Fandom

Chaos to Magia Wiki

Bezsenność w Chaosville

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Bezsenność w Chaosville
Tytuł oryginalny: Sleeples in Chaosville
Queen of Disharmony.png
Sezon: 3
Numer w sezonie: 06
Numer ogólnie: 58
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Czarodziejski pojedynek
Następny
Akademia Shadowbolts

Bezsenność w Chaosville - szósty odcinek trzeciego sezonu oraz pięćdziesiąty ósmy odcinek ogółem. Tytuł odcinka nawiązuje do komedii romantycznej z lat 90 XX wieku, Bezsenność w Seattle.

Opis Edytuj

Fumar, Brave, Wise, Król Sombra, Trixie i Księżycowa Wiedźma urządzają kemping nad szarym wodospadem. Przy ognisku, Wiedźma postanawia podzielić się fantazyjnymi i miłymi opowieściami, sprawiając, że Wise zaczynają dręczyć straszne i wyraziste koszmary. Opowiada o miłym, białym kucyku, który został podrzucony do mieszkania starej, sędziwej klaczy. Maluch, postanawia zasiać harmonię w Chaoslandzie. Nie pozwala mu jednak, na to przyszywana matka. Pewnej nocy, kucyk wychodzi z domu i spotyka nieoczekiwanie Króla. Ten mówi mu, żeby nie chodził sam po lesie. Mimo wszystko kucyk kontynuuje wędrówkę. Znajduje się przy zwierciadle marzeń, znanego jedynie z innej legendy. Prosi, by w Chaoslandzie zapanowała harmonia, jednak musi oddać za to życie. Robi to, ale wszystko się wydaje - Król cofa zaklęcie i rozkazuje wieczną tułaczkę po Chaoslandzie. Ale kucyk jest szczęśliwy i jeżeli ktoś chce pokrzyżować mu plany, zostaje wysłany do Equestrii, żeby uczyć się o harmonii. Według legendy, mieszka w owym lesie, gdzie jest biwak. Wise chce pozbyć się miłych snów, ale nie chce, aby jego idolka uznała go za tchórza. Za wszelką cenę stara się nie zasnąć. Z pomocą przychodzi mu Królowa Antagonistka, która pomaga jej zwalczyć prawdziwy powód strachu. Wise budzi się w środku nocy, wybiega z jaskini i wpada do rzeki. Szybko ratuje go Wiedźma (dla dobrej opinii), której wyznaje całą prawdę. Okazuje się, że gdy Wiedźma pierwszy raz usłyszała tą legendę, to też się ich bała. 

Las.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki