Fandom

Chaos to Magia Wiki

Antagonistyczny wieczór

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Antagonistyczny wieczór
Tytuł oryginalny: Antagonistic evening
Cooooś.png
Sezon: 01
Numer w sezonie: 08
Numer ogólnie: 08
Scenariusz: Marcelina1014
Scenorys: Marcelina1014
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Wejście dla smoka
Następny
Zła plotka

Antagonistyczny wieczór (ang. Antagonist evening) - ósmy odcinek pierwszego sezonu odcinków dodatkowych. Księżycowa Wiedźma urządza antagonistyczny wieczór, na którym muszą spędzić razem noc bardzo różniące się jednorożce: Sombra i Trixie.

OpisEdytuj

Ze względu na zagrożenie, nadchodzącą burzą, Sombra razem z Trixie odłamują słabo trzymające się kamienie z klifów, aby uniknąć zagrożenia ze strony spadających głazów. Trixie pomaga, ale jej skłonność do czyszczenia i upiększania wszystkiego,  denerwuje Sombrę, co prowadzi do konfliktu. Kłótnia zostaje szybko przerwana przez nagłą ulewę. Jednorożce tak mocno się pokłóciły, że ciągle mają do siebie pretensje. W końcu postanawiają schronić się u Wiedźmy, ale i tam nie dają sobie spokoju.

Antagoniści znajdują schronienie w bibliotece. Wiedźma zachęca ich do pozostania na miejscu dopóki burza się nie skończy. Mówi, że jest sama ponieważ Garble nie wrócił jeszcze z podróży. Alikorn widzi okazję do zorganizowania jej pierwszego antagnistycznego wieczoru, z pomocą książki "Antagonistyczne Wieczory. Wszystko co chcielibyście o nich wiedzieć, ale baliście się się zapytać". Sombra stwierdza że to dla dziewczyn, oraz że wraca na farmę. Od wyjścia z biblioteki odciąga go nagła błyskawica uderzająca tuż obok drzwi. Jednorożec zrezygnował ze swoich planów.

Zadowolona obrotem spraw Wiedźma odnajduje w książce listę niezbędnych punktów wieczoru. Pierwsze są straszne historie. Sombra zaczyna opowiadać straszną opowieść o bezgłowym podmieńcu. Kiedy kończy widać Wiedźmę i Trixie przytulające się ze strachu. Szary jednorożec zaczyna się śmiać, że tak łatwo uwierzyły w taką bajeczkę.

Wiedźma zaznacza straszne historie na swojej liście. Przychodzi czas na Prawda czy Wyzwanie. Jednorożce wykorzystują sytuację przeciwko sobie. Zdezorientowana Wiedźma postanawia że teraz pójdą spać. Alikorn i Trixie zajęły oba łóżka w pokoju Wiedźmy, więc Sombra musi spać na podłodze. Niezadowolony jednorożec w ramach zemsty zabiera Trixie kołdrę. Na nowo rozpoczynają kłótnię. W tym momencie przerywa im Wiedźma, zdenerwowana, że jej przyjaciele zamiast się bawić walczą ze sobą, a tym samym rujnują jej antagonistyczny wieczór. Tymczasem w pobliski klif uderza piorun, strącając tym samym głaz, który wpada do sypialni Wiedźmy. Trixie skupia się na sprzątaniu bałaganu, Sombra próbuje wypchnąć kamień z powrotem za okno podczas gdy Wiedźma rozpaczliwie szuka książki postępowania z powalonymi drzewem na środku sypialni.

Jednorożce znowu się kłócą. Wściekły alikorn krzyczy na nich, żeby jej pomogli. Wspólnymi siłami antagoniści wyrzucają kamień za okno. Spór został raz na zawsze rozstrzygnięty, a antagoniści zaczynają się wreszcie dobrze bawić.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki