Fandom

Chaos to Magia Wiki

Akademia Shadowbolts

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Akademia Shadowbolts
Tytuł oryginalny: Shadowbolts Academy
Shadowbolts Academy.png
Sezon: 3
Numer w sezonie: 07
Numer ogólnie: 59
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Bezsenność w Chaosville
Następny
Zjazd rodziny Sombry

Akademia Shadowbolts (ang. Shadowbolts Academy) - siódmy odcinek trzeciego sezonu i pięćdziesiąty dziewiąty odcinek ogółem. Opowiada o Królowej Chrysalis, która dostała się do Akademii Shadowbolts. Poznaje tam przyjaciółkę, nakłaniającą ją do miłości i dobra.

Opis (według Chrysalis) Edytuj

Antagoniści, urządzają piknik. Siedzą, i oczekują na list od Akademii Shadowbolts, gdzie zapisała się Chrysalis. Inni, byliby dumni, że znają shadowboltsa-juniora. Ostatecznie przyjmują Królową do Akademii a trening zaczyna się od zaraz w... Chaosdale (rodzinnym mieście królowej)! Podmieniec, od razu leci. Na miejscu spotyka inne kucyki oraz swoją bratnią duszę, kochającą prędkość Moonset. Obie, jako jedyne nie ugięły się pod przeglądem Sharp Fire. Moonset, zaprzyjaźnia się z Chrysalis i po kryjomu, opowiada o dobrej księżniczce, słonecznej Celestii. Królowa, zaczyna się do niej przekonywać. Drugi trening to tzw. Wild shooting (ang. Dzikie kręcenie). Wchodzi się do okrągłej maszyny i kręci. Potem następuje wyrzut. Trzeba jak najszybciej wylądować i wrócić "do pionu". Moonset ma osiem sekund, a Chrysalis, pobija rekord Akademii, mając wynik trzy sekundy. Jej "przyjaciółka" jest pod wrażeniem. Trzeci trening to Cloudiness sky (ang. Zachmurzone niebo). Podmieniec, zachmurza niebo w 5 sekund. Moonset, znowu bije jej brawo, a Sharp Fire, oznacza drugi rekord. W nocy, Moonset ponownie opowiada o Celestii i mówi, że na następnym ćwiczeniu muszą koniecznie zrobić coś bardzo dobrego. Chrysalis, postanawia zrobić dobry uczynek na treningu i nie bać się, że ją oskarżą. Następnym treningiem były Collecting flags (ang. Zbieranie flag/chorągiewek). Sharp Fire, wyjaśnia, że muszą zdobyć więcej flag niż przeciwnicy. Osób było 20, więc w każdej wylądowało 10. Chrysalis i Moonset, były razem. Moonset, wymyśliła, że pozwolą przeciwnikom wygrać i będą im pomagać w zbiorze flag. Podmieniec się zgadza odpowiadając wierszykiem: "Zaraz będzie tu zabawa, bo zbiór flag, to niełatwa sprawa, przeciwnikom pomóc, chcę, ja przecież nie liczę się". Podczas treningu, nadfruwa balon z antagonistami i wpada na pomocnice. Mimo wszystko, było ok, nie licząc kilku zadrapań i sińców. Moonset, jednak nie zwróciła uwagi, była zbytnio wpatrzona w ziemię. Chrysalis, postanawia wyrzucić jej, że:

  1. Nie jest uważna,
  2. Nie słucha co się do niej mówi i
  3. "Nie będę dobra, w życiu! To zrujnuje moją karierę i życie!"

Mówi wtedy Sharp Fire, że jeżeli bycie Shadowboltsem, to znaczy dobrym, to ona nie chce już nim być. Po chwili wychodzi, a Sombra rzuca "Może jeszcze nim zostaniesz?" Nagle nadbiega kapitanka Shadowboltsów i mówi, że podmieniec ma rację. Wyrzuca Moonset i mianuje Chrysalis kapitanem głównym.

Opis (według Gildy i innych antagonistów) Edytuj

Od wyjazdu Chrysalis, Gilda koczuje przy skrzynce na listy czekając na wiadomość od podmieńca, czy będzie sławna. Mimo nie najlepszych chęci, Sombra nie przekonał Gildy, by przestała to robić i zajęła się czymś innym. Kiedy nastał trzeci dzień oczekiwania na list, Gilda była wykończona. Wiedźma zaproponowała napisanie listu z pytaniem jako pierwsza. Gilda jednak zdecydowała się wysłać paczkę. Bohaterowie postanawiają doręczyć ją osobiście do kopyt Chrysalis.

Więcej w Fandom

Losowa wiki