Fandom

Chaos to Magia Wiki

Ślub w Chaoslnadzie - część druga

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ślub w Chaoslandzie - część druga
Tytuł oryginalny: A Chaosland Wedding - part two
Ślub w Chaoslandzie - część druga.png
Sezon: 2
Numer w sezonie: 26
Numer ogólnie: 52
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Ślub w Chaoslandzie - część pierwsza
Następny
Mroczne Imperium - część pierwsza

Ślub w Chaoslandzie - część druga (ang. A Chaosland Wedding - part two) - dwudziesty szósty odcinek drugiego sezonu oraz pięćdziesiąty drugi ogółem.

W nim, Wiedźma, poznaje prawdę, dotyczącą Królowej Black Flowers, i postanawia jej pomóc (choćby dla sławy).

Opis Edytuj

W pułapce Edytuj

Kontynuując poprzedni odcinek, Wiedźma uwięziona jest w jaskiniach pod ziemią. Używając swojego rogu do ściemniania tego jasnego miejsca, Wiedźma odkrywa, że jest w dawno zapomnianych jaskiniach pod Chaoslotem. Wtedy, w kryształach, które okalały ściany jaskini, pojawiała się twarz "Królowej Blakk Flowers" , która objaśniała Skrzydlatymi Jednorożcowi plany wobec jej brata. Zdenerwowana Wiedźma starała się strzelać z rogu w twarz Królowej, a w efekcie udało jej się zburzyć jedną ze ścian, za która siedziała prawdziwa Królowa Black Flowers.Wiedźma rzuciła się na nią i przewróciła, jednak czarny kucyk rozpoznał Wiedźmę i zaczął jej wyjaśniać, że jest jej starą opiekunką Black Flower, a ta w zamku jest oszustką. Na potwierdzenie swoich słów, Królowa Black Flowers wyrecytowała rymowankę z ich dzieciństwa. Wiedźma uwierzyła, że jest to jej opiekunka i przytuliła ją. Obie postawiły sobie na celu wydostanie się z podziemi i ocalenie Black Armora. Wtedy obie władczynie zaczynają śpiewać piosenkę. Oszustka śpiewa o tym, że chciałaby poślubić Black Armora mimo, że nie darzy go żadnymi uczuciami, lecz z rozkazu Celestii, natomiast prawdziwa Black Flowers że kocha go nad życie, i że za wszelką cenę musi go uratować. W czasie piosenki ukazane są przygotowania oszustki do ślubu oraz próby ucieczki Black Flowers i Wiedźmy.

Księżniczka Mi Amora Cadenza ujawnia się Edytuj

Królowej i Wiedźmie udaje się ominąć zaczarowane druhny oszustki i wydostać się na powierzchnię. Pojawiają się w sali, w której odbywa się ślub i przerywają ceremonię. Królowa Black Flowers wyjaśnia zgromadzonym, że oszustka to tak naprawdę kryształowy kucyk - działa dla znienawidzonej przez antagonistów Celestii, by podbić Chaosland. Oszustka ujawnia swoje prawdziwe oblicze - jest władczyni miłości, Księżniczka Mi Amore Cadenza. Wyjaśnia, że miała poślubić męża królewskiego, a przy tym używać czaru na miłość by osłabić barierę ochronną i podbić Chaosland. Król Chaoslandu przerywa przemowę Mi Amory Cadenzy i mówi jej, że nawet jeśli Black Armor jest bezsilny, to on wciąż ma wystarczająco dużo mocy by ją pokonać. Król wystrzeliwuje magiczne światło prosto w Księżniczką, która odpowiada mó tym samym. Ostatecznie Mi Amore Cadenzie udaje się pokonać Króla, który pokonany upada na podłogę. Mi Amora Cadenza zauważa, że nienawiść Black Armora do Black Flowers jest tak wielka, że uczyniła ją potężniejszą od Króla. Król natomiast mówi Wiedźmie i jej przyjaciółkom by te zdobyły Klejnoty Dysharmonii i pokonały ją.

Droga po Klejnot Edytuj

Scena z powrotem przenosi się do sali weselnej, gdzie Król Chaoslandu uwięziony jest w wielkim, różowym, krysztale. Królowa Black Flowers przytwierdzona jest do podłogi tym samym minerałem. Black Flowers mówi Mi Amore Cadenzie, że Mane 6 ją pokonają. Black Flowerewno mówi też że zdobędę elementy i pokonają ją, ale w tym samym momencie, zjawiają się kryształowe kucyki z uwięzionymi antagonistami. Mi Amora Cadenza jest zachwycona swoim zwycięstwem śpiewa krótką piosenkę. Wiedźma korzysta z okazji, kiedy księżniczka jest zajęta i uwalnia Black Flowers, tak aby ta mogła połączyć się z Black Armorem i wybudzić go z transu zaraz po tym Black Amor stara się wykonać zaklęcie do odpierania kucyków, ale nie ma wystarczającej siły. Królowa mówi kochanemu, że jej miłość da mu siłę, a potem oboje rozprzestrzeniają swoją magię nad całym Chaoslotem i wypychają z miasta kucyki i Mi Amore Cadenze, daleko za horyzont. Król mówi Wiedźmie, by teraz przygotowała prawdziwy ślub, dla prawdziwej Królowej Black Flowers. Chrystylis więc ponownie przygotowuje babeczki, które tym razem naprawdę nie smakują pannie młodej. Trixie pokazuje jej suknię, z której jest niezadowolona. Nie podoba jej się również, taniec Gildy oraz muzyka Discord'a.

Prawdziwe wesele Edytuj

Na prawdziwej ceremonii, Wiedźma stoi tuż obok Black Armora jako jego pierwsza druhna. Król dumnie prowadzi ceremonię i ogłasza młoda parę mężem i żoną, po czym zakłada obrączki na ich rogi. Później oczernia odwagę Wiedźmy oraz mówi, że umiejętność zaufania własnej intuicji jest niezwykle ważna. Para młoda wychodzi na balkon i macha do zgromadzonego pod pałacem tłumu. Później całuje się, a Król przypomina LD o dysharmonicznym bum, które ta wykonuje bez najmniejszego problemu.

Chwilę potem widzimy już przyjęcie weselne odbywające się w pałacowym ogrodzie. Królowa Antagonistka dołącza do męża i głównej szóstki i pyta, czy coś ją ominęło. Wiedźma śpiewa piosenkę finałową. Black Armor dziękuje jej za wszystko co zrobiła i razem z Black Flowers odjeżdża w karocy, prawdopodobnie na miesiąc miodowy. Wiedźma i jej przyjaciele nieszczęśliwe oglądają oddalający się pojazd, a Garble mówi im o tym co zaplanował na wieczór kawalerski. Kucyki wybuchają śmiechem, a odcinek kończy się pięknymi fajerwerkami nad Chaoslotem, które układają się w kształt serca .

Więcej w Fandom

Losowa wiki