Fandom

Chaos to Magia Wiki

Ślub w Chaoslandzie - część pierwsza

156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Ślub w Chaoslandzie - część pierwsza
Tytuł oryginalny: A Chaosland Wedding - part one
Ślub w Chaoslandzie - część pierwsza.png
Sezon: 02
Numer w sezonie: 25
Numer ogólnie: 51
Scenariusz: Harmonixia
Scenorys: Harmonixia
Zobacz także
transkrypt
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
Zagadka w Ekspresie Dysharmonii
Następny
Ślub w Chaoslnadzie - część druga

Ślub w Chaoslandzie - część pierwsza (ang. A Chaosland Wedding - part one) - dwudziesty piąty odcinek drugiego sezonu, oraz pięćdziesiąty pierwszy ogółem. Opowiada o Księżycowej Wiedżmy, która dowiaduje się, że jej brat, żeni się z jej opiekunką z dzieciństwa - Black Flowers. Problem w tym, iż zmieniła się: anty zadufana w sobie i lepszą...

Opis Edytuj

Zawiadomienie o ślubie Edytuj

Księżycowa Wiedźma, Discord, Królowa Podmieńców, LD, Gilda i Trixie smucą się na pikniku i marudzą, że ciągle pada deszcz, kiedy nagle przybywa do nich zdyszany Garble i przekazuje list. Zawiera on wskazówki od Króla Antagonisty dotyczące tego, czym każdy z antagonistów miałaby się zajmować w przygotowaniach do ślubu w Chaoslocie.Królowa Podmieńców został poproszony o catering (o przygotowanie posiłków), Gilda o zorganizowanie przyjęcia weselnego, Discord o zapewnienie muzyki, wraz ze wielką wieżą, LD o wykonanie dysharmonicznego bum, Trixie o uszycie sukni dla panny młodej i jej druhen, a Wiedźma o nadzorowanie wszystkiego i upewnienie się, że nic nie pójdzie dobrze. Wiedźma zastanawia się kim jest owa para, a wtedy Garble daje jej drugi list, który okazuje się być zaproszeniem i zakłopotany wspomina, że to ten powinna dostać najpierw. Wiedźma jest zszokowana, kiedy okazuje się, że panem młodym jest jej brat, Black Armor a panną młodą Królową Leaf, której "nie zna". Potem Wiedźma śpiewa o jej bliskich relacjach z bratem, gdy była jeszcze mała, którego nazywała swoim N.P.N.C.Ś (Najgorszym Przyjacielu na Całym Świecie). Jest wściekła, ponieważ o jego ślubie dowiedziała się z listu, a nie od niego oraz z powodu tego, że nie ma pojęcia kim jest jego narzeczona.

Przyjazd do Chaoslotu Edytuj

W pociągu jadącym do Chaoslotu, wszyscy oprócz Wiedźmy, ekscytują się zbliżającym się wydarzeniem; tylko Sombra zauważa, że Wiedźma jest nie w sosie. Wiedźma wyjaśnia, że wciąż martwi się sytuacją z Black Armorem i jest jej przykro, że odkąd przeniosła się do Chaosville, nie są ze sobą już tak blisko. Pociąg przejeżdża przez granatowo-szarą barierę ochronną, a kucyki zauważają znaczną ilość straży królewskiej. Po wyjściu z pociągu, Wiedźma kieruje się prosto do pałacu, gdzie znajduje się jej brat. Black cieszy się na jej widok i pieszczotliwie nazywa "Wiedźminka", ale ona od razu wypomina mu sposób, w jaki dowiedziała się o jego ślubie. Black wyjaśnia, że Król poprosił go o wzmocnienie ochrony Chaoslotu i że magia, która wytwarza barierę ochronną naprawdę go wyczerpuje. Aby do końca udobruchać swoją siostrę, Armor pyta ją o zostanie jego pierwszą druhną. Wiedźma zgadza się, a kiedy pyta kim jest panna młoda, on wyjaśnia, że  Leaf to tak naprawdę Królowa Black Flowers , opiekunka Wiedźmy z dzieciństwa. Wiedźma smutno przywołuje wspomnienia z dzieciństwa, w których opisuje Black Flowers jako zadufaną w sobie, nadopiekuńczą i niemiłą, a także jako "najgorszą opiekunkę świata". Obie zwykły huśtać się na huśtawkach w parku, skłócać ze sobą kucyki, za pomocą zaklęcia Black Flowers oraz recytować pewną rymowankę: "Księżyc już wstał, więc harcuj z nami, poszalejemy trochę, by niedobrze się bawić!"

Księżycowa Wiedźma zapomina, że była zła na brata i cieszy się, że poślubi on tak niedobrą, niekochającą i co najważniejsze: bardzo niemiłą klacz.

Królowa Black Flowers Edytuj

Wiedźma zauważa przybyłą Królową Black Flowers i radośnie staje przed nią i recytuje "Księżyc już wstał..." Królowa Black Flowers jednak nie rozpoznaje rymowanki, ale entuzjastycznie patrzy na nią oraz przechodzi obok zdziwionej Wiedźmy. Black Armor mówi, że musi wrócić do swoich zadań oraz, że to Królowa Black Flowers będzie nadzorować przygotowania do ceremonii. Kiedy Black Amor mówi, że nie cieszą się mogąc mieć Nightmare Moon  przy sobie, Królowa Black Flowers posyła jej życzliwy uśmiech, po czym Nightmare Moon od razu rozpoznaje, że coś nie gra.

Przygotowania Edytuj

Wiedźma rozpoczyna nadzorowanie przygotowań, zaczynając od Sombry. Odhacza weselny tort, lodową rzeźbę i jabłkowe babeczki. Kiedy w kuchni pojawia się Black Flower, Sombra daje jej na spróbowanie babeczkę, a ta wychwala jej smak. Sombra daje jej więc torbę pełną wypieków, a Black Flower od razu zaczyna się nimi objadać. Wiedźma, zdenerwowana zachowaniem panny młodej, żali się Trixie. Kiedy wspomina jej imię, ta pojawia się w pokoju razem ze swoimi druhnami (Moon, Black Chaos i Gray). Trixie mówi jej, jak zaszczycona jest tym, że może uszyć dla niej sukienkę, ale Królowa, mówi, że przecież, jest tylko królową. Podoba jej się suknia i każe Trixie zrobić jeszcze z trzy na pamiątkę, nawet mimo tego, że druhnom bardzo się nie spodobała. Trixie bez słowa przystaje na rozkaz Black Flowers, ale Wiedźma złośliwie nazywa ją "Królowa Wiecznie Zadowolona" i wychodzi.

Później Black Flower spotyka się z Gildą, która prezentuje jej co zaplanowała na wesele. Królowa mówi, że nadaje się to na "najnajnajlepsze wesele świata" i radośnie tańczy z Gildą. Wiedźma ogląda jej wyczyny z ukrycia.

Podejrzenia Edytuj

Zapada dzień ,więc Królowa Antagonistka przejmuje wartę zamiast Króla. W tym samym czasie, Mane6 i Garble piją koktajle i odpoczywają po ciężkim dniu. Wiedźma dzieli się z antagonistami swoimi spostrzeżeniami na temat Black Flowers i nazywa ją "Najbielszą panną młodą świata", jednak nikt się z nią nie zgadza co prawda Discord mówi że uznaje jego muzykę za super ale on też tak uważa. Potem kucyki usprawiedliwiają dobre zachowanie królowej, stresem związanym ze ślubem i sugerują, że Księżycowa Wiedżma jest zazdrosna o brata. Wiedźma traci kontrolę nad swoim zachowaniem i wściekła mówi, że ślubu w ogóle nie powinno być i uderza kopytem w stół czym przewraca soki po czym idzie do Black Armora.

Rozmowa z Black Armorem Edytuj

Później, Wiedźma próbuje porozmawiać z Black Armorem i podzielić z nim swoimi uczuciami, ale do pokoju wchodzi również Black Flowers która też liczy na rozmowę z "ukochanym". W sąsiednim pokoju, Black Flowers mówi, że ten herb, który wybrał, świetnie do niego pasuje. On kłóci się z nią, że nie chce mieć go na sobie i nagle doznaje jednej z migren; Black Flowers szybko rzuca na niego czar, a Black uspokaja się. Wiedźma przerażona widokiem, stwierdza, że Królowa jest "dobrem wcielonym" i ucieka.

Ostrzeżenia Księżycowej Wiedżmy Edytuj

Wiedźma biegnie do dworku, gdzie zatrzymali się antagoniści, a kiedy wchodzi do środka, zastaje klacze w sukniach druhen, a ogierów w garniturach. Wyjaśniają, że Black Flowers wybrała ich na swoje nowe druhny i niosących obrączki. Nikt nie wie co stało się z poprzednikami, jednak inni nie chcą słuchać ostrzeżeń Księżycowej Wiedźmy, ponieważ są zachwyceni zaszczytem, który ich spotkał oraz uprzejmością Królowej Black Flower.

Następnego dnia odbywa się próba ceremonii. Kiedy Black Armor zwraca się do swojej druhny o pierścionek, zauważa, że jego siostra jest nieobecna. W tej samej chwili, Wiedźma pojawia się w drzwiach i ogłasza wszystkim, że Black Flower jest dobra oraz, że nie zasługuje na jej brata. Ignorując Sombrę i Discord'a, które chcą jej przeszkodzić, Wiedźma kontynuuje swój wywód. Ostatecznie królowa Black Flower zalewa się łzami i wybiega z sali.

Wiedźma jest zadowolona z efektu jaki otrzymała, ale wtedy Black Armor wygarnia jej co o tym myśli. Wyjaśnia, że zaklęcie Black Flower pomagało mu pogarszać migreny, których dostawał od utrzymywania bariery ochronnej, że odprawiła stare druhny, ponieważ chciały być na tym stanowisku tylko po to, by znajdować się blisko rodziny królewskiej oraz że jej miłe zachowanie spowodowane jest tylko i wyłącznie nadmiernym stresem związanym z przygotowaniami (co oczywiście nie było prawdą).

Black Armor postanawia udać się za swoją narzeczoną, ale wcześniej odwołuje Księżycową Wiedźmę ze stanowiska pierwszej druhny oraz mówi jej, że najlepiej by było, gdyby w ogóle nie pojawiała się na jego ślubie. Antagoniści również opuszczają skrzydlatego jednorożca i idą za królową Black Flower, a rozgniewany Król Chaoslandu każe jej przemyśleć nieodpowiednie zachowanie. Księżycowa Wiedźma zostaje sama w wielkiej sali. Zasmucona tym co zrobiła, śpiewa o tym jak "straciła" brata i cioteczną siostrę.

Kiedy Księżycowa Wiedźma wciąż leży na schodach podchodzi do niej królowa Black Flower i z czułym uśmiechem na twarzy głaszcze ją kopytkiem po grzywie. Kiedy Wiedźma przeprasza, Black Flower zmienia wyraz twarzy na bardziej smutny i odpowiada, że jest trochę za wścibska przez co nie zostawiła jej żadnego wyboru. Pierścień płękitno-granatowego ognia otacza przerażoną Księżycową Czarownicę. Końcowa scena przedstawia Black Flower, która odchodzi z ponurą miną na twarzy i zerka przez ramię jak Wiedźma zapada się pod ziemię.

Koniec części pierwszej

Więcej w Fandom

Losowa wiki