowego członka. Kiedy, próbuje rościć bilet, Sombra pociągą ją za ogon i zaczynają się zmagać, kto ma lepszy powód. Księżycowa Wiedźma oddziela ich, mowiąc, że da biltet kucykowi, który ma najlepszy powód. Sombra twierdzi, że chce pomóc rodzinie, a LD chce żyć marzeniami. Księżycowa Czarownica, której burczy w brzuchu, obiecuje pomyśleć o tym podczas jedzenia.

Nie ma to jak wieka gala, Taka gala ma ciemność!
Nie ma to jak wielka gala, Gala dla mnie w sam raz!
Hop, hop, Goodbye!
To jest gala w sam raz dla Gildy!
Gilda's Gala No Fantasy Song
Kiedy Księżycowa Wiedźma wchodzi do Chaosville, Gilda odkrywa bilety staje się przerażona Galą. Trixie i Discord w mgnieniu oka dowiadują się o jednym bilecie, i chcą uczestniczyć w wydarzeniu. Trixie opowiada jak zjawi się na Gali w przepięknej
Gilda snaps red background speed lines S1E05.png

Gilda's Gala No Fantasy Song

sukni, a siostrzeniec Króla, książe Badblaad zakocha się w niej. Przy odrobinie zachęty dzięki szczurowi Badelowi, Discord że nie jest, szczególnie zainteresowany samą Galą, ale chce zwiedzić ogród w

Chaoslocie. Przybywają Chrysalis i Sombra, i rozpoczyna się kłótnia kto powinien, dostać dodatkowy bilet. Luna przerywa spór, przypominając im, że to jest jej decyzja, i obiecuje, że ją rozgryzie. Mając nadzieję, że latwiej będzie jej myśleć, kiedy nie jest głodna. Księżycowa Wiedźma i Garble opuszczają pozostałą piątkę w celu zdobyciu pożywienia.

PrzysługiEdytuj

Podczas gdy Księżycowa Wiedźma zastanawia się nad decyzją, każdy z jej przyjaciół zaczyna robić dla niej przysługi, o różnym stopniu subtelności, w celu uczynienia jej zdecydowanej na jej korzyść. Podczas jedzenia w kawiarni Lightning Dust zakrywa chmurą słońce, aby światło nie padał na NNN, która mówi jej aby zabrała te chmure. Wtedy światło "zalewa" Skrżydlatego Jednorożca, Garbl'a i obiad. Trixie zaprasza ich do siebie gdzie daje jej okropną suknie, której Księżycowa Wiedźma nie przyjmuje. Po opuszczeniu domu Trixie, Sombra kusi ją kryształami. Księżycowa Wiedźma odmawia mu mimo głodu i wracać do biblioteki, by odkryć, że Discord i Badel brudzą jej w domu (idea pochodzi od szczura Discorda, Badela). Kiedy Księżycowa Wiedźma próbuje uciec od swioch przyjaciół, Gilda ciągnie ją na smutkoprezę. Głodująca Wiedżma odmawia przyjaciołom i chce dokonać obiektywnej decyzji.

Sytuacja staje się "przyjaźniastyczna", gdy Gilda przypadkowo informuje całe miasto o dodatkowym bilecie Księżycowej Wiedźmy. Praktycznie każdy kucyk w mieście próbuje zrobić Wiedżmie jakąś przysługę. Ostatecznie ona i Garble uciekają przed pościgiem do biblioteki dzięki teleportacji.

Powrót do bibliotekiEdytuj

Po powrocie do biblioteki Księżycowa Wiedźma odkrywa, że jej znajomi już tam na nią czekają. Mówi im, że nie może się zdecydować, bo chce każdego zawieść. Wszystkie postacie nie przepraszają, że Księżycowa Wiedżma  miała przez nie dużo stresu. Czworo przyjaciół rezygnują ze swoich roszczeń do biletu, a Lightning Dust świętuje zdobycie wejściówki, ale po chwili idzie w ślad reszty kucyków. Księżycowa Wiedźma, po przeprosinach pisze do Króla list o tym, jak czyjeś bogactwo może wpłynąć na chaos, decyduje się też odesłać mu oba bilety, mówiąc przy tym, że jeśli wszyscy nie mogą pójść na Galę, to ona też nie pójdzie. Szybka odpowiedź Króla przychodzi chwilę później, zawierający sześć biletów list, mówi że Księżycowa Wiedźma powinna prosić o więcej biletów w pierwszej kolejności. Wszystkie postacie są szczęśliwe, że mogą iść razem, zamiast walczyć o jeden bilet. Po ukończeniu, extra bilet jest dostarczony do Garbel'a, czym jest bardzo uradowany. Jest on nieco zakłopotany, gdy Sombra widzi go, ale on tylko się śmieje i pozwala mu iść swoją drogą.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki